Ημερολόγιο Σκέψεων (Απρίλης 21 - 30)

by - Απριλίου 29, 2017


Αγαπημένοι μου αναγνώστες και φίλοι καλησπέρα σας. Ο καιρός είναι τέλειος! Φτιάχνει και προχωράμε προς το αγαπημένο μου καλοκαίρι!
Συνεχίζουμε το Ημερολόγιο Σκέψεων πάνω σε μια λίστα δική μου και σε μια λίστα της Κατερίνας. Μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε ελεύθερα.



21. Η καλύτερη στιγμή της μέρας / Πως με περιποιούνται οι δικοί μου άνθρωποι.
Αυτό μόλις συζητούσα τώρα. Η πιο όμορφη ώρα είναι το απόγευμα, λίγο πριν χαθεί ο ήλιος, τώρα που αρχίζει να μυρίζει καλοκαίρι, με ανοιχτά τα παράθυρα και καλή παρέα. / Όπως με περιποιείται η μαμά μου δεν το κάνει κανείς άλλος. Μου κάνει όλα τα χατίρια και όλα τα φαγητά του κόσμου.

22. Αγαπημένο ποτό / Ένα λάθος που επαναλαμβάνω.
Το ούζο βέβαια / Ότι ανοίγω το στόμα μου και προσπαθώ να δώσω να καταλάβουν κάποιοι άνθρωποι που δεν μπορώ έτσι και αλλιώς να συγκλίνω μαζί τους.

23. Κάτι που δουλεύω τελευταία / Μια βόλτα που έκανα.
Έχω ξεκινήσει κάποια πράγματα αλλά τα έχω αφήσει στη μέση. Πρέπει να δραστηριοποιηθώ ξανά γιατί έχω μείνει πίσω. / Το Πάσχα στο χωρίο ήταν μια ευκαιρία να κάνω κάποιες βόλτες. Είναι ένα μέρος κοντά στο χωριό μου που μου αρέσει να επισκέπτομαι. Ένας μικρός καταρράκτης σε ένα ειδυλλιακό τοπίο.


24. Μικρά πράγματα που δίνουν χαρά / Ένα τραγούδι που με αγγίζει.
Ένα φαγητό όταν γυρνάς από την δουλειά, μια ωραία ταινία στην τηλεόραση, μια αναπάντεχη αγκαλιά, χρόνο με φίλους. 


25. Ραδιόφωνο ή playlist; / Μια ταινία που με συγκίνησε.
Ραδιόφωνο στο σπίτι, playlist στο αυτοκίνητο. / Είναι δύο ταινίες. Είχα καιρό να δω κάτι καλό που να με αγγίξει. Η μια είναι η The Light Between Oceans, που περιγράφει ιστορία και την αγάπη της μάνας που δεν γέννησε το παιδί που μεγάλωσε. Η άλλη είναι η Captain Fantastic και μου την πρότεινε η Έλλη. Η ιστορία μια ιδιαίτερης οικογένειας.

26. Αλμυρό ή γλυκό; / Κάτι που με ενοχλεί έντονα.
Αλμυρό και μετά γλυκό και μετά αλμυρό και μετά γλυκό.... / Η βλακεία των ανθρώπων και η αγένεια.

27. Μια συνταγή χωρίς κρέας / Πρωινές σκέψεις.
Έκανα μια ωραία μακαρονάδα προχθές με μελιτζάνα. Πανεύκολη. Την εμπλούτισα με κρεμμύδι και πιπεριά. / Η πρώτη σκέψη αν δουλεύω είναι να παραιτηθώ. Αν δεν δουλεύω θέλω να σηκωθώ γρήγορα για να χαρώ την μέρα.
  
28. Που θα ήθελα να έχω ταλέντο / Είμαι ευγνώμων.
Στις χειροτεχνίες. Δεν έχω υπομονή. / Για όλα όσα έχω.

29. Που έχω ταλέντο / Αποφάσεις.
Στην μαγειρική. / Πολλές και καθοριστικές.

30. Αγαπημένη σκηνή από ταινία / Απολογισμός του μήνα (κολάζ φώτο)
Το πιο όμορφο ''Σ΄αγαπώ'' του κινηματογράφου. 


Αυτός ο μήνας είχε πολύ ξεκούραση, οικογενειακές στιγμές και χαλάρωση δίπλα στη θάλασσα.


Αυτά για τις τελευταίες μέρες του Απρίλη.

Να περνάτε και να ζείτε όμορφα.

Καλή Πρωτομαγιά!



You May Also Like

9 ματιές

  1. Καλή Πρωτομαγιά Μαρία μου
    Ήρεμες πλούσιες να είναι οι στιγμές σου

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου άρεσε πολύ ο επίλογος σου για τον Απρίλη, εύχομαι ο Μάϊος να σου προσφέρει ακόμα πιο ωραίες στιγμές και να σε γεμίσει ευτυχία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με ξελόγιασε ο καταρράκτης!
    Καλό μήνα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραίες απαντήσεις Μαρία μου!
    Το απόγευμα είναι και η δική μου αγαπημένη φάση της ημέρας..
    Αγαπάμε Ρίτα Αντωνοπούλου, Έλλη Λαμπέτη και την ταινία The light between oceans!!
    Πόσο μαγικό το τοπίο με τον καταρράκτη..!

    Καλό μήνα φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα να χεις Μαρία μου!! Κι εγώ έχω θέμα με το ηλιοβασίλεμα!! Η ώρα που χάνεται ο ήλιος κι ο ουρανός γίνεται πορτοκαλί, ροζ!! Απίθανα!!
    Να χεις ένα χαρούμενο και δημιουργικό μήνα κοπέλα μου!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε πολλα έχουμε τις ιδιες αποψεις και γευσεις Μαρία μου στο ουζακι μαζί σου και στο ηλιοβασιλεμα.. φιλη μου υπεροχη φωτό...
    Καλό και χαρούμενο μήνα να έχεις Μαρία μου να περνας όμορφα οτι και να κανεις.. φιλακιααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ φίλοι μου για τα όμορφα σχόλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ