Πάντα να γυρνάς...

by - Μαρτίου 12, 2019

Πάντα να γυρνάς,
εκεί που έγινες αυτό που είσαι.

Εκεί που άνθισες πρώτη φορά.


Ο δρόμος μπορεί να είναι άγριος καμιά φορά,
μα τα λουλούδια στο πλάι ομορφαίνουν την απόφαση.


Η θάλασσα θα είναι πάντα η αφορμή.


Και ας τελειώνει η μέρα.


Πάντα να γυρνάς,
με το βλέμμα σε νέους ορίζοντες.


Να περνάτε και να ζείτε όμορφα.


********



You May Also Like

15 ματιές

  1. Παντα η ομορφια να σε περιβάλει Μαρία μου οπως οι φωτογραφιες σου ειανι ολες πολύ ομορφες.. να περνας καλα και να εισαι ακομα καλυτερα.. Καλή Σαρακοστή φιλη μου ..φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα ωραία. Αλλά θέλω να σταθώ λίγο περισσότερο στην πρώτη φωτογραφία, εκεί που τα άνθη παλεύουν με τον σαν ξερό κορμό και τον νικάνε. Και σκέφτομαι, έτσι, επίμονη πρέπει να είναι η κάθε άνοιξη, να κατακλύζει με την ομορφιά και τη δύναμη της ζωής την κάθε παγωμένη γωνιά του χειμώνα.

    Καλές μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφα λόγια συνοδεύουν πανέμορφες φώτο!!
    Καλησπέρα Μαιρούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφες ανοιξιάτικες φωτογραφίες συνοδευόμενες από γλυκιές σκέψεις. Πολλά φιλιά, Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπεροχες φωτογραφιες και ακομη πιο υπεροχα μηνυματα

    καλημερα γλυκια μου
    καλη σαρακοστη ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ομορφιά, ομορφιά και ομορφιά!
    Πολλά ολάνθιστα ΑΦιλάκια Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άχ βρε Μαρία με τις φωτογραφίες σου ! πόσο άρωμα και πόση ομορφιά μας χαρίζεις. Καλησπέρα κορίτσι μου. Καλή Σαρακοστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έρημος ο δρόμος, άγριος, η διαδρομή μια στιγμή αλλά σε ακολουθεί για πάντα.
    Ανατολή όλο φως και δύση ολοπόρφυρη. Η άνοιξη γλιστράει μέσ’ απ’ τα δάχτυλα.

    Υπέροχες φωτογραφίες!
    Μακάρι το αύριο πιο ανοιξιάτικο απ' το σημερινό
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφες πι φωτογραφίες σου Μαρία μου. Έφερες την Ανοιξη στα σπιτια μας.
    Πού θα πάει θα ζεστάνει και θα αρχίσουμε να κουνάμε τις βεντάλιες.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι διαδρομές με τα δικά σου κλικ Μαράκι μου μου αρέσουν πολύ εκεί στο όμορφο χωμάτινο δρομάκι πόση Ανοιξη χωράει !! Νε περνάς όμορφα και να βλέπεις την Ελένη σου να ανθίζει κάθε μέρα !!! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μας αφήνεις με ένα χαμόγελο πλατύ... αφού τα λουλούδια ομορφαίνουν την απόφαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφες φωτογραφίες Μαρία!!!
    Μυρίζουν γλυκιά πατρίδα!!!
    Καλή Κυριακή και καλή Σαρακοστή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανεμορφες οι φωτογραφιες σου και ολη γενικα η αναρτηση σου Να εισαι ποαντα καλα 🌹🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ