Μαγειρέματα! (Παγωτό μπισκότο - σοκολάτα)

by - Ιουνίου 21, 2018

Αγαπημένοι μου φίλοι και αναγνώστες καλημέρα σας! Τι πιο δροσιστικό για τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού, από ένα παγωτό! Και δη και σπιτικό! 
Έχω κάνει πολλές συνταγές σπιτικού παγωτού, οι οποίες κάποιες πετύχαιναν, κάποιες άλλες όχι. Τώρα τελευταία έχω βρει μια συνταγή από το youtube, η οποία θεωρώ ότι είναι η πιο πετυχημένη από όλες τις απόψεις. Είναι οικονομική, εύκολη και πεντανόστιμη.

Θα χρειαστούμε:


1 κουτί γάλα εβαπορέ
1 κουτί γάλα ζαχαρούχο
1 κουτί φυτική κρέμα γάλακτος για σαντιγί (500ml)
1 βανίλια
1 κουτί μπισκότα γεμιστά ή κούκις ή ότι άλλο θέλετε
κουβερτούρα για την γεύση σοκολάτας

Εκτέλεση:

Πρώτη δουλειά και απαραίτητη (!!!!) είναι να βάλουμε τα γάλατα και την κρέμα στην κατάψυξη για μια ώρα.

Αφού περάσει η ώρα ξεκινάμε πρώτα με την προετοιμασία. Κόβουμε τα μπισκότα σε μικρά κομμάτια, όπως επίσης και την κουβερτούρα. Όσον αφορά την κουβερτούρα, εγώ χρησιμοποίησα 50γρ. Μπορείτε να βάλετε και παραπάνω αν θέλετε να γίνει πιο σοκολατένιο. Κρατάμε μισό φλιτζανάκι από το εβαπορέ και το βάζουμε σε ένα μπρίκι με την κουβερτούρα. Ανακατεύουμε συνεχώς μέχρι να λιώσει. Την αφήνουμε την άκρη για να κρυώσει.


Έπειτα παίρνουμε ένα αρκετά μεγάλο μπολ και ρίχνουμε την παγωμένη κρέμα γάλακτος. Την χτυπάμε 5 λεπτά μέχρι να αφρατέψει. 
Αφού γίνει σαντιγί και ενώ χτυπάμε, ρίχνουμε σιγά σιγά το ζαχαρούχο και μετά, επίσης σιγά σιγά το εβαπορέ. Στο τέλος ρίχνουμε και την βανίλια. 
Αφού ρίξουμε όλα τα υλικά χτυπάμε για άλλα 2-3 λεπτά και έτοιμο!


Βάζουμε το παγωτό σε δυο τάπερ που να μπαίνουν στην κατάψυξη. Βγαίνει περίπου 3 λίτρα/1,5 κιλό παγωτό, οπότε θέλουμε μεγάλα δοχεία.
Ρίχνουμε τα θρυμματισμένα μπισκότα και στα δυο δοχεία και ανακατεύουμε ελαφρά. Στο ένα ρίχνουμε την λιωμένη κουβερτούρα (δεν χρειάζεται να είναι εντελώς κρύα) και επίσης ανακατεύουμε ελαφρά. Με λίγη κουβερτούρα διακοσμούμε και το άλλο δοχείο. 
Το πως θα κανονίσετε τις γεύσεις είναι δικό σας θέμα. Μπορείτε να το αφήσετε και λευκό, απλή βανίλια ή να προσθέσετε ξηρούς καρπούς, τρούφα ή ότι άλλο σας αρέσει!



Το βάζουμε στην κατάψυξη για 6-8 ώρες και είναι έτοιμο! Σε περίπου 2-3 ώρες καλό θα είναι να το ανακατέψετε ξανά με την σπάτουλα ελαφρά για να γίνει πιο αφράτο.


Υπέροχο!
Καλή σας όρεξη!


-----------------------------

Μην ξεχνάτε να στέλνετε τις φωτογραφίες σας για το Δρώμενο Φωτογραφίζειν με θέμα ''Καλοκαιρινές γεύσεις''!




You May Also Like

8 ματιές

  1. Ααααα θα το φτιάξω οπωδήποτε γιατί αυτές τις ημέρες μου έχψει κάτσει για τα καλά να φτιάξω παγωτό.
    Και η συνταγή σου Μαρία μου φαίνεται τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολύ ωραία συνταγή - εύκολη και γρήγορη. Το έκανα χωρίς μπισκότα και κουβερτούρα, και πάλι ήταν νόστιμο. Φαντάζομαι, ακόμη καλύτερο με καλούδια μέσα.

    Σ' ευχαριστούμε, Μαρία μου.

    (ζούπερ η τελευταία φωτό!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. απαπαπαπαα σκέτη πρόκληση Μαρία μου. Καλοφάγωτο κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου, λατρεύω τη συνταγή σου. Να είσαι βέβαιη ότι θα τη δοκιμάσω. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μμμμμ υπέροχα και δεν μου έχει πετύχει παγωτό. Την κράτησα και θα σου πω για την επιτυχία του
    Ευχαριστώ πολύ!!!!!
    Φιλάκια και στην πριγκίπισσά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ φαίνεται τόσο λαχταριστό!!

    Μαρία μου επέστρεψα στον μπλόγκερ γιατί δυσκολεύονται όλοι στο wix.
    Θα με βρεις εδώ: https://pause-theblog.blogspot.com/

    Καλό σαββατοκύριακο φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και ότι σημερα το εκανα χα..χα.. αυτη η συνταγη πραγματι Μαρία μου ειναι υπεροχη..αυτην την φορα την εκενα με κομματια κουκις..για να δω πως θα ειναι..συνηθως την εκανα με κοβερτουρα..οπως εσύ μας δροσισες με την συνταγη σου σημερα Μαρακι μου να εισαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ