Ημερολόγιο Σκέψεων (Φεβρουάριος 13 - 19)

by - Φεβρουαρίου 19, 2017


Αγαπημένοι μου αναγνώστες και φίλοι καλημέρα σας. Η άνοιξη κάνει τα πρώτα της βήματα και ΄μεις συνεχίζουμε το Ημερολόγιο Σκέψεων πάνω σε μια λίστα της Κατερίνας


13. Μια αποτυχία που με δίδαξε.
Συνήθως όταν κάνω κάτι λάθος τότε είναι που το μαθαίνω στα σίγουρα. Οι αποτυχίες με κάνουν να προσέχω πιο πολύ. Αυτό που έχω να πω είναι πως δεν χρειάζεται να ξανοιγόμαστε πολύ σε ανθρώπους, μόνο και μόνο για να ήμαστε αρεστοί. Λίγοι φίλοι και καλοί, οι άλλοι μπορούν να είναι απλά γνωστοί.

14. Μια συνάντηση.
Τον τελευταίο καιρό είμαι γεμάτη. Φίλοι, συγγενείς, βόλτες στα κέντρο, στο Μοναστηράκι, στο Θησείο. τραπέζια, φαγητά. Πολύ ωραία πράγματα.

15. Καινούρια ιδέα.
Είναι κάποιες σελίδες στο ίντερνετ που μου αρέσει πολύ να παρακολουθώ. Συνεχώς βγάζουν καινούργιες ιδέες που με ξετρελαίνουν. Είναι το brightside και το tiphero. Πανεύκολες συνταγές, πανέξυπνες ιδέες διακόσμησης, νοικοκυριού και οργάνωσης σπιτιού και πολλά πολλά όμορφα πράγματα.

16. Κάτι σταθερό που δεν αλλάζω.
Η αλήθεια είναι ότι σε λίγα πράγματα είμαι σταθερή. Μου αρέσει να πειραματίζομαι. Κάποια που δεν αλλάζω με τίποτα είναι τον browser Chrome και τον καφέ Λουμίδη, 

17. Σε ένα μήνα από τώρα θα ήθελα.
Αρχικά να είμαι καλά, να είμαι όπως είμαι σήμερα, αλλά λίγο πιο χαλαρή και ήρεμη. Βέβαια η άνοιξη θα κάνει την δουλειά της. Πάντα ο καλός καιρός και η αλλαγή της ώρας με χαλαρώνουν.

18. Σε ένα χρόνο από τώρα θα ήθελα.
Να έχω υγεία, να έχω τους ανθρώπους μου κοντά μου και ίσως μια άλλη δουλειά. 

19. Στιγμές που μετράνε.
Οι στιγμές με φίλους και αγαπημένους. Μετά από μια αγχωτική μέρα στη δουλειά, δεν υπάρχει τίποτα πιο ωραίο από μια βόλτα με φίλους. Στην Ανδριανού για ουζάκι ή στα Αναφιώτικα για εξερεύνηση.


Να περνάτε όμορφα!



You May Also Like

10 ματιές

  1. Καλημέρα Μαρία μου!
    Για το 13 μαζί σου.. λίγοι και καλοί! Πάντα αυτό υποστηρίζω.. Πολύ χαίρομαι για το 14, αυτά είναι που αξίζουν!!
    Αχ με τα Αναφιώτικα με ξεσηκώνεις, περίμενα να φτιάξει λίγο ο καιρός και να πάμε, να το χαρούμε!

    Καλή συνέχεια σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια βόλτα εκεί είναι σκέτη ψυχοθεραπεία.
      Καλημέρα Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  2. Μαρία μου πόσο κοντά
    στις σκέψεις είσαι....

    Καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσουν πάντα οι βόλτες σου Μαρία μου και ταυτίζομαι με το 13 σου !!
    Καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου εύχομαι να σου τύχει μια σούπερ δουλειά που θα σε εκφράζει και να είσαι πάντα περιτριγυρισμένη από ανθρώπους που σε αγαπούν και αγαπάς. Να ομορφοπερνάς και να χαμογελάς! Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές Μαρίνα μου και ανταποδίδω.
      Καλό τριήμερο!

      Διαγραφή
  5. Εγώ πάλι θα σταθώ στο 14,
    διότι από εκεί πηγάζουν όλα τα καλά.
    Από τις όμορφες συναναστροφές! Φιλιά ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ