Για όλες αυτές τις μικρές μεγάλες στιγμές μας... (Photo A Day February)

by - Φεβρουαρίου 17, 2018

Για όλες αυτές τις μικρές μεγάλες στιγμές μας...

Τόσο φυσικά δοσμένες.

Όπως πλέκονται οι αχτίδες του ήλιου στις πευκοβελόνες.
February 8 2018 - Beautiful...


Όπως ομορφαίνει το πλατανόφυλλο γερνώντας.
 February 10 - On the table...


Σαν τον αθηναϊκό ουρανό. 
 February 11 2018 - Begins with T...


Που φαίνεται πιο όμορφος κάτι τέτοιες μέρες.
February 13 - Bright...


Και όλα τα γκρίζα πράγματα...
 February 15 - Black and white...


Γίνονται με μιας πολύχρωμα.
 February 17 2018 - In the details...


Να περνάτε και να ζείτε όμορφα.


You May Also Like

14 ματιές

  1. Υπέροχες φωτογραφίες και υπέροχα λόγια τις συνοδεύουν.
    Να περνάς έτσι πάντα καλά
    Φιλιά στην πριγκιπέσσα σου
    Καλο τριήμερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες φωτογραφίες.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστούμε Μαρία μου, για τη ομορφιά που φέρνουν οι φωτογραφίες σου!
    "Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο". Ντοστογιέφσκι.
    ΑΦιλάκια τρυφερά σε όλους σας και να έχετε ένα φωτεινό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοιτα να δεις τωρα Μαρία μου ...και ότι σημερα σε είχα στην σκεψη μου...ειχα σκοπο να περάσω να σου αφησω τις ευχες μου για το τριημερο ..και για καλη Σαρακοστη.. και βλεπω τις ομορφες οπως παντα φωτογραφίες σου.. !
    Μαρία μου να περνατε όμορφα.. να είστε καλα και να χαιρεστε την κούκλα σας..τα φιλακια μου..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μικρές μεγάλες στιγμές! Πόσο όμορφα το είπες και το έδειξες ακόμα ομορφότερα!
    Φιλιά πολλά και καλά Κούλουμα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφες φωτογραφίες!!! 😍
    Ένας πανέμορφος "κόσμος" γύρω μας!!!

    Καλησπέρα Μαρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτές οι μικρές μεγάλες στιγμές είναι πολύ σημαντικές!!!
    Τέλειες οι φωτογραφίες σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλά να περνάς κι εσύ Μαρία μου!!!!
    Φιλιά και καλή Σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο συνδυασμος των φωτογραφιων με τα λογια ειναι τελειος........
    Εχουμε εναν υπεροχο κοσμο γυρω μας γεματο εικονες και χρωματα!!!
    Καλη συνεχεια σου ευχομαι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου είχαν λείψει οι φωτογραφίες σου!!
    Καλές βόλτες, πολλά φιλάκια στο κοριτσάκι σου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλια!
    Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ