Καλοκαιρινές αναμνήσεις...

by - Αυγούστου 01, 2021

Οι καλοκαιρινές αναμνήσεις αποτυπώνονται στις πιο πολλές φωτογραφίες μας.
Τις αναζητάμε παντού.

Στα πουλιά που ακολουθούν το καράβι μας.


Σε ερημικές παραλίες που ανακαλύπτουμε τυχαία.


Στον αντικατοπτρισμό που κάνει ο ήλιος στην θάλασσα.


Στα εντυπωσιακά δειλινά.


Ακόμα και στην άγρια θάλασσα.


Όπως και να έχει, σε ένα τόσο μικρό διάστημα, ζούμε, τρώμε, αγαπάμε πιο έντονα.


Γιατί πιο ισχυρές αναμνήσεις φτιάχνονται το καλοκαίρι...

Να ζείτε και να περνάτε όμορφα!


 

You May Also Like

5 ματιές

  1. Οι καλοκαιρινές αναμνήσεις όταν συνοδεύονται με τόσο όμορφες φωτό, μας δίνουν δύναμη να ξεπεράσουμε το καμίνι της πόλης!
    ΑΦιλάκια και να περνάς όμορφα όπου και να είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου,
    λατρεύω τις φωτογραφικές σου στιγμές, στο έχω ξαναπεί. Και μάλιστα αυτές εδώ του καλοκαιριού. Μία προς μία εντυπωσιακές, γεμάτες χρώμα, καλαισθησία, αποτυπώνουν με ανάγλυφο τρόπο τις στιγμές σας. Χαίρομαι που γεμίζετε ομορφιά τις καλοκαιρινές αυτές στιγμές σας.
    Καλή συνέχεια καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευτυχώς Μαρία μου που υπάρχουν τα καλοκαίρια και μπορείς να έχεις τόσο όμορφες φωτογραφίες, που θα γίνουν ανεκτίμητες αναμνήσεις στο μυαλό να θυμίζουν τις όμορφες στιγμές που πέρασες!!!
    Να περνας καλά όπου και να είσαι Μαρία μου και να έχεις ένα όμορφο και δροσερό Αύγουστο...καλο υπόλοιπο καλοκαιρακι φιλιααα!!🌞🏊‍♀️😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό καλοκαίρι, Μαιρούλα, και μην σταματήσεις να μαζεύεις ωραίες αναμνήσεις και όμορφες εικόνες με τον φακό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού Μαρία μου, αν και είναι μαύρο δυστυχώς.
    Προσπαθούμε όλοι να γεμίσουμε τις μπαταρίες μας με όμορφες εικόνες.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ