Καδράκια... δωράκια... No2

by - Ιουλίου 25, 2020

Αγαπημένοι μου φίλοι και αναγνώστες σας χαιρετώ!
Σε συνέχεια αυτής της ανάρτησης, θα σας παρουσιάσω να νέα μου κάδρα. Πάλι χρησιμοποιώ υλικά της θάλασσας, αλλά χρώματα ακριλικά και νομίζω πώς το αποτέλεσμα είναι πιο ζωντανό και πιο όμορφο.
Όλα γίνανε δωράκια από καρδιάς και στολίζουν τα σπίτια των αγαπημένων μου!






Και εδώ η πρώτη προσπάθεια ζωγραφικής χωρίς να χρησιμοποιήσω άλλα υλικά, εκτός από χρώματα.


Ελπίζω να σας αρέσουν!
Να ζείτε και να περνάτε όμορφα!



You May Also Like

7 ματιές

  1. Μαρία μου, ρωτάς αν μου αρέσουν? Με ΞΕΤΡΕΛΑΙΝΟΥΝ! Είναι ΥΠΕΡΟΧΑ, γεμάτα ζωντανά χρώματα και τη φαντασία της καλλιτέχνιδος. Μπράβο, φίλη μου. Πανέμορφα τα καδράκια σου. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου είναι υπέροχα! Πραγματικά στολίδια δημιουργίας! Και σαν τεχνική και σαν υλικά και σαν έμπνευση σχεδίου και εικόνας. Τελικά τα μικρά πράγματα της θάλασσας και όχι μόνο μπορεί να δώσουν απίστευτα τεχνουργήματα.
    Καλησπέρα κοπέλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα σου από την Κεφαλονιά!!! Εντυπωσιασμένη δηλώνω από τη δουλειά σου!! Επαγγελματισμός πραγματικά. Πανέμορφα Μαιρούλα μου πολύ μου αρέσουν. Και να τα χαρούν οι αποδέκτες
    Η ζωγραφική σου πολύ ωραία. Έχεις ταλέντο έτσι; προχώρα!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ φαντάζομαι οι αποδέκτες των δώρων σου!!!Είναι χαρά να δημιουργείς απο το τίποτα να βάζεις φαντασία και μεράκι και να το κάνεις δώρο καρδιάς.Καλή συνέχεια στο Καλοκαίρι σου μ όμορφες δημιουργίες! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΥΠΈΡΟΧΑ έγιναν Μαρία μου.
    Τρελαίνομαι για τέτοιους πίνακες με βότσαλα και κοχύλια.
    Σίγουρα θα κάνουμε με τα κορίτσια μας.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά για την γιορτή σου. Να σαι γερή και με πολλά χαμόγελα στη ζωή σου.Τα φιλιά μου από Κεφαλονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία μου να σου ευχηθώ χρόνια πολλά για την γιορτή σου πρώτα να είσαι γερή και ευτυχισμένη με τους αγαπημένους σου να σε χαίρονται..
    Οσο για τα καδράκια σου όχι μόνο μου αρέσουν αλλά η προσπάθεια σου σε αντάμειψε υπέροχα..τέλεια δουλειά έχεις κάνει και εχω την εντύπωση ότι είναι αρκετά δύσκολα τα πετρωτά..
    Και με την ζωγραφική να το συνεχίσεις... γιατί το έχεις Μαράκι...
    Και η προηγούμενη ανάρτηση σου με τις ομπρέλες ..τι ωραία ιδέα !!!! καλο υπόλοιπο καλοκαιρακι..⛱
    Να περνας όμορφα ότι και να κάνεις φιλιααα!!! 💐

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ