Μια βόλτα...

by - Αυγούστου 03, 2019

Μια βόλτα πάνω στις καλαμιές που μας κόβουν τον ήλιο...


Σε απογεύματα ζεστά σαν το χρώμα τ΄ουρανού...


Σε πέτρες μοναχικές που φτιάχνουν συνθέσεις ατόφιες...


Σε αμέτρητα κατακάθαρα σκαλιά...


Στο μπλε, στο γαλάζιο, στο καφέ...


Μια βόλτα ευτυχίας...


Να ζείτε και να περνάτε όμορφα.

Καλές διακοπές!



You May Also Like

10 ματιές

  1. Καλά να περνάτε Μαρία μου και να γεμίζεται ενέργεια τις καρδιές σας!
    Ευχαριστούμε για μια ακόμη φορά για τη γλύκα της ανάρτησης σου!

    ΑΦιλάκια και καλό Αύγουστο να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλές διακοπές Μαρία μου! Ν; περνάς υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Μαρία μου.
    Καλή συνέχεια καλοκαιριού κορίτσι μου. Να ζείτε τις στιγμές σας όπως όμορφα δείγματα μας έστειλες.
    Κάθε μου ευχή κοντά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τωρα αν ζητησω συγνωμη που εχω τοσο καιρο να περασω Μαρια μου πιανει; μα πως περασε τοσος καιρός .. και όλο σε ειχα στο νου μου να περασω.. και να που ηρθε η στιγμή και εκανα μια μεγααααααλη βολτα οχι μονο στις ομορφιες που μας εδειξες εδώ ...αλλα και χαλαρωνοντας ..στις στιγμες της πόλης ..οσο για την κοτομαγειριτσα ..δεν ξερω πως μου ξεφυγε βρε κοριτσι μου..
    Ειναι αλήθεια οτι τωρα το καλοκαιρακι εχουμε χαλαρωσει και πρεπει να το κανουμε.. να μαζεψουμε ηλιο για τον χειμωνα ..
    Να περνας ομορφα μαζι με τους αγαπημενους σου να χαλαρωσεις καλό υπολοιπο καλοκαιρακι...την αγαπη μου 🧡 παντα φιλακιααα!! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πανεμορφοες φωτογραφιες σε ενα πανεμορφο μερος
    καλο δεκαπενταυγουστο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφο που φαίνεται το καλοκαιράκι μέσα από το φακό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περασα να σου αφησω τις ευχες μου για την γιορτη σου εστω και αν περασαν τρεις μερες ..εξ αλλου οι γιορτες λενε κρατανε σαραντα μερες..ε;
    Να περνας ομορφα Μαρια μου να σε χαιρονται που σ αγαπανε... με αγαπη φιλακιααα!!😀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα Μαιρούλα μου. Τι κάνει η Ελενίτσα σου; Περάσατε όμορφες διακοπές;
    Καλή προσαρμογή πλέον.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία μου πέρασα να ευχηθώ καλό φθινόπωρο!
    Να είμαστε όλοι γεροί και να τα λέμε.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ