Οι μυστικοί κύκλοι της χαράς.

by - Απριλίου 26, 2015

Πως είναι δυνατόν ένα κουμπί στο φεγγάρι να μας ενώσει σε μυστικούς κύκλους χαράς;


Ένα όμορφο περιτύλιγμα, ένα κοχυλάκι, ένας κλέφτης, μια κάρτα και ένα μυστικό ταίρι μου έδωσαν το πιο όμορφο δώρο.


Μα όλα αυτά δεν θα γινόντουσαν αν δεν υπήρχε πρώτα μια υπέροχη ιδέα.
Η ιδέα του Secret circles της Αλεξάνδρας.

Το μυστικό μου ταίρι ήταν η Μαρία και αυτό είναι το υπέροχο δώρο της.
Την ευχαριστώ πολύ.



***************************

Μην ξεχνάτε να ψηφίζετε τις αγαπημένες σας φωτογραφίες στο Διαγωνισμό φωτογραφίας Φωτογραφίζειν με θέμα ''Ασπρόμαυρο...'' έως απόψε το βράδυ ΕΔΩ.


You May Also Like

10 ματιές

  1. Καλημέρα Μαρία μου
    Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο
    απ' την Μαρία (το συγκεκριμένο
    βιβλίο το έχω κι εγώ...υπέροχο!!)
    Να το απολαύσεις!!!!

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ιδέα της Αλεξάνδρας ήταν καταπληκτική!
    Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν Μαρία μου!
    Να είσαι καλά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι που την απόλαυσες την ανταλλαγή, Μαρία! Κι εύχομαι να περάσεις όμοεφες στιγμές διαβάζοντας αυτό το υπέροχο βιβλίο!
    Σ' ευχαριστώ πολύ που πήρες μέρος και που με το "φωτογραφίζειν" μ' έβαλες στη διαδικασία να ψάξω παλιές φωτογραφίες μου και να βρω μικρούς θησαυρούς!!!!
    Καλή εβδομάδα, Μαρίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι υπέροχο, μα τι υπέροχο δώρο!!!
    Το είχα διαβάσει κάποτε...
    Καλή εβδομάδα να έχεις Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εντάξει!! Τα βιβλία είναι από τα πιο υπέροχα δώρα!!!! Να το χαρείς Μαρία μου!!
    Αχ και το κοχυλάκι μούρλια!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχο δώρο Μαρία μου!!!τα βιβλία τα λατρευω!!!
    Να το χαρείς!!!τι υπέροχα δώρα γέμισε η γειτονιά!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καταπληκτικα δωρα να τα χαρεις και να ταξιδεψεις μαζι τους φιλεναδα συγχαρητηρια στη μΑρια μας για την επιλογή και φυσικα στην Αλεξανδρα μας για την ιδέα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χα τι σύμπτωση ε; Πόσο ταίριαξε να λάβεις δώρο από τη Μαρία! Τελικά όντως κάνει κύκλους η ζωή! Καλή ανάγνωση Μαρία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ω! Τι ωραίο δώρο! Να το χαρείς, Μαρία μου!
    Φιλιά πολλά και καλή ανάγνωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ