Κι όποιος είπε "και του χρόνου", θα εννοεί πως δεν τελειώσαμε φέτος!!!

by - Ιανουαρίου 02, 2018


Αγαπητοί μου φίλοι και αναγνώστες εύχομαι για το νέο έτος να έχουμε υγεία.
Να είμαστε γεροί κι όλα τα άλλα θα τα βρούμε, θα τα φτιάξουμε, θα τα προκαλέσουμε, θα τα πάθουμε. Όλα αλλάζουν και όλα προσαρμόζονται όταν υπάρχει υγεία. Όλα είναι στο χέρι μας. Κάποιες φορές ίσως όχι με μεγάλη επιτυχία, αλλά δεν πειράζει. 
Θα το παλέψουμε αν έχουμε την υγεία μας.
Καλή θέληση και αισιοδοξία!
Και του χρόνου!

Και όπως λέει και ο Φοίβος: 
''Γιατί ο χρόνος δεν υπάρχει
Γιατί ο χρόνος είσαι εσύ και οι άλλοι
Και κανείς δε γνωρίζει η ζωή που θα βγάλει
Κι όλο αυτό είναι μια μεγάλη γιορτή
Κι όποιος είπε "και του χρόνου"
θα εννοεί πως δεν τελειώσαμε φέτος
Ευτυχές και στο χέρι μας το νέο έτος
Και πες το μου κι εσύ.''


Πόση ώρα τώρα προσπαθείς να συνδεθείς
Και σε πετάει έξω ο υπολογιστής
Στον ξύπνο κόσμο έξω απ' το λογισμικό
Πως βρέθηκες ξανά εδώ

Που σου χτυπάν' την πόρτα νάνοι και παιδιά
Και ψέλνουν με βιασύνη την αρχιχρονιά
Κι εσύ που τόσο θα 'θελες να ξεχαστείς
Προφταίνεις κάτι να ευχηθείς.

Μα είν' αλήθεια πως ο χρόνος
Ο,τι παίρνει, το παίρνει για πάντα
Κι είν' αλήθεια πως μετά τα τριάντα
Είναι δύσκολο να κάνεις αρχή
Κι είν' αλήθεια πως και φέτος
το φλουρί θα το βρούνε οι άλλοι
και για σένα θα μείνει μονάχα η κραιπάλη
κι ο ύπνος το πρωί.

Μα κάποιος στρώνει τσόχα, κάποιος πλάι στο φως
Κοιτάει να πέσει έγκαιρα ο γενικός
Και κάποιος γράφει σε CD μια συλλογή
Και κάποιος ντύνεται να βγει.

Κι εσύ που πελαγώνεις και παραπατάς
Και στο τηλέφωνο ποτέ δεν απαντάς
Ανοίγεις το παράθυρό σου και κοιτάς
Και σκέφτεσαι κι εσύ να πας.

Γιατί ο χρόνος δεν υπάρχει
Γιατί ο χρόνος είσαι εσύ και οι άλλοι
Και κανείς δε γνωρίζει η ζωή που θα βγάλει
Κι όλο αυτό είναι μια μεγάλη γιορτή
Κι όποιος είπε "και του χρόνου"
θα εννοεί πως δεν τελειώσαμε φέτος
Ευτυχές και στο χέρι μας το νέο έτος
Και πες το μου κι εσύ.

You May Also Like

19 ματιές

  1. Καλή χρονιά Μαρία πάνω απ' όλα. Όπως σωστά λες, αν έχουμε υγεία, όλα θα γίνουν.
    Ας ευχηθούμε λοιπόν όλος ο κόσμος να είναι καλά και να έχει δύναμη να προσπαθεί.
    Τι όμορφο τραγούδι, δεν το γνώριζα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά Μαράκι μου. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου. Και πρώτα από όλα την πριγκίπισσά σου!
    Εύχομαι κάθε τι καλό να φέρει ο νέος χρόνος και φυσικά πρώτα από όλα την υγειά μας
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά, Μαράκι! Γεμάτη χαρές, υγεία και μωρουδίστικες ευτυχισμένες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανθρώπινη επινόηση που μας κρατάει δέσμιους και στρατιωτάκια ο χρόνος...
    Καλή χρονιά Μαρία μου!
    Μόνο χαρές να είναι γεμάτη η χρονιά σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλη χρονια με υγεια , αγαπη ευτυχια και γεματη δημιουργικες στιγμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ!
    Η υγεία είναι το πιο σημαντικό, όλα τα άλλα κάπως βολεύονται.
    Δυστυχώς πολύς κόσμος δεν το σκέφτεται μέχρι να τη χάσει...
    Ας ξεκινήσουμε αισιόδοξα φέτος Μαρία μου.
    Θετική σκέψη, ενέργεια και αλληλεγγύη!
    Καλή χρονιά με πολλές χαρές!!

    Φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή χρονιά Μαρία μου με υγεία και χαρές γεμάτη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά, καλή χρονιά, με υγεία και κάθε καλό!
    και του χρόνου λοιπον!

    τα φιλια μου στον νεο σας μελος
    υποθετω θα ειναι κουκλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με το τραγούδι του αγαπημένου μου Φοίβου Δεληβοριά η διάθεση για νέα αρχή και για την υποδοχή του καινούγιου χρόνου πώς να μην είναι ακρως θετική κι αισιόδοξη;; Καλή Χρονιά σου εύχομαι με υγεία και πολλά χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή κι ευλογημένη χρονιά, για σένα και την οικογένειά σου, Μαρία μου!
    Εύχομαι να είναι χαρές γεμάτη, αγάπη και υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εξαιρετικός ο στίχος του τραγουδιού!
    Ευχαριστώ Μαρία μου, που μας τον έβαλες γιατί όντος κανείς δε γνωρίζει που θα μας βγάλει η ζωή!

    "Γιατί ο χρόνος είσαι εσύ και οι άλλοι
    Και κανείς δε γνωρίζει η ζωή που θα βγάλει
    Κι όλο αυτό είναι μια μεγάλη γιορτή
    Κι όποιος είπε "και του χρόνου"
    θα εννοεί πως δεν τελειώσαμε φέτος
    Ευτυχές και στο χέρι μας το νέο έτος
    Και πες το μου κι εσύ"...

    ΑΦιλάκια καρδιάς και ναι, είναι στο χέρι μας να έχουμε ένα ευτυχισμένο έτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπημένος Φοίβος!!! Καλή Χρονιά, Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή χρονιά Μαρία μου με όσα ονειρεύεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλη χρονια Μαρία μου να απολαμβάνεις οσο περισσότερο μπορείς τις στιγμές με την πριγκηπισσα σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή χρονιά Μαρία μου πάντα χαρά και όμορφες στιγμές να είναι το 2018 με τα αγαπημένα σου πρόσωπα! Υγεία και μακροημέρευση! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλησπερα
    ευχαριστω και σε καλωσοριζω στο νεο μου μπλογκοσπιτο
    https://purple-delfinaki-sunset.blogspot.com.cy/
    θα χαρω να τα λεμε
    να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. XΡΌΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, εστω και τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. good year my maria with what you dream!it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    หนังเกาหลี

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ