Ημερολόγιο Σκέψεων (Απρίλης 10 - 20)

by - Απριλίου 20, 2017


Αγαπημένοι μου αναγνώστες και φίλοι καλημέρα σας. Σας γράφω εν μέσω διακοπών, χαλάρωσης, μακρυά απ΄το κλεινόν άστυ. Συνεχίζουμε το Ημερολόγιο Σκέψεων πάνω σε μια λίστα δική μου και σε μια λίστα της Κατερίνας. Μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε ελεύθερα.



10. Προτείνω μια σειρά / Μια όμορφη πράξη που είδα.
Μου αρέσουν πολύ οι αστυνομικές σειρές. Πιστεύω πως τις έχω δει όλες. Από αυτές που μου άρεσαν πολύ είναι το Sherlock από άποψη ηθοποιίας και σκηνοθεσίας και το Mentalist από άποψη έξυπνου σεναρίου. Γενικότερα θεωρώ πως η καλύτερη σειρά που έχω δει είναι το Lost. / Υπάρχουν και συμβαίνουν καθημερινά γύρω μας. Μια απλή τυρόπιτα που σου προσφέρει ένας συνάδελφος ή κάτι πιο δύσκολο όπως το Αλάτι, ζάχαρη κι αλληλεγγύη που διοργάνωσε η Αλεξάνδρα.


11. Ένα βιβλίο που με ενέπνευσε / 2 τρόποι διαχείρισης ενός προβλήματος.
To 1984 του Όργουελ. Προφητικό και πάντα επίκαιρο. / Η παραδοχή του και η βοήθεια από άλλους για την αντιμετώπισή του.

12. Δώρα / Συναισθήματα ημέρας.
Πριν λίγο καιρό η Έλλη μας μου έστειλε μια γλυκιά καραμέλα με υπέροχα πράγματα. / Περίεργα και αγωνιώδεις, για το πρωτόγνωρο που θα έρθει και τελικά ανακούφιση που όλα πηγαίνουν καλά.


13. Ένα απόφθεγμα που λέω συχνά / Σε τι κατάσταση βρισκόμουν πέρσι τέτοια εποχή.
Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι / Πέρσι ευχόμουν να είμαι στην κατάσταση που είμαι τώρα.

14. Σχέδια για το Πάσχα / Αναμνήσεις
Χωριό, οικογένεια και χαλάρωση. / Όμορφες και χαλαρές διακοπές.

15. Κάτι που κάνω καλά / Ανάσταση, πως αισθάνομαι.
Μαγειρεύω καλά. / Πιο κοντά στους δικούς μου, πιο ξεκούραστα.

16. Πως τα πέρασα σήμερα. / Φωτογραφίες ημέρας.
Υπέροχα και οικογενειακά. Πολύ φαγητό και όμορφες βόλτες στην εξοχή.



17. Κάτι που δεν έπρεπε να πω / Κάτι που θέλω να πετύχω και με δυσκολεύει.
Όλα αυτά που λέω στην δουλειά όταν συγχύζομαι και μετά το μετανιώνω. / Να βιοπορίζομαι χωρίς να δουλεύω😉.

18. Κάτι που με έκανε να χαμογελάσω. / Με τι τρόπο φροντίζω τους άλλους.
Αυτές τις μέρες με κάνει να χαμογελώ συνεχώς το μικρό μου ανιψάκι και το φροντίζω με κάθε τρόπο.

19. Κάτι που σιγοτραγουδώ τελευταία. / Λόγοι που με κάνουν να γκρινιάζω.
Δεν μπορώ να ξεκολλήσω από αυτό το τραγούδι. / Η βλακεία των ανθρώπων.


20. Ένα γρήγορο αστείο. / Ένα ιδιαίτερο περιστατικό μέσα στο μήνα.
Στην δουλειά μας λέει μια κοπέλα πως το βράδυ θα πάνε Αργυρό. Και γω με αφέλεια την ρωτάω: Ποια είναι αυτή; Όλοι γελούσαν και δεν καταλάβαινα γιατί. Μέχρι που μου εξήγησαν πως είναι ο Αργυρός και όχι η Αργυρώ, τον οποίο δεν τον είχα καν ακουστά. / Άκουσα το πιο όμορφο νέο που θέλουν όλες οι γυναίκες να ακούσουν!

Αυτά για τις επόμενες μέρες του Απρίλη.

Να περνάτε και να ζείτε όμορφα.


You May Also Like

7 ματιές

  1. Συγχαρητηρια γισ το ομορφο νεο! Να εισαι καλα και να προσεχεις! Και να σε προσεχουν!
    Χριστος Ανεστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία μου
    Χάρηκα πολύ που περνάς όμορφα!!!
    Το νέο δεν μας είπες.....

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου χαίρομαι πολύ που πέρασες τόσο όμορφα και έχεις θετική διάθεση!!
    Σ'ευχαριστώ που τιμάς και τις δικές μου λίστες..!
    Γέλασα πολύ με τον Αργυρό, ε μα κι εσύ ντροπή σου δεν ήξερες το παιδί!
    Αυτό το παθαίνω με τις φωνές όλων των ελαφρο λαϊκών, δεν τους ξεχωρίζω.

    Με το νέο στο τέλος μας άφησες σε αγωνία, ελπίζω και εύχομαι να είναι αυτό που φαντάζομαι!
    (>‿♥)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραιες οι λίστες σας και χαίρομαι που είχες ένα όμορφο νέο που σε χαροποίησε
    Να περνάς πάντα καλά
    Χριστός Ανέστη και του χρόνου με υγεία Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πέρασες όμορφα, χαρούμενα, με αγαπημένους ανθρώπους. Αυτό έχει μεγάλη σημασία Μαρία μου. Μα να μην ξέρεις τον Κωνσταντίνο Αργυρώ; (του έχω μια αδυναμία η αλήθεια έιναι!)Χαχαχαχαχα! Σιγά βρε παιδιά πρέπει όλοι να γνωρίζουν τους πάντες;
    Τα φιλιά μου Μαρία μου και Με υγεία του χρόνου ακόμα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοριτσάκια μου σας ευχαριστώ για τα σχόλια και για την σκέψη.
    Σας φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαράκι μου!!!! Συγχαρητήρια!!!!!! Αν κατάλαβα καλά!!!! ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ