Χρώματα κι αρώματα - Photo A Day June (Days 22 - 30)

by - Ιουλίου 01, 2014


Κρατώ εικόνες. Εικόνες της γης, του ουρανού, εικόνες δικές σου.

Εικόνες από το τελευταίο χαμομήλι της άνοιξης.
Day 22... Growing - Those beautiful daisies growing in the yard of my workplace! 


Από μια καθαρή και αγνή φατσούλα.
Day 23... In this moment - So tired, all day at the beach...



Από ένα υπέροχο, φαινομενικά ασήμαντο πλάσμα της θάλασσας.
Day 24... What June looks like...



Εικόνες από το ελληνικό καλοκαίρι.
Day 25... Sun flare - Enjoy your summer in Greece!



Εικόνες από ένα όνειρο απογευματινό.
Day 26... Dreaming - I'm dreaming the eternal summer of our souls. The day that we could enjoy the colors of sunset without hating and only loving each others. The day that we could share the sea without borders. Don't tell me that I' m leaving in my world. I like it here.
Ok, I cannot change the world, but I can change my self.



Από μια χαλαρωτική βόλτα στην παραλία.
Day 27... Loving - I'm loving lying at the beach doing absolutely nothing.



Από ένα υπέροχο πλάσμα που κρύφτηκε κάτω απ΄το κρεβάτι μου.
Day 28... Bed - Something is under my bed...


Από ένα κέρασμα στα ξαφνικά.
Day 29... Delight - Mmmmm!!!!!............



Εικόνες από το τέλος, που όμως τελικά ούτε και αυτό είναι παντοτινό.
Day 30... The End - Nothing is eternal. Not even the end...



Κρατώ...
Χρώματα κι Αρώματα

Πληροφορίες για το Photo A Day δείτε ΕΔΩ.

Η ανάρτηση αυτή είναι αφιερωμένη σε ένα καλλιτέχνη της ζωής που μας άφησε σήμερα ξαφνικά.
Καλό ταξίδι...

You May Also Like

10 ματιές

  1. Πανέμορφες οι εικόνες σου Μαρία μου!
    Αυτές οι φατσούλες όμως που μας έδειξες πολύ μου άρεσαν!
    Γλύκες!
    Να σαι καλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία μου
    Πανέμορφες οι αποτυπώσεις σου
    κι εκείνα τα γλυκά ματάκια πόσο τα θαύμασα!!!

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα να χεις Μαρία μου!! Γεμάτο έμπνευση για όμορφα κλικ!!! Υπέροχες οι φωτό σου από τις καθημερινές στιγμές!! Γαλήνιες.. Κρατώ το μήνυμα της τελευταίας σου φωτό..
    Λυπάμαι πολύ για τον φίλο σου.. Καλό Παράδεισο να χει..
    Σε φιλώ Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφα όλα όσα μας έβαλες.. Συλλυπητήρια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγω παιρνω τα γλυκα και φευγω !!
    Μα ποσο ζωντανες μου φαινονται αυτες οι φωτο Μαρια μου..

    Καλο ταξιδι στον φιλο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξεχωρίζω τον αχινό. Τώρα πρόσεξα πόσο υπέροχα χρώματα παίρνει στον ήλιο. Να'σαι καλά που με σύστησες απόψε μαζί του, γιατί τον είχα παρεξηγημένο.
    Μαράκι όλες οι στιγμές σου είναι ακριβές και μοναδικές. Κυρίως γιατί τις ζεις και δεν τις προσπερνάς.
    Καλό ουρανό να έχει ο φίλος σου και καλό κουράγιο στους δικούς τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία μου όλες υπέροχες, μα το βλέμμα εκείνης της αγνής φατσούλας κλέβει καρδιές!!

    Καλό ταξίδι στον φίλο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ