Καδράκια... δωράκια... No1

by - Ιουλίου 07, 2020

Αγαπημένοι φίλοι και αναγνώστες καλημέρα σας. Το καλοκαίρι συνεχίζεται και ΄μεις έχουμε το μυαλό μας μόνο στις διακοπές! 
Παλαιότερα ήθελα να πειραματιστώ στην δημιουργία κάδρων, σε συνδυασμό με πέτρα, άμμο και γενικότερα θησαυρούς που ξεβράζει η θάλασσα. Ζήλεψα από εσάς που τα κάνετε όλα τόσο τέλεια και είπα να ξεκινήσω και γω. 
Τα παρακάτω κάδρα είναι παλαιότερα, ουσιαστικά οι πρώτες προσπάθειες, με ότι υλικά είχα. Στην ουσία χρησιμοποίησα ένα παλιό κόντρα πλακέ που βρήκα πεταμένο στο χωριό, νερομπογιές και ότι μάζεψα από την θάλασσα. 
Τώρα θεωρώ πως έχω βελτιωθεί ως προς αυτό. Χρησιμοποιώ καμβάδες, ακριλικά και έχω πια μαζέψει αρκετά θαλάσσια αντικείμενα, ώστε να έχω πιο όμορφα αποτελέσματα (θα σας τα δείξω σε άλλη ανάρτηση).
Όλα τα καδράκια έγιναν δωράκια και στόλισαν τα σπίτια των αγαπημένων μου!






Και ένας παλιός πίνακας ανακοινώσεων, που τον αναποδογύρισα και τον στόλισα!


Ελπίζω να σας άρεσαν!
Να ζείτε και να περνάτε όμορφα!



You May Also Like

9 ματιές

  1. Μπράβο σου! Και είναι δύσκολο εγχείρημα αυτό. Μια χαρά τα έφτιαξε και σίγουρα οι αγαπημένοι σου θα τα χάρηκαν πολύ
    Περιμένω και τα νεότερα που έφταιξες
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο τελειαααααα πραγματικά, ξέρεις ότι είναι από τα χεράκια σου.
    Καλημέρα από Κρήτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο που το τόλμησες Μαρία μου και μπράβο για την πρόοδό σου!!!
    Πολύ όμορφα τα καδράκια σου! Nα μας δείξεις και τα νεότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ομορφα!!! Μια χαρα μου φαινονται κι ας εινσι οι πρωτες σου οπως λες προσπαθειες....
    Ανυπομονω για τα επομενα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α κυρία μου μπράβο! Πολύ όμορφα ένα προς ένα! Μου άρεσαν πάρα πολύ. Και είναι γεμάτα φαντασία. Όμορφα χρώματα και εξαίρετος συνδυασμός υλικών. Περιμένουμε και άλλα Μαρία.
    Πάντα τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΠΡΆΒΟ Μαρία μου.
    Πολύ γλυκά τα καδρακια σου.
    Με τα υλικά της φύσης τελικά γίνονται τόσο όμορφα πράγματα!
    Αρκεί λίγη προσπάθεια κι αγάπη.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι δυνατό να μην αρέσουν οι δημιουργίες σου Μαρία;
    Εύχομαι να είσαι πάντα έτσι δημιουργική και να έχεις ένα όμορφο καλοκαιράκι!

    ΑΦιλάκια γλυκά και καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ποσο όμορφες καλοκαιρινές εικόνες δημιουργησες Μαρία μου...Μπράβο σου έτσι ξεκινάμε όλες όταν πειραματιζομαστε στην αρχή μετά είναι πιο εύκολα όταν πάρουμε το κολαη που λένε...
    Υπεροχα τα πίνακακια σου Μαρακι μου..
    Να περνάς ξενιαστα ότι και να κάνεις καλό καλοκαιρακι φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ