My secret santa 2021... ΔΩΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΙΛΕΝΑ!

by - Δεκεμβρίου 26, 2021

Η Μαριλένα μας, όπως κάθε χρόνο μας διοργανώνει την μυστική ανταλλαγή. Για τον λόγο αυτό, έφτασε δώρο από την ίδια την διοργανώτρια!
Πόσο χαίρομαι με αυτά!!!
Σαν μικρό παιδί που παίρνει το δώρο του από τον Άγιο Βασίλη!

Μια υπέροχη κάρτα με λόγια γλυκά!


Μια κούπα που ήδη απολαμβάνω σε αυτή τον καφέ μου!


Και ένα υπέροχο κερί που ομολογώ λυπάμαι να το κάψω.


Και του χρόνου με υγεία και δημιουργία!
Σ΄ ευχαριστώ Μαριλένα μου!





 

You May Also Like

3 ματιές

  1. Μαρία μου σε καταλαβαίνω απόλυτα με την χαρά του δώρου, το ίδιο ακριβώς νιώθω και εγω όταν τα μου τα φέρνει ο Αι Βασίλης...
    Και του χρόνου να ξαναπάρεις τα δωράκια σου να περνας όμορφα με την οικογένεια σου
    Χρόνια πολλα με υγεία και αγάπη παντού γύρω σου καλή χρονιά φιλιαααα 🎄🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα και χρηστικά δώρα Μαρία. Να τα χαίρεσαι καλή μου φίλη. Την καλησπέρα μου και τα χρόνια μου πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα και σε ποιον δεν αρέσουν τα δώρα; Ειδικά αν είναι τόσο όμορφα όσο τα εικονιζόμενα! Ειδικά αν είναι από αγαπημένα πρόσωπα!
    Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά, Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ