Αντλώ αισιοδοξία!

by - Σεπτεμβρίου 26, 2017

Οι πρώτες βροχές του φθινοπώρου, οι πρώτες δροσιές, έχουν αρχίσει και είναι λογικό να πέφτουμε λίγο ψυχολογικά. Η μυρωδιά της βρεγμένης γης, αν και αναζωογονητική, πάντα μου προκαλούσε ένα αίσθημα μελαγχολίας. Πρέπει όμως πάντα να ψάχνουμε να βρούμε πράγματα να μας αλλάζουν την διάθεση προς το καλύτερο.

''Αντλώ αισιοδοξία!'' ήταν η φράση που μου άφησε μια φίλη αναγνώστρια στην σελίδα του μπλογκ στο facebook. Είναι πολύ σημαντικό αυτό που κάνεις να εμπνέει άλλους ανθρώπους, να τους δίνει δύναμη και αισιοδοξία.

Η αλήθεια είναι πως περνάω μια πολύ όμορφη φάση στην ζωή μου. Μια γλυκιά αγωνία και μια όμορφη αναμονή. Στην δουλειά δεν πάω, έχω βγει σε άδεια και ακόμα και αυτό από μόνο του, χωρίς να θέλω να μειώσω όλα τα υπόλοιπα, με κάνει πιο ελεύθερη και ορεξάτη.


Στο σπίτι που μένω δεν έχω μπαλκόνι, αλλά έχω ένα πανέμορφο πάρκο μπροστά στην πόρτα μου. Είναι σαν να έχω κήπο. Είναι σαν να ζω στο χωριό. Τα παιδάκια παίζουν τα απογεύματα, οι κυρίες μαζεύονται στα παγκάκια για καφέ και κουτσομπολιό. Μια πολύ όμορφη γειτονιά που ζει κόντρα στους περίεργους καιρούς, μια πνοή αισιοδοξίας στο κέντρο της Αθήνας.


Σήμερα ξύπνησα και ένας πανέμορφος ήλιος είχε βγει. Θαρρείς είναι άνοιξη. Βλέπω τα λουλούδια που έχω κρεμάσει στα κάγκελα. Το χρώμα από τα ωραιόφυλλα πιο έντονο από ποτέ. 


Στην άλλη μου την γλάστρα έχω ένα άλλο λουλούδι, το οποίο δεν ξέρω πως ονομάζεται. Αυτό όλο τον Αύγουστο είχε ρίξει τα άνθη του. Έχει μερικές μέρες τώρα που έχει ανθίσει ξανά.


Τέλη Σεπτέμβρη αντί να αρχίσουν να θαμπώνουν, αυτά ανανεώνονται. Δεν ξέρω αν είναι από το κλάδεμα που τους έκανα ή αν ανθίζουν και αυτά μαζί με μένα.


Η αισιοδοξία δεν είναι κάτι εύκολο. Περνάω και εγώ τις αγωνίες μου να πάνε όλα καλά, τα δευτερόλεπτα φόβου που με πιάνουν, αλλά προσπαθώ να χαρώ τις στιγμές ευτυχίας που που έχουν δοθεί απλόχερα τον τελευταίο καιρό. Οι δικοί μου άνθρωποι είναι όλοι καλά και αυτό μου δίνει πολύ δύναμη.

Δεν με ανησυχεί η οικονομική κρίση. Οι καιροί ήταν και θα είναι πάντα δύσκολοι. Και με λίγα θα περάσουμε. Το μόνο που με νοιάζει είναι να έχουμε όλοι υγεία. Και θα το παλέψουμε. Η αισιοδοξία είναι μονόδρομος. 


Να περνάτε και να ζείτε όμορφα!
Τα καλύτερά μας χρόνια είναι τώρα!




You May Also Like

12 ματιές

  1. Αχ κορίτσι μου να νιώθεις πάντα έτσι Μαρία μου αλοίμονο αν χαναμε την αισιοδοξία μας..!!
    Οπως λες περναμε και με τα λίγα καλα .. αρκεί να εχουμε υγεία.. και απο τα γραφόμενα σου καταλαβα οτι ενα χαρούμενο γεγονος θα σε κανει ευτυχισμενη. μην ανησηχείς όλα καλα θα πάνε.. φιλη μου ευχομαι τα καλυτερα..
    Να περνας καλα με ότι κανεις και ναι...να αντλείς αισιοδοξία απο τα ομορφα που ειναι γύρω σου.. καλο Φθινόπωρο Μαρία μου φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαναπέρασα να σου πω για το λουλουδακι πως λέγεται.. εδώ το λενε δαφνάκι.. θ αου στηλω στο μεηλ σου μια φωτογραφία να το δεις αν είνα αυτό Μαρία μου ... φιλακιααα

      Διαγραφή
  2. απόλαυσε την πιο όμορφη περίοδο της ζωής σου, χωρίς άγχος και αντιμετώπισε την μόνο με αισιοδοξία!και θα δεις που στο τέλος όλα θα πάνε καλά!
    τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φυσιολογικό να έχεις λίγο άγχος, λίγο φόβο. Μα όλα καλά θα πάνε και θα γίνεις μια ευτυχισμένη μαμά.
    Χαίρομαι που έχεις αισιοδοξία και άσε την κρίση...θυμάσαι κάποια εποχή που να μην είχαμε λιτότητα και τα συναφή;
    Άντλησε χαρά και γέμισε χαμόγελα από όλα τα όμορφα που σου συμβαίνουν και άνθισε σ'αυτήν την περίοδο της ζωής σου περισσότερο απο ποτέ. Να σαι καλά.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απόλαυσε αυτή την όμορφη εποχή στη ζωή σου και κοίτα με αισιοδοξία και γλυκά προσμονή αυτά που θα έρθουν.

    υ.γ. το λουλουδάκι στα μέρη μου το λέμε δαφνούλα
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ τί όμορφη ανάρτηση! Με γέμισες ήλιο και ανοιξιάτικα συναισθήματα!! Να είσαι πάντα χαρούμενη εύχομαι και όλα θα πάνε καλά... :) Γεια σου και απο μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ζωή είναι αγώνας, αλλά δεν θα είχε νόημα χωρίς την τόσο πολύτιμη αισιόδοξη ματιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ αισιόδοξη ανάρτηση !!!Ετσι μπράβο Ελένη μου χαίρομαι που νιώθεις τόσο όμορφα και εύχομαι όλα να πάνε καλά!!!Και εγώ φίλη μου έτσι παρά τα όσα συμβαίνουν γύρω μου ,είμαι αισιόδοξη.Σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με τετοια λουλουδια που βλεπεις πως να μην εισαι αισιοδοξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρια χαίρομαι πολύ για αυτή τη γλυκιά σου προσμονή! Είναι μια πολύ όμορφη περίοδος στη ζωή μας και σου εύχομαι να την απολαύσεις όσο περισσότερο μπορείς!
    Και ξέρεις... συνέχισε να είσαι αισιόδοξη γιατί κάνει θαύματα!
    Σε χαιρετώ μέχρι την επόμενη φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι η πιο γλυκιά προσμονή στη ζωή μας
    Να χαίρεσαι και να αισιοδοξείς Μαρία μου
    κι εύχομαι όλα να πάνε καλά
    Ζήσε αυτή τη χαρά με όλα σου τα κύτταρα

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να απολαύσεις Μαρία μου αυτό που ζεις!!
    Πόσο όμορφες εικόνες!! Μονόδρομος η αισιοδοξία όπως λες!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ