Λέξεις... - Photo A Day November (Days 9 - 15)

by - Νοεμβρίου 18, 2015

Είναι κάτι λέξεις που κρύβονται πίσω από άλλες...
November 9 - Distraction...


Ξεθωριάζουν από τις πρώτες μέρες του φθινοπώρου...
November 10 - Golden...


Χάνονται, εξαφανίζονται στο κενό...
November 11 - Blank...


Μα είναι και κάποιες που ρέουν ακατάπαυστα σαν το νερό...
November 12 - Curly...


Σκαρφαλώνουν στα πιο δύσβατα μέρη...
November 13 - Οne word...


Λένε ιστορίες ολόκληρες...
November 14 - Peace...


Και πετάνε ψηλά, ανεβάζουν και μας στους ουρανούς...
November 15 - Flying...


Η ανάρτηση αυτή αφιερωμένη σε όλους εσάς που με στηρίζετε τόσα χρόνια και στις λέξεις που μας ένωσαν...


*********************

Μη ξεχνάτε να ψηφίζετε τις αγαπημένες σας φωτογραφίες στον Διαγωνισμό Φωτογραφίζειν.

*********************


You May Also Like

6 ματιές

  1. Εντάξει παρακολουθώ τις φωτο σου στο fb αλλά όταν της βλέπω όλες μαζεμένες, κολλάω και τις κοιτάξω, ξανά και ξανά! Μαρία μου, τόση ομορφιά στις φωτο σου!
    Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες φωτό ειδικά
    το σπίτι στα Αναφιώτικα!!!

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανεμορφες ολες μα εμεινα ακομη κολλημενη στην πρωτη
    αυτο το ροζ τριανταφυλλο, εντονο, επιβλητικο, μου δινει χαρα
    και η μωβ κολοκυθα πισω με ταξιδευει σε μια χωρα καθαρα παιδικη που εχω αναγκη
    Νιωθω ξαφνικα η Αλικη στη χωρα των Θαυματων. :)

    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου ,εύχομαι πάντα να ακούς λέξεις αληθινές ,να σε ανεβάζουν ψηλά στον ουρανό , γιατί η αλήθεια όσο σκληρή και αν είναι μας κάνει καλύτερους ανθρώπους ! Καλή σου μέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου τι τρυφερή ανάρτηση!!! Δεν έχω λόγια για τις φωτό σου!! Πως αιχμαλωτίζεις το χρώμα!! Να σαι καλά κοπέλα μου!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι λήψεις σου μου έκοψαν την ανάσα... εξωπραγματικά υπέροχες!
    Μπράβο, Μαρία μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ