ΓΙΟΡΤΗ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΜΕΝΗ ΓΗ...ΓΙΟΡΤΗ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ (ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ # 8)

by - Μαΐου 01, 2022

 Πρωτομαγιά σήμερα. Μέρα γιορτής των λουλουδιών και της νέας ζωής.
Μιας ζωής που πολλοί αγωνίστηκαν για να την ζούμε εμείς σήμερα. 


Περιδιαβαίνω στην καμένη γη και βλέπω μια έκρηξη λουλουδιών.


Θαρρείς προσπαθεί η φύση να σώσει την εικόνα.


Να στολίσει το καμένο τοπίο.


Να μας ξεγελάσει, ότι τάχα όλα βαίνουν καλώς.


Και η αλήθεια είναι πως λίγο ξεχνιέσαι.



Αφήνεσαι στο χρώμα και ονειρεύεσαι ξανά.


Εσείς από τι όμορφο κρατιέστε;

*************

Αυτή η συλλογή ας είναι αφιερωμένη σε δύσκολες στιγμές που θέλουμε να μοιραστούμε, στιγμές που θελήσαμε να κρατηθούμε από κάπου, που ελπίσαμε σε ένα θαύμα. Στις δικές μου αναρτήσεις θα μοιραστώ την καταστροφή της Βόρειας Εύβοιας το καλοκαίρι του 2021.

Κάντε μια ανάρτηση και αφήστε το link της σε σχόλιο.

Ας κάνουμε μια συλλογή με Σκέψεις και Εικόνες!




*η συλλογή κλείνει 31/5/22


**********


Η δική μου συλλογή
















You May Also Like

5 ματιές

  1. Πονάει η ψυχή μου με τα καμμένα τοπία. Οι φωτογραφίες σου όμως είναι τόσο φωτεινές που χαρίζουν ελπίδα.
    Υπέροχα κλικς!
    Μπράβο σου Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ πολύ για τις πανέμορφες εικόνες σου που μου χάρισαν τόση ηρεμία και ελπίδα!
    Καλό μήνα Μαρία και γρήγορα να ξαναγίνουν όλα καλύτερα κι από πριν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η φύση ξέρει τι κάνει Μαρία μου μετά από την καταστροφή έρχεται η ελπίδα να μας δείξει πως η ζωή είναι εδώ και μάλιστα με τις ομορφιές της ...
    Να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις Μαρία μου καλό μήνα χαρούμενο να έχεις. φιλιααα 😊🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου εδώ η ανάρτηση μου https://smaragdenia-roula.blogspot.com/2022/05/blog-post_16.html...
    Σου εύχομαι να έχεις μια όμορφη εβδομάδα. φιλιααααα 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί πόνος να βλέπεις ενα ολόκληρο Νομό παραδομένο στις φλόγες αναίτια στο ωραιότερο κομμάτι του! Ο αντρας μου ειναι απο την Κεντρική Ευβοια, ίσως στο χω ξαναπεί Μαρία.Το χωριό του κάηκε κατά το ήμισυ σχεδόν το 2007 .Απο τότε το δάσος που ήταν ολόγυρα δεν ξανάγινε ποτέ,παρά κάτι αναιμικά πευκάκια φύτρωσαν στη θέση των καμένων.Τα πρώτα Καλοκαίρια που πηγαίναμε η εικόνα σου μαύριζε το μέσα σου, δεν αντεχόταν με τίποτα. Δυστυχως οι πυρκαιές συνεχίζονται αμείωτες και τα δάση εξακολουθούν να χτίζονται μέχρι να μη μείνει δέντρο όρθιο.Τί κρίμα ο άνθρωπος νάναι τόσο αχόρταγος και άκαρδος σε κάτι που μόνο χαρά ,ομορφιά και οξυγόνο σου παρέχει! Καλή εβδομάδα Μαράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ