ΤΑ ΓΕΜΙΣΤΑ ΜΑΣ

by - Αυγούστου 05, 2024

Πείτε μου πραγματικά, αν υπάρχει άλλο φαγητό, που να κλείνει μέσα του τόσες μυρωδιές, τόσες γεύσεις, τόσα χρώματα, όπως τα γεμιστά.
Και όχι μόνο πράγματα που αφορούν την γαστρονομία, αλλά πράγματα νοερά, όπως η αγάπη της γιαγιάς και της μαμάς, τα τσιμπολογήματα από το ταψί μετά την θάλασσα, ο μπαξές στο χωριό. Κλείνουν μέσα τους μια ολόκληρη εποχή, τα καλοκαίρια μας, την ανεμυαλιά μας.


Δεν θα σας πως την συνταγή.  Άλλωστε δεν είναι αυτός ο σκοπός μου. Θα σας πω ότι αυτό το φαγητό το αγαπώ και όταν το φτιάχνω όλα παραπάνω κατακλύζουν το μυαλό μου.



Και μπορώ να πω πως σχεδόν πάντα τα πετυχαίνω, γιατί όταν τα φτιάχνω, μαζί του φτιάχνονται νέες αναμνήσεις, νέες σκέψεις, ανακατεύονται με τις παλιές και κάπως έτσι το φαγητό είναι ένα από λίγα πράγματα που μόνο μας ενώνουν.

Να ζείτε και να περνάτε όμορφα.



***************



Οι Ιστορίες Ραδιοφώνου συνεχίζονται.
Γράψε και την δική σου ιστορία!






 

You May Also Like

4 ματιές

  1. Υπέροχο φαγητό τα γεμιστά.
    Τα πιο ωραία τα έφαγα στην Κρήτη, στο σπίτι της Ρούλας μας, της Σμαραγδένιας.
    Δεν ξεχνιέται η γεύση τους .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένο φαγητό τα γεμιστά Μαρία μου και πάντα η αφορμή για να μαζευτεί οι οικογένεια ... βλέπεις τα γεμιστά της γιαγιάς έχουν άλλη γεύση 😉
    Εδω στην Κρήτη γεμίζουμε τα πάντα...Μόνο φέτος που δεν τα έκανα λόγο του ατυχήμα τος μου, αλλά επιφυλάσσομαι όμως με την πρώτη ευκαιρία να τα φτιάξω γιατί μου λείψανε Μαράκι μου!
    Να είσαι καλά και ν απερνάς όμορφα με ότι κάνεις! φιλιααααα 🧡🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ