Στιγμές μια πόλης... #2

by - Φεβρουαρίου 09, 2019

Ρώτησα την πόλη να μου πει τι είναι αγάπη.

Αγάπη είναι να προσπαθείς να φτάσεις τον ουρανό και να πετάξεις ελεύθερα.


Να ανθίζεις μόνος σου, αλλά μέσα σε άλλον.


Να ζωγραφίζεις την ασχήμια με τα πιο όμορφα χρώματα.


Να δείχνεις την έξοδο, να μην καταπιέζεις.


Και όλες οι μέρες να ξεκινούν γλυκά με μια καλημέρα,


όσο και αν όλα δείχνουν το αντίθετο.

Να ζείτε και να περνάτε όμορφα με αγάπη.

*******



You May Also Like

13 ματιές

  1. Αγάπη, είναι οι φωτογραφίες σου!

    ΑΦιλάκια πολλά και χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου αυτές σου οι φωτογραφικές αποδράσεις φυλακίζουν υπέροχες στιγμές, στις οποίες δίνεις τη δική σου οντότητα και ταυτότητα. Πολύ όμορφες.
    Καλό σου Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ολα ειναι γραμμενα με αγαπη εδω μεσα!!!!!Να ζωγραφίζεις την ασχήμια με τα πιο όμορφα χρώματα Τελειο αυτο που εγραψες!!!Καλη επιτυχια στη συμμετοχη σου🌹🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες Μαρία! Μου θύμισαν γιατί αγαπώ την πόλη!
    Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή!
    Άλκηστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφες φωτογραφίες. Έτσι είναι οπως τα λες Μαρία μου! Καλη επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο πετυχημένα τα έδεσες μεταξύ τους!!
    "Να ανθίζεις μόνος σου, αλλά μέσα σε άλλον."
    Όμορφο, πολύ.

    Καλή συνέχεια Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφη και πρωτότυπη απάντηση στο ερώτημα, τι είναι αγάπη. Προσωπικά, κρατώ το, Να ζωγραφίζεις την ασχήμια με τα πιο όμορφα χρώματα. Καλημέρα σε όλους, με τα χρώματα της ελπίδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τόσο όμορφες οι φωτος σου γεμάτες αγάπη.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι δημιουργική συμμετοχή, μπράβο σου Μαρία μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχες φωτογραφίες! Υπέροχες στιγμές!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία η συμμετοχή σου Μαρία μου .
    Καλή επιτυχία .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ