Μαγειρέματα! (Πανεύκολη τούρτα)

by - Μαΐου 23, 2018

Σήμερα στα μαγειρέματα θα σας δείξω μια πολύ εύκολη και οικονομική τούρτα. Είναι δικής μου έμπνευσης, όταν μια φορά ήθελα να κάνω ένα γρήγορο γλυκό με ότι είχα στο ντουλάπι.


Είναι μια τούρτα πολύ νόστιμη και αρκετά γλυκιά με έτοιμα υλικά, οπότε την έχετε έτοιμη σε 15 λεπτά.

Θα χρειαστούμε:
  • 2 πακέτα μπισκότα γεμιστά ή κούκις αν δεν θέλετε να σας βγει πολύ γλυκιά.
  • 1 κουτί μους (θα χρησιμοποιήσουμε τον ένα φάκελο)
  • 1 κουτί σαντιγί (θα χρησιμοποιήσουμε τον ένα φάκελο)
  • γάλα για τις παρακευές
  • τρούφα ή ότι άλλο θέλετε για την διακόσμηση


Εκτέλεση:

Στρώνουμε τα μπισκότα, αφού τα βουτήξουμε για λίγο σε γάλα, σε ένα ταψί (25εκ) με αποσπώμενα πλαϊνά. Γεμίζουμε τα μεγάλα κενά με κομματάκια μπισκότου.


Ετοιμάζουμε την μους όπως αναγράφετε στο κουτί. Χρησιμοποιούμε τον ένα φάκελο. Απλώνουμε την κρέμα πάνω στα μπισκότα.


Πάνω από την κρέμα τρίβουμε τα μπισκότα που περίσσεψαν και ετοιμάζουμε την σαντιγί όπως αναγράφετε στο κουτί. Χρησιμοποιούμε τον ένα φάκελο. Απλώνουμε την σαντιγί πάνω από την μους.


Διακοσμούμε την τούρτα με ότι μας αρέσει.


Σημαντικό! Κάνουμε υπομονή μια νύχτα. Την ξεφορμάρουμε και τρώμε την άλλη μέρα. Αυτό είναι απαραίτητη προϋπόθεση για όλα τα γλυκά ψυγείου. 


Εγώ την διακόσμησα με πολύχρωμη τρούφα γιατί την έκανα για την γιορτή της μικρής μου Ελένης.  Δεν την έχουμε βαφτίσει, αλλά από την μέρα που γεννήθηκε το όνομά της επίσημα είναι Ελένη. Για την πρώτη της γιορτή λοιπόν, δεν θα μπορούσα να μην της κάνω ένα γλυκάκι.


Οπότε όταν θέλετε ένα γλυκό γρήγορα, εύκολα και οικονομικά ξέρετε τι θα κάνετε.

Χρόνια πολλά σε όλους για την χθεσινή σας γιορτή!


You May Also Like

16 ματιές

  1. εγώ ρε γαμώτο, είμαι καλή μόνο στο να τρώω, όχι στο να μαγειρεύω, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για γλυκά, που τα θεωρώ πιο δύσκολα, όμως η συγκεκριμένη τούρτα (απίστευτο που γίνεται μόλις σε 15 λεπτά) με τράβηξε αρκετά, ώστε να θέλω να προσπαθήσω.

    σε ευχαριστώ για την συνταγή

    καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να χαίρεσαι την Ελενίτσα σου!!
    Αν αναρτήσεις όμως άλλη φορά συνταγή γλυκού θα σε μαλώσω!
    Λυπήσου μας, καλοκαίρι έρχεται, να πάρουμε κιλά τελευταίες μέρες;;!!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο φαίνεται. Και να χαίρεσαι την Ελενίτσα σου. Ελένη είναι το όνομα της πρώτης μου κόρης. Τι όμορφα!!
    Και φυσικά την κράτησα τη συνταγή
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό που "πρέπει να κάνουμε υπομονή μια ολόκληρη νύχτα",
    μου φάνηκε το πιο δύσκολο "βήμα"! Να το χαίρεστε το κοριτσάκι σας
    και να το καμαρώνετε! Χρόνια της πολλά και χαρούμενα. Φιλάκια ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να χαίρεσαι την κορούλα σου
    μου αρέσει πολύ η σοκολάτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύκολο το γλυκό σου Μαρία μου, αλλά δύσκολο να κάνω υπομονή όλη τη νύχτα .Θα το φτιαξω,οταν έρθουν τα παιδιά. Να μη το φάω και μόνη μου. Το εφτιαξες για την κορούλα σου.!!! Χρόνια της πολλά και ευτυχισμένα να την δεις όπως επιθυμείς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να το χαίρεσαι το κορίτσάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα την κάνω την συνταγή κάποια στιγμή.
    Εύκολη, γρήγορη, απλή και σίγουρα νόστιμη.
    Να χαίρεσαι την μικρή σου Ελένη έχει το ίδιο όνομα με της μαμάς μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι ήθελα και μπήκα τώρα; Και έχω και μόνο μια ντομάτα για να φάω βραδιάτικα!
    Τρομερά εύκολη, και πραγματικά την ζήλεψα!!

    Θα την κάνω.. για το παιδί μην φανταστείς! (γκουχου γκουχου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι εύκολη και λαχταριστή!!
    Να τη χαίρεσαι την Ελένη σου!!
    Χρόνια της πολλά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λοιπον..Την φτιαχνει και η Μαρικα την συνταγη αυτη...Και την κλειδωνει στον καταψυκτη της αποθηκης..ΜΟΝΟΝ ΤΟΤΕ πετυχαινει....!!!
    Αλλοιως γινεται..Κρεμα απο τουρτα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια και για τις ευχές για την Ελένη μου.
    Μακάρι να μπορούσα να σας κεράσω και από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ