3ο Δρώμενο Φωτογραφίζειν (παρουσίαση φωτογραφιών)

by - Απριλίου 23, 2018

Ξεκινάει σήμερα η παρουσίαση των φωτογραφιών και η ψηφοφορία του 3ου Δρώμενου Φωτογραφίζειν. Οι φωτογραφίες που μαζεύτηκαν είναι όλες υπέροχες και αξίζουν σε όλους συγχαρητήρια. Σε διάθεση αναγέννησης λοιπόν αυτή τη φορά.
Εύχομαι σε όλους σας ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
Καλεστήκατε να στείλετε φωτογραφίες πάνω στο θέμα:

''Αναγέννηση''

Ιδού λοιπόν οι συμμετοχές σε τυχαία σειρά.

1. Θέλω να πετάξω

 2. Ροζ νυφούλα

 3. Ανοιξιάτικο δειλινό

 4. Περιμένοντας την Άνοιξη​!

 5. Όσο κι αν πατηθεί, πάντα ξαναγεννιέται

6. Νέα μορφή, καινούρια ζωή! 

7. Κάλεσμα ζωής

 8. Μέχρι να αγγίξουμε ουρανό

 9. Αναδημιουργία στο χρόνο

10. Σαν σκεπή 


Όροι και τρόπος ψηφοφορίας.
  • Μπορείτε να βαθμολογείτε σχολιάζοντας σε αυτή την ανάρτηση μέχρι την Κυριακή 29/4 στις 8 το βράδυ.
  • Ψηφίζετε υποχρεωτικά τρεις (3) φωτογραφίες. Τρεις (3) βαθμούς για αυτή που σας άρεσε περισσότερο και δυο (2) και έναν (1) βαθμούς για τις επόμενες.
  • Μπορείτε να ψηφίζετε και εσείς που δεν έχετε στείλει φωτογραφία. 
  • Θα λαμβάνονται υπόψη τα σχόλια που προέρχονται από τους 10 συμμετέχοντες του συγκεκριμένου διαγωνισμού και από τους φίλους του μπλογκ. Μετά από τόσα χρόνια γνωριζόμαστε και μπορώ να ορίσω ποιοι είναι οι φίλοι.
  • Δεν θα λαμβάνονται υπόψη τα σχόλια που προέρχονται από πρωτοεμφανιζόμενους, άγνωστους, ανώνυμους προς εμένα και όσους που το προφίλ τους δε φαίνεται ενεργό. Φυσικά μπορούν να εκφράζουν την προτίμησή τους, αλλά οι ψήφοι τους δεν θα καταμετρούνται. Είναι ανούσιο να φέρνουμε συγγενείς και φίλους να μας ψηφίσουν. Διαγωνιζόμαστε για την συμμετοχή και την δημιουργία και όχι για την πρωτιά.
  • Εννοείται ότι αυτοί που έχουν στείλει φωτογραφία δεν ψηφίζουν την δική τους συμμετοχή.
  • Την Δευτέρα 30/4 αθροίζοντας τους βαθμούς, θα σας ανακηρύσσω τον νικητή. Σε περίπτωση ισοψηφίας την πρώτη θέση θα την λαμβάνει η φωτογραφία με τις περισσότερες προτιμήσεις.
  • Ο νικητής θα παραλάβει δώρο το οποίο θα επιλεγεί ανά περίσταση.

Ξεκινάτε λοιπόν να ψηφίζετε τις αγαπημένες σας φωτογραφίες.
Κόντρα στους νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.
Καλή επιτυχία σε όλους.



You May Also Like

21 ματιές

  1. Υπέροχες ομορφιές πρωινές και για έναρξη καλής εβδομάδας!!
    Μπράβο σε όλους!!
    3 βαθμούς στην 1 ''Θέλω να πετάξω''.Θαυμάσια!!
    2 βαθμούς στην 6 ''Νέα μορφή, καινούρια ζωή!'' Θαυμάσια επίσης αξίζει και το τριάρι αλλά δεν επιτρέπεται δεύτερο.
    1 βαθμό στην 9 ''Αναδημιουργία στο χρόνο'' Υπέροχη
    Καλή επιτυχία σε όλους
    Καλημέρα Μαίρη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες όλες.
    3 βαθμούς στην 3
    2 βαθμούς στην 9
    1 βαθμό στην 1
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Μαρία μου και όμορφη εβδομάδα να έχουμε!!

    Θα επιλέξω εκείνες που είναι πιο κοντά στην θεματολογία:

    3 βαθμούς στην 6
    2 βαθμούς στην 7
    1 βαθμό στην 5

    Καλή συνέχεια σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όπως πάντα, δύσκολη η ψηφοφορία!
    3 στην 4
    2 στην 10
    1 στην 7

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώσόρισε το μπουκέτο με τις υπέροχες φωτογραφίες....! άντε τώρα να διαλέξεις ανάμεσα σε εννέα υπέροχα κάδρα με ανάλογες αναφορές στην αναδημιουργία της ζωής.
    Τι να πω βρε παιδιά, δύσκολα τα πράγματα.
    Λοιπόν πρέπει:
    3 Βαθμούς στην Εικόνα 6: "Νέα Μορφή, καινούργια ζωή", υπέροχη μικροφωτογράφιση γεμάτη χρώμα και συμβολισμό.
    2 Βαθμούς στην Εικόνα 7: "Κάλεσμα ζωής", υπέροχη αποτύπωση του σκληρού και γέρικου κορμού του
    δέντρου σε όλο του το ανάγλυφο, με τα σημάδια της αναγέννησης παρόντα.
    1 Βαθμός στην Εικόνα 5: "Όσο και αν πατηθεί πάντα ξαναγεννιέται" για τον εξαίρετο συμβολισμό της. Μήτε ο σιδερένιος φράχτης μήτε το τσιμέντο μπορούν να νικήσουν τη ζωή της φύσης.

    Συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετοχές. Πολύ δύσκολη η θέση μας. Μπράβο Μαρία για τον συντονισμό και τη δημιουργία.
    Καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία μου, συγχαρητήρια για το όμορφο δρώμενο. Συγχαρητήρια και σε όλους τους συμμετέχοντες.
    Όλες οι δημιουργίες είναι πανέμορφες. Επειδή όμως πρέπει να διαλέξουμε, οι δικές μου ψήφοι είναι οι εξής:
    3 βαθμοί στην 6
    2 βαθμοί στην 10
    1 βαθμός στην 7
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία μου, το Φωτογραφίζειν μας προσφέρει πάλι υπέροχες συμμετοχές !
    Ξεχώρισα και ψηφίζω δίνοντας:
    3 βαθμούς στην φωτ. 7. Κάλεσμα ζωής
    2 βαθμούς στην φωτ. 9. Αναδημιουργία στο χρόνο και
    1 βαθμό στην φωτ. 6. Νέα μορφή, καινούρια ζωή!
    Καλή εβδομάδα και καλή επιτυχία σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλες είναι υπέροχες Μαρία μου.
    Διαλέγω την 1 και της δίνω 3 βαθμούς.
    Στην 5 δίνω 2 κι 1 βαθμό στην 6.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλωσορίζω και επίσημα λοιπόν την επιστροφή του ωραίου τούτου διαγωνισμού
    πολύ ωραίο και το θέμα του διαγωνισμού σου και οι φωτογραφίες , συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες

    δυσκολεύτηκα ποιες να ψηφίσω γιατί ξεχώρισα 4 φωτογραφίες και ήθελα να δώσω και στις 4 από 3 βαθμούς , αλλά οι κανονισμοί είναι κανονισμοί

    καταρχήν θα γράψω τις φωτογραφίες που ξεχώρισα
    1. Θέλω να πετάξω , 8. Μέχρι να αγγίξουμε ουρανό 9. Αναδημιουργία στο χρόνο , 10. Σαν σκεπή

    Όσο και αν τα λατρεύω τα μπαλκόνια, τα αρχοντικά, τα παλιά σπίτια, λυπούμαι που δεν ψηφίζω τη Φωτογραφία 9, αλλά το θέμα του διαγωνισμού ''Αναγέννηση'' το συνδυάζω με την Άνοιξη που ξαναγεννιέται {αναγέννηση} η φύση μετά το χειμώνα


    Η δική μου βαθμολογία :

    3 ΒΑΘΜΟΙ στην 10. Σαν σκεπή - τέλεια λήψη με το όμορφο ροζ δέντρο , πάνω που το κάστρο [μου αρέσουν πολλά τα κάστρα]
    2 ΒΑΘΜΟΙ στην 1. Θέλω να πετάξω - μου άρεσε η λήψη που τα τριαντάφυλλα βλέπουν τον ήλιο
    1 ΒΑΘΜΟΣ στην 8. Μέχρι να αγγίξουμε ουρανό - μου άρεσε η λήψη που τα λουλούδια σαν να ακουμπούν πάνω στο σύννεφο που είναι ακριβώς από πάνω τους

    Καλή επιτυχία σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Μαρία μου
    Μια καταπληκτική συλλογή

    Δίνω:
    3 βαθμοί στην εξαίρετη 6
    2 βαθμούς στην 1
    και 1 βαθμό στην 7

    Σε φιλώ πολύ (να μου φιλήσεις την μπέμπα)♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Μαρία μου, ευχαριστούμε για την επαναφορά του "Φωτογραφίζειν", μας έλειψε!
    Πολύ όμορφες όλες οι συμμετοχές και συγχαρητήρια στους φωτογράφους μας!

    Τους 3 βαθμούς μου θα τους δώσω στην συμμετοχή:
    1. Θέλω να πετάξω
    Θα είμαι ειλικρινής, την ξεχώρισα, μίλησε στην καρδιά μου!

    Τους 2 βαθμούς μου θα τους δώσω στην συμμετοχή:
    10. Σαν σκεπή
    Βλέπω μια σκεπή και μια αγκαλιά, σε τρυφερότητα τρέχουν οι σκέψεις μου!

    Τον 1 βαθμό μου θα τον δώσω στην συμμετοχή:
    6. Νέα μορφή, καινούρια ζωή!
    Αποπνέει ελπίδα.

    Καλή επιτυχία σε όλους!
    Φιλια στην μπεμπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Μαρία μου
    Υπέροχες φωτογραφίες όλες!!!

    Οι 3 βαθμοί πάνε στην 1 "Θέλω να πετάξω"

    Οι 2 βαθμοί πάνε στην 6 "Νέα μορφή, καινούργια ζωή"

    Ο 1 βαθμός πάει στην 7 "Κάλεσμα ζωής"

    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα Μαρία!!!Γέμισε το μπλογκ σου από χρώματα!!!
    Υπέροχες φωτογραφίες!!!
    3 βαθμούς στην 5 το ταπεινό χαμομηλι...
    2 βαθμούς στην 10 πήρε ζωή το πέτρινο σπίτι...
    1 βαθμό στην 7 γιατί η φύση ποτέ δεν κάνει λάθος...

    τα γατάκια σκέτη ομορφιά!!!
    φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχο το δρώμενο και φανταστικές οι φωτογραφίες. Παρασύρθηκα από την ομορφιά τους τόσο πολύ που ξέχασα το θέμα.
    ''Αναγέννηση''! Θα ψηφίσω λοιπόν αυτές που νομίζω ότι είναι σχετικές με το θέμα και φυσικά πανέμορφες.
    Λυπάμαι που δεν μπόρεσα να συμμετάσχω μια και η μηχανή μου είναι ακόμα στην αντιπροσωπεία, αλλά αυτό δεν με εμποδίζει να χαρώ τις ομορφιές μαζί σας.
    Λοιπόν: 3 βαθμοί στο νούμερο 7 ΄΄κάλεσμα ζωής'' μια και λατρεύω τα δέντρα που πραγματικά ξαναγεννιούνται
    2 βαθμοί στο νούμερο 6 ΄΄Νέα μορφή καινούργια ζωή'' που κυριολεκτεί
    1 βαθμό στο νούμερο 2 ΄΄Ροζ νυφούλα'' που πραγματικά ξαναγεννιέται
    Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Μαρία , to"Φωτογραφίζειν", μας έλειψε και χαιρομαι που ξαναρχιζει.
    Πολύ όμορφες όλες οι συμμετοχές, συγχαρητήρια σε όλους για τις φωτογραφίες τους!
    3 βαθμούς στην 7
    2 βαθμούς στην 10
    1 βαθμό στην 5
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όμορφη δουλειά για ένα τόσο αγαπημένο θέμα, όπως είναι η "Αναγέννηση" και η ελπίδα και η δύναμη που μας δίνει, Μαράκι μου!
    Ξεχώρισα τις εξής:
    #7 δίνω 3 βαθμούς
    #5 δίνω 2 βαθμούς
    #2 δίνω 1 βαθμό
    Καλή επιτυχία σε όλους!
    Μαρία μου ευχαριστούμε θερμά για τη φιλοξενία!
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα, Μαρία μου. Ομορφιές, ομορφιές.

    Οι προτιμήσεις μου είναι...

    3 βαθμούς στην #7 ~ Κάλεσμα ζωής
    2 βαθμούς στην #5 ~ Όσο κι αν πατηθεί, πάντα ξαναγεννιέται
    1 βαθμό στην #10 ~ Σαν σκεπή

    Συγχαρητήρια στους μετέχοντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τώρα, δεν είμαι σίγουρη ότι το σχόλιο μου πιάνει, αλλά είπα να περάσω.

    Οι φωτογραφίες ήτα όλες υπέροχες. Με κέρδισαν όμως τρεις πιο πολύ και αν προσπαθήσω να βάλω σε μια σειρά θα πάνε κάπως έτσι:

    3 βαθμούς στην 1. Θέλω να πετάξω
    2 βαθμούς στην 10. Σαν σκεπή
    1 βαθμό στην 8. Μέχρι να αγγίξουμε ουρανό

    Καλή επιτυχία σε όλους.
    Μπράβο Μαρία που σε νωθρούς καιρούς, δίνεις το έναυσμα για δημιουργία.
    Σε φιλώ. Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πριν καταθέσω τη βαθμολογία μου να πω ένα μεγάλο μπράβο σε όλους!
    Δίνω 3 βαθμούς στην 8 γιατί ενώ είναι απόλυτα ρεαλιστική, μου δίνει την αίσθηση ενός πίνακα ζωγραφικής
    2 βαθμούς στην 9 γιατί μου άρεσε σαν λήψη, αλλά και το ότι "έπιασε" και το θέμα κάπως διαφορετικά
    1 βαθμό στην 1 γιατί τελικά πετάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεια σας!!!!
    φωτογραφίες και χρώματα!!!!
    Για μένα οι 3 φωτογραφίες που ξεχώρισα είναι:
    η 5 όπου και δίνω 3 βαθμούς!
    η 6 που δίνω 2 βαθμούς!
    η 4 που δίνω έναν βαθμό!

    Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα,
    3 βαθμούς στην 10,φύση και μάλιστα ανθισμένη και μέσα στο φως,πίνακας ζωγραφικής χαρά στα μάτια μας
    αλλά και τρυφερότητα στην καρδιά
    2 βαθμούς στο νεοκλασικό,όμορφο,περιποιημένο, έχει το ειδικό του βάρος μέσα στον χρόνο, μας ξυπνά την καλαισθησία και αγαπώ τα σπίτια αυτά.
    1 βαθμό στην 8,τίτλος και θέμα καταπληκτικά,το άνοιγμα του φωτός το κόκκινο λουλούδι,όλα τελος πάντων.
    Τα γατιά είναι αδυναμία, ιδίως τα μικρά, τ αφήνω εκτός βαθμολογίας κρατώ όμως τις μουρίτσες στα μάτια μου.Πάντα εξαιρετικές οι φωτογραφίες σου,τις κοιτάζω,διαβάζω και τα ταιριαστά σχόλια.
    καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ