Τα πιο γλυκά Χριστούγεννα!

by - Δεκεμβρίου 11, 2017

Αγαπημένοι μου φίλοι και αναγνώστες καλημέρα σας. Έχω πολύ καιρό να κάνω ανάρτηση και αυτό γιατί συμβαίνουν υπέροχα πράγματα που μου έχουν αποσπάσει παντελώς την προσοχή. Περνάω μια πρωτόγνωρη περίοδο. Συγκλονιστική και παράλληλα αρκετά κουραστική. Οπότε ο ελάχιστος ελεύθερος χρόνος που μου μένει τον εκμεταλλεύομαι σε ξεκούραση.
Παρόλα ταύτα τα Χριστούγεννα πλησιάζουν, βλέπω όλα σας τα σπιτάκια στολισμένα και οι εορταστικές χειροτεχνίες είναι στο ζενίθ τους. Μπαζάρ διοργανώνονται, ανταλλαγές δώρων, λογοτεχνικά δρώμενα. Όλα τα παρακολουθώ στα κλεφτά και σας χαίρομαι.


Λόγω λοιπόν της κατάστασής μου αυτόν τον καιρό έχω λάβει άπειρα δώρα, σε σημείο να μην έχω που να τα βάλω. Ένα όμως ξεχωριστό και αναπάντεχο δώρο κατέφθασε πριν λίγες μέρες από την αγαπημένη μου μπλογκοφίλη Νικολέτα Καλένη, που πολλές φορές έχει διακριθεί μέσα από το Φωτογραφίζειν με τις υπέροχες φωτογραφίες της. 
Η Νικολέτα λοιπόν που λέτε μου έστειλε υπέροχες κατασκευές από τα χεράκια της. Ένα φοβερό ημερολόγιο-κουτάλα και ένα γούρι για το 2018!


Επίσης πολύ όμορφα και ξεχωριστά στολίδια για το δέντρο μας. 


Τα τίμησα δεόντως και έδωσαν άλλη όψη στην διακόσμηση.


Και το πιο ξεχωριστό δώρο. Καλούδια για την μικρή μας πριγκίπισσα μαζί με θερμές ευχές! Την ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για όλα.


Δεν ξέρω αν θα τα πούμε ξανά μέχρι τα Χριστούγεννα. Αν δεν τα πούμε να σας ευχηθώ να είστε όλοι γεροί και δυνατοί και να περάσουμε τα πιο γλυκά Χριστούγεννα!

Να περνάτε και να ζείτε όμορφα!



You May Also Like

16 ματιές

  1. Καλημέρα Μαρία μου
    Να σου ζήσει το μωράκι και να
    χαμογελάς πάντα!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να ξεκουράζεσαι κι ας μας λείπεις!! Την πιο όμορφη περίοδο της ζωής σου ζεις και απόλαυσέ την όση κούραση και αν έχει.Να τα χαρείς τα δώρα σου και να τα χαρεί και η πριγκιπισσά σου! Το στολιδι τους σπιτιού σου!!!
    Καλές γιορτές με υγεία και πάντα χαρές στο σπιτικό σου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια γλυκιά μανούλα μ' ένα νεογέννητο αγγελούδι στην αγκαλιά της, να μη την απασχολεί τι κάνει η μπλογκοπαρέα, μόνο να χαίρεται τα γιορτινά της δώρα και να έχει υπέροχες γιορτές κοντά στην οικογένεια της!

    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια καρδιάς σου/σας στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου να ξεκουράζεσαι όσο μπορείς ...έχει κούραση αυτή η περίοδος, αλλά έρχεται πακέτο με όλα τα όμορφα!
    Τα δώρα της Νικολέτας είναι υπέροχα! Να τα χαρείτε και καλές γιορτές!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να είστε όλοι σας καλά και να απολαμβάνετε αυτές τις όμορφες στιγμες!!!!
    Να χαίρεστε το κοριτσάκι σας!!!!!!!! δεν ήξερα ότι ήρθε κιόλας....!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπη καλως το δεχτηκες το αγγελουδι σας! Παντα γερο και καλοτυχο να ειναι! Ναι, ειναι πολυ κουραστικα, ο υπνος σπανια απολαυση, αλλα ειναι σκετη μαγεια! Σου ευχομαι ολα να πανε τελεια και να το χαρεις οσο περισσοτερο μπορεις!Υπεροχα τα δωρακια σου! Μα το ομορφοτερο Χριστουγενιατικο δωρο το κρατας αγκαλια! Φιλια στα πατουσακια να της δωσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να χαίρεστε το κοριτσάκι σας και τίποτε άλλο να μην σε απασχολεί τώρα.
    Οι μέρες φεύγουν και μεγαλώνουν τόσο γρήγορα που δεν πρέπει να χάνεται ούτε στιγμή.
    Με γειά τα δωράκια σου.
    Φιλάκια πολλά στην κούκλα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία μου πολύ ωραία τα δώρα σου, αλλά το δώρο νομίζω που σου έχει αποσπάσει την προσοχή και σε έχει κάνει χαρούμενη και ευτυχισμένη είναι το μωράκι σου. Να το χαίρεσαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να χαρείς τα δώρα σου Μαρία μου!
    Φέτος θα έχετε τα πιο ξεχωριστά Χριστούγεννα, κι αυτό χάρη στο μπεμπάκι σας. Να απολαύσετε κάθε στιγμή μαζί του! Καλές γιορτές! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μα κάνεις καθημερινά αναρτήσεις, στη καρδιά σου. Εμείς μπορεί να μη τις βλέπουμε, αλλά χαιρόμαστε πολύ για σένα. :)

    Καλές γιορτές να 'χετε.
    Τα δε δώρα τής Νικολέτας είναι πανέμορφα - να τα χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρία μου να τα απολαυσετε αυτα τα ξεχωριστα σας Χριστούγεννα ειναι ανεπαναληπτες αυτες οι στιγμες που ζειτε με το μωρακι σας..πρωτη φορα μανουλα...υπεροχη αισθηση!!!
    Πολύ ωραια και τα δωρακια σου απο την φιλη..!!!παντα τετοιες χαρες να έχεις Μαρία μου.. !!!
    Να περασετε αξεχαστες γιορτες .. με υγεια και πολλα χαμόγελα στην ζωή σας... φιλακιααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να χαίρεσαι την πριγκίπισσα σου τα υπέροχα δώρα σου και είσαι πάντα εδώ δεν λείπεις να είσαι σίγουρη! Τις καλύτερες ευχές μου για τις γιορτινές μέρες που έρχονται! Υγεία αγάπη και χαρά και άπειρες αγαπημένες στιγμές με ζεστή ατμόσφαιρα και ζεστές αγκαλιές! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου Μαρία μου!!! Να περάσετε τις πιο όμορφες και γλυκές γιορτινές σας μέρες καλή μου και να χαρείς δώρα, στιγμές και κάθε τι καλό για σένα και την οικογένειά σου!!!
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία!!!! Σε φιλώ!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαρία μου, είχα καιρό να περάσω από τον μπλογκάκι σου και μόλις τώρα μαθαίνω τα υπέροχα νέα σου!!!
    Να χαίρεστε την μπεμπούλα σας!!! Να είναι ένα γερό και καλότυχο κοριτσάκι και να σας δίνει πολλές χαρές! Καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι και ο νέος χρόνος να φέρει ότι καλλίτερο στο σπιτικό σου!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαρία μου, να περνάς όμορφα! Να απολαμβάνεις κάθε στιγμή της υπέροχης αυτής περιόδου! Εύχομαι Καλά Χριστούγεννα, με χαρά και υγεία! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. but you make everyday posts in your heart. we may not see them, but we are very happy for you. :)

    หนังเกาหลี

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ