ΜΙΑ ΑΝΟΙΞΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ...

by - Μαρτίου 07, 2022

Τις τελευταίες μέρες, μήνες, χρόνια, θαρρείς ο χρόνος βαδίζει παράλληλα με μας.
Οι εποχές αλλάζουν και 'μεις προσπαθούμε να τις προλάβουμε.


Ήρθε και η Άνοιξη.
Τα λουλούδια άνθισαν χωρίς να ρωτήσουν κανέναν.


Οι ευωδιές, τα χρώματα, οι εικόνες.


Η φύση προσπαθεί να μας δώσει κουράγιο.


Να μας δώσει πίστη και αντοχή.



Λίγο η ψυχή μας να πετάξει ψηλά.


Μήπως και βρούμε ξανά το μονοπάτι μας.


Να ζείτε και να περνάτε όμορφα.
Και του χρόνου με υγεία!





 

You May Also Like

7 ματιές

  1. Πολύ ωραίες φωτογραφίες! Η φύση άνθισε χωρίς να μας ρωτήσει... και πολύ καλά έκανε, μήπως και μας κάνει να θυμηθούμε ότι η ομορφιά βρίσκεται στα απλά.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ για την ομορφιά που μας χάρισες. Τη χρειαζόμαστε περισσότερο όσοι ζούμε σε τσιμεντουπόλεις.
    Καλή Σαρακοστή Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντε να γαληνέψουμε με τα χρώματα Μαρία μου ...ναι η Άνοιξη έρχεται με σταθερά βήματα να μας θυμίσει την ομορφιά που είναι γύρω μας και την προσπερνάμε έτσι απλά, χωρίς να την απολαμβανουμε...να είσαι καλά που μας το θύμισες με τις φωτογραφίες σου φίλη μου
    Καλή Σαρακοστή να περνας όμορφα με ότι κάνεις φιλιααα!! 😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευτυχώς και η απλότητα της φύσης, που πάντα θα μας θυμίζει πόσο όμορφος μπορέι να είναι ο κόσμος μας.
    Την Καλημέρα μου, Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάντα οι φωτογραφικές σου αποτυπώσεις είναι εξαιρετικές Μαρία μου! Αποτυπώνεις και συλλαμβάνεις τις στιγμές της φύσης με πολύ όμορφο τρόπο. Ας έχουμε όμορφη άνοιξη με κάθε μου ευχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευτυχώς που τίποτα δεν σταματάει τη φύση.
    Νομίζω ότι με όλα αυτά τα δυσάρεστα που προέκυψαν, θα σταματάμε πλέον για να θαυμάσουμε το παραμικρό.
    Υπέροχες φωτογραφίες Μαρία μου.
    Σ ευχαριστούμε πολύ.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η Φυση αναγεννάται,μακάρι κι εμείς να βγουμε απ αυτή τη μιζέρια και την κατάθλιψη!
    Πολύ αισθαντικές οι φωτογραφίες σου Μαρία της προελαύνουσας ΑΝοιξης, τη βλέπω γύρω μου και προσπαθώ να σκεφτώ οτι κάποια στιγμή θα ξυπνήσουμε απο τους εφιάλτες μας και θα ξαναάρει η ζωή μας το δρομο της.ΜΑΚΑΡΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ