Ταξίδι στο όνειρο... - Photo A Day July (Days 1 -7)

by - Ιουλίου 07, 2014


Ελάτε να ταξιδέψουμε στο όνειρο, στην εικόνα, στα χρώματα...

Σε μια ζωή μέσα στο κρύο...
Day 1... Red + White - Sometimes when you think that all are dead, something red says to you the opposite...


Σε ένα μάτσο γράμματα...
Day 2... Something starting with K - My Greek Keyboard... everything starts here...


Σε ένα κουτί σπίρτα...
Day 3... Match - Let's light the match of the Greek summer feeling...


Σε μια αρμαθιά αστέρια...
Day 4... Stars - I wanna fall from the stars, straight into your arms....


Σε ένα ποτήρι καφέ...
Day 5... On the table - Our national greek 'frappe' coffee on the beach table.


Σε μια θέα από ψιλά...
Day 6... View - The old and the new...


Στο χρώμα του καλοκαιριού...
Day 7... First - The first yellow of this summer...


Πληροφορίες για το Photo A Day δείτε ΕΔΩ.


You May Also Like

11 ματιές

  1. Ήρθα, ονειρεύομαι ήδη, μη με ξυπνήσεις σε παρακαλώ.
    Εδώ θέλω να μείνω, λαθρεπιβάτης στη βάρκα σου.
    Το τραγουδάκι είχα καιρό να το ακούσω, πολύ μου άρεσε που μου το θύμησες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ταξίδια φωτογραφικά :)
    Καλο μας ξημερωμα
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφο ταξίδι στο όνειρο!!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παλι ταξιδεψαμε σε κοσμους μαγικους :)
    Καλημερα Μαρια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφες και οι εικόνες σου και το τραγούδι Μαράκι μου!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλημέρα Μαρία μου!
    Τι όμορφες φωτογραφίες, μα και τί ωραίες οι λεζάντες που τους έγραψες!
    Μου άρεσαν ολα τόσο πολύ! Μύρισε καλοκαίρι! :)
    Δροσερό καλοκαίρι όμως! Μ αρέσει!!!

    Καλή εβδομάδα να έχεις! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχη ανάρτηση, τέλειες φωτογραφίες! Λάτρεψα την πρώτη για τις αντιθέσεις της!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πιο πολύ λάτρεψα τους καφέδες κι ας μην πίνω freddo :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου!
    Ευχαριστώ για το λινκ πρός το Photo A Day γιατι το άκουγα και δεν ήξερα τι είναι.
    Τις φιλουρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστώ όλους σας, συνταξιδιώτες μου σε αυτό το πολύχρωμο ταξίδι.
    Καλημέρα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ