Ξεκινώντας το νέος έτος δημιουργικά.

by - Ιανουαρίου 08, 2020

Αγαπημένοι μου φίλοι και αναγνώστες καλημέρα σας. Αρχικά να σας ευχηθώ να έχετε μαι καλή χρονιά, χωρίς απώλειες και στεναχώριες και να είστε όλοι υγιείς.
Φέτος σκέφτηκα για να καλοσωρίσουμε την νέα χρονιά, να κάνω δώρα ημερολόγια. Είναι η πρώτη φορά που κάνω και μου άρεσε πολύ σαν σκέψη, όχι μόνο σε μένα, αλλά και σε αυτούς που τα έλαβαν ως δώρα.








Ξεκινώντας λοιπόν δημιουργικά, εύχομαι για την νέα χρονιά να είναι εποικοδομητική για όλους μας, γεμάτη προκοπή και ευημερία.

Και του χρόνου με υγεία!


''Γιατί ο χρόνος δεν υπάρχει
Γιατί ο χρόνος είσαι εσύ και οι άλλοι
Και κανείς δε γνωρίζει η ζωή που θα βγάλει
Κι όλο αυτό είναι μια μεγάλη γιορτή
Κι όποιος είπε "και του χρόνου"
θα εννοεί πως δεν τελειώσαμε φέτος
Ευτυχές και στο χέρι μας το νέο έτος
Και πες το μου κι εσύ.''


You May Also Like

16 ματιές

  1. Υπέροχα τα ημερολόγια σου Μαρία μου! Να τα χαρείς κι εσύ κι οι φίλοι σου. Καλή και δημιουργική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα τα ημερολόγια σου Μαρία μου! Να τα χαρείς κι εσύ κι οι φίλοι σου. Καλή και δημιουργική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου καλησπέρα,
    τα ημερολόγιά σου κουβαλούν την απλή ομορφιά της φύσης. Και την αύρα της θάλασσας. Για αυτό μου αρέσουν ιδιαίτερα.
    Καλή χρονιά αγαπητή φίλη, να χαίρεσαι την οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου, τι όμορφη σκέψη να φτιάξεις ημερολόγια με φυσικά υλικά από τη θάλασσα. Ανέδειξες με τον καλύτερο τρόπο τις πετρούλες, τα κοχύλια και τα θαλασσόξυλα. Μπράβο, φίλη μου. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου
    Ευχομαι ολες οι μέρες των ημερολογίων σου να μετρανε χαρουμενες για τους παραλήπτες τους
    ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφα ημερολόγια και τι καλή ιδέα αυτές οι κατασκευές και πόσο χρήσιμες!
    Μου αρέσει το ημερολόγιο που για κάθε μέρα, σου βγάζει και μια συνταγή ή κάποιο ανέκδοτο και ας είναι πολλές φορές κακόγουστα!
    ΑΦιλάκια με τις καλύτερες μου ευχές για τις μέρες που θα ακολουθήσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή χρονιά Μαίρη μου
    Υπέροχες οι κατασκευές σου και μου μύρισε θάλασσα! Πω πω τώρα κατάλαβα πόσο μου έχει λεί΄ψει!
    Υπέροχα ημερολόγια σίγουρα οι αποδέκτες θα ευχαριστήθηκαν πολύ
    Τα φιλίά μου και στην Ελενίτσα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα τί ωραία ημερολόγια είναι αυτά Καλή μου Μαρία!
    Θα τα βλέπουν οι φίλοι σου και θα περιμένουν με αγωνία το καλοκαίρι.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με πολύ όμορφο και δημιουργικό τρόπο ξεκίνησες την καινούργια χρονιά Μαρία μου .. ημερολόγια πετροκατασκευές τι ωραία ιδέα .. σίγουρα θα χάρηκαν πολύ εκείνοι που τα έλαβαν ..ένα καλοκαιράκι μέσα στην χειμωνιά...ήδη ζεσταίνεις τις καρδιές μας..μέχρι να έρθει το καλοκαιράκι..
    Με το καλό φίλη μου η καινούργια χρονιά να μπει στο σπιτικό σου με όλα τα καλά του Θεού..υγεία χαμόγελα😊 και αγάπη...🧡 πολλές και όμορφες δημιουργίες...καλή χρονιά.. φιλιαααα!😀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια τα ημερολόγια! Έχεις κάνει καταπληκτική δουλειά
    και θα τα χαρούν οι αγαπημένοι σου. Καλή χρονιά Μαρία!
    Να είσαι πάντα τόσο πρωτοπόρα δημιουργική. Καλημέρα!🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφα και ότι πρέπει για το καλωσόρισμα της νέας χρονιάς !!!
    Καλή χρονιά .... τ;α φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρία μου πολύ όμορφα τα ημερολόγια. Καλωσορίζουν χαρούμενα την νέα χρονιά.
    Καλή χρονιά λοιπόν.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο ! πολύ δημιουργικά άρχισες την χρονιά!!! είναι πολύ όμορφα όλα τα ημερολόγια σου!!! Καλή χρονιά με υγεία αγάπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχες οι δημιουργίες σου καλή μου Μαρία
    Καλη χρονιά να εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαρία μου υπέροχες οι δημιουργίες σου.
    Να έχεις μια δημιουργική χρονιά με υγεία, χαρές και αγάπη.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα. Ωραιότατες δημιουργίες. Εύγε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ