DIY - Δημιουργίες!

by - Νοεμβρίου 05, 2019

Αγαπημένοι μου φίλοι και αναγνώστες σας χαιρετώ.
Απ΄ότι βλέπω έχω περίπου 2 μήνες να πατήσω το πόδι μου σε αυτό το έρμο σπιτικό και αυτό είναι κάτι που δεν μ΄αρέσει καθόλου. Η έλλειψη χρόνου και η καθημερινότητα με αναγκάζουν να απέχω. 
Έτσι έδωσα μια υπόσχεση στον εαυτό μου. Να ξεσκουριάζω.

Ξεκινάω λοιπόν ξανά δημιουργικά και σας παρουσιάζω μια σειρά από κατασκευές που έκανα με βάζα και μπουκάλια. Από αντικείμενα που πολλές φορές πετάμε και δεν δίνουμε σημασία.
Είναι όμορφο όταν βλέπεις μια άδεια συσκευασία, να σκέφτεσαι την επόμενη δημιουργία σου!





Έτσι βαζάκια και άδειες συσκευασίες, γέμισαν με κοχύλια και θαλασσόξυλα από την Εύβοια, αποξηραμένα λουλούδια και φυτά από τον λόφο του Φιλοπάππου και έγιναν δώρα καρδιάς.

Πάμε για τα επόμενα!
Ως τότε... να ζείτε και να περνάτε όμορφα.



You May Also Like

8 ματιές

  1. Μπράβο Μαρία μου! Γεια στα χεράκια σου! Όταν υπάρχει φαντασία και μεράκι, γίνονται θαύματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Μαρία μου! Γεια στα χεράκια σου! Όταν υπάρχει φαντασία και μεράκι, γίνονται θαύματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Μαρία και καλώς όρισες. Σεβαστός ο πολύτιμος χρόνος σου αγαπητή φίλη. Σημασία έχει ότι δεν μας ξέχασες και είσαι πάλι εδώ. Και μάλιστα δημιουργικά και όμορφα με τα καλούδια σου.
    Θα συμφωνήσω ότι σαν φτιάχνεις κάτι από υλικά που οδεύουν στα σκουπίδια, η χαρά είναι διπλή και το κίνητρο για το επόμενο ακόμα μεγαλύτερο.
    Στέλνω καλησπέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου, μας ελειψες!
    Ευχομαι να επεστρεψες για τα καλα!
    Οι δημιουργιες ολες εκπληκτικες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεμ είσαι η μόνη που έχεις καιρό να κάνεις ανάρτηση Μαρία μου.
    Οι υποχρεώσεις μας κρατάνε μακριά από την μπλογκογειτονιά μας τις περισσότερες φορές.
    Πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου.
    Μου αρέσει η ανακύκλωση και το προσπαθώ κι εγώ.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρια μου καλως ηρθες παλι εδω ..έλειψες απο την γειτονια αλλα δεν πειραζει κοριτσι μου προεχουν αλλες προτερεοτητες
    εμεις εδω ειμαστε οποτε μπορεις ερχεσε..
    Παντως βλεπω οτι δεν εκετσες τοσο καιρο χωρις δημιουργιες.. αυτα που εφτιαξες ειναι πολύ ομορφα Μαρια μου γεια στα χερια σου κοριτσι μου να περνας ομορφα οτι και να κανεις φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Leather bound with a smart red cover, the notebook has a stylish aesthetic and is pleasant to the touch. http://kshiw6rfas.dip.jp http://rbu25dzv90.dip.jp http://6066lshsxi.dip.jp

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ