Μοναδικά...

by - Απριλίου 12, 2021

Κάποιες φορές, συνηθισμένα πράγματα, μοιάζουν τόσο πλούσια και μοναδικά.
Λουλούδια που βλέπεις σε πληθώρα και δεν δίνεις σημασία. 

Κάνε μια στάση και δες...

Πως η ζωή φυτρώνει και ζει πάνω στην πέτρα.
Τόσο εύκολα και τόσο απλά.
Μα συνάμα τόσο περίπλοκα.


Έτσι είναι η Άνοιξη.
Εκεί που λες πως όλα τελειώσανε.
Να 'σου... απλώνει τα μαγικά της φτερά και ρυθμίζει το ρου των γεγονότων.


Σου δίνει έμπνευση και κάνεις τα ασήμαντα... μοναδικά... 


Μήπως κάπως έτσι δεν είναι και η ίδια η ζωή;


********


Με αυτήν την ανάρτηση συμμετέχω στις Ιστορίες της Άνοιξης του άλλου μου μπλογκ. 







 

You May Also Like

8 ματιές

  1. Πάντα, οι εγγραφές που μέσα τους περιέχουν το στοιχείο της αισιοδοξίας, μου αρέσουν ιδιαίτερα. Το χρειάζεται ένα λουλούδι για να δείξει τη ομορφιά του; Λίγο χώμα, την υγρασία των προηγούμενων ημερών και το φως του ήλιου. Μα αυτή είναι η άνοιξη!!!
    Την Καλημέρα μου, Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη συμμετοχή σου στο τόσο όμορφο δρώμενο!!!
    Αυτή είναι η ζωή και αυτή είναι η Άνοιξη!
    Οι φωτογραφίες εκπληκτικές!
    Καλή σου μέρα, Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφες εικόνες Μαίρη μου. Πάντα φωτογραφίζεις πολύ καλά. Και το ποτήρι που έγινε βάζο θαυμάσιο
    Καλή σου μέρα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η δύναμη της ζωής και της φύσης είναι μοναδική! Και έχει τη δυνατότητα να ξεπερνάει τις δυσκολίες και να θριαμβεύει στέλνοντας το δικό της μήνυμα.
    Πολύ όμορφες εικόνες Μαρία μου , όπως πάντα άλλωστε.
    Συνεχίζουμε καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φανταστικές οι φωτογραφίες σου, Μαρία μου! Και το πιό ταπεινό λουλουδάκι είναι ένα θαύμα της φύσης!
    Πολύ ωραία η μεταμόρφωση του ποτηριού!!!!
    Θα κάνω κι εγώ μιά ανάρτηση για το Κείμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφες φωτογραφίες!
    Έφερες την άνοιξη μέσα στο αστικό, σιωπηλό διαμέρισμα μου :)
    Πώς να μην εμπνευστεί κανείς από μια τέτοια βόλτα;
    Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρία!
    Καλό υπόλοιπο Κυριακής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η ομορφιά Μαρία μου όντως βρίσκεται στην απλότητα και η φύση μας το δείχνει κάθε φορά.. με ένα απλό λουλούδι...
    Μαγική που είναι η Ανοιξη!!
    Οι φωτογραφίες σου υπέροχες μας ξεσηκώνεις ...ψάχνω και εγώ θέμα για το δρώμενο σου.
    Καλά να εΊσαι Μαρία μου καλή μεγάλη εβδομάδα φιλιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφες φωτογραφίες και ακόμα πιο όμορφες οι λέξεις Μαίρη!!

    Πολλές καλησπέρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ