Στιγμές μια πόλης... #5

by - Νοεμβρίου 19, 2019

Ψάχνοντας το χρώμα μέσα απ΄τα σίδερα.


Ανάμεσα σε τσιμέντα κρύα και άχρωμα.


Εγκλωβισμένοι σε υπόγεια, με το βλέμμα στα σύννεφα.


Αναρριχώμενοι ένα πρωί. 


Αναγεννιομαστε και ατενίζουμε το άπειρο.


Με εφόδια σπάνια αλλά επικίνδυνα.


Πέρα απ΄την ασχήμια βλέπουμε μια ελπίδα.


Ζούμε κάθε μέρα και μια γιορτή.


Να ζείτε και να περνάτε όμορφα.

You May Also Like

7 ματιές

  1. Σ'ευχαριστούμε γι αυτήν την όμορφη περιήγηση στο φως,το χρώμα, την ελπιδα, την ίδια τη ζωή. Όμορφες φωτογραφίες.
    Να σαι καλά
    Φιλιά στην Ελενίτσα σου
    Φιλάκια Μαιρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπέροχες όλες οι λήψεις, μου άρεσε ιδιαίτερα η δεύτερη! τι σχήμα σχηματίστηκε στον ουρανό!
    σε φιλώ Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είδες Μαρία μου, πώς καταφέρνει η ομορφιά να τρυπώσει μες το μπετόν και να το απογειώσει;

    ΑΦιλάκια πάντα χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τί αισιόδοξα μηνύματα Μαρία μου!
    Μακάρι να μπορούσαμε να ξεχωρίζουμε πάντα την ομορφιά, ακόμα κι ανάμεσα σε σκουπίδια.
    Έτσι θα υπάρχει ελπίδα για μα προχωρήσουμε μπροστά.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαίρομαι τα φωτεινά σου μηνύματα Μαρία. Το φως και την ομορφιά που αναδύουν. Την ανθρωπιά και τη θετική αύρα που διαχέουν γύρω μας. Και αυτό είναι μεγάλη δουλειά φίλη μου. Πολλές μου καλησπέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερα Μαρια μου, με αισιοδοξια σαν την αναρτηση σου!
    Πολυ ομορφα καρέ που τα "εντυσες" με τρυφερα λογια!
    Το μοβ αναρριχώμενο φυτο ειναι βουκαμβιλια;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ