Στιγμές μια πόλης... #6

by - Μαρτίου 02, 2020

Στο κέντρο* της πόλης,
θαρρείς πιο όμορφα ανθίζει η γη.




Ξαναγεννιέται πιο δυναμικά,
ορμάει μπροστά σαν πρώιμη άνοιξη 



Και κάνει τους ανθρώπους να αναθαρρεύουν και να πετάν ψηλά.


Να ζείτε και να περνάτε όμορφα.

*Λόφος Φιλοπάππου



You May Also Like

8 ματιές

  1. Μαρία μου ένα μικρό ανθισμενο λουλουδακι μας κάνει να νιώθουμε όμορφα.. ποσο μαλλον να μπει η Ανοιξη για τα καλά..
    Να περνάς όμορφα στις βόλτες σου και με οτι κανεις Μαρία μου
    καλη Σαρακοστη και καλό μηνα ..φιλιααα!!!😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα Μαρια μου και καλό μηνα!
    Υπεροχες ληψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εσύ Μαρία μου να είσαι και να περνάς καλά! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Μαρία. Μύρισε Άνοιξη; Τα πρώτα σημεία ή είναι λίγο πρόωρο ακόμα; Δεν ξέρω. Τα σημάδια της φύσης δεν τα έχω δει μέσα στα τσιμέντα μιας άρρωστης πόλης. Μακάρι να είναι όπως αυτά των εικόνων σου.
    Καλή Σαρακοστή να ευχηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο μου'χει λείψει αυτό το ανέμελο πέταγμα χαρταετού! τυχεροί όσοι το βιώνετε!!

    Καλό μήνα Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. επιτελους Ανοιξη!!
    καλο μηνα!\πανεμορφες εικονες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πανεμορφες ληψεις, Άνοιξη!
    καλημερα Μαρια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ