Τα καλοκαίρια µας... (Photo A Day July)

by - Ιουλίου 20, 2017

Τα καλοκαίρια μας...
Πόσο πολύτιμα!
Σαν ένα ακριβό δώρο.

Σαν χρωματιστές σημαίες στην μονοτονία.
July 13 - Geometric...


Σαν θέα από ψηλά.
 July 14 - Οut the window...


Σαν παλιές αναμνήσεις.
 July 15 - Paper...


Σαν τα απογεύματα της Αθήνας.
 July 16 - Τhis could be an album cover...


Σαν μια απρόσμενη εξομολόγηση.
 July 17 - On the Wall...


Σαν τις ανεμώνες της άνοιξης.
July 18 - Petals...


Σαν τα ηλιοβασιλέματα της Εύβοιας.
 July 19 - See Through...


Μην τα αφήνουμε να φεύγουν.


Να περνάτε και να ζείτε όμορφα.


*****



Μην ξεχνάτε το καλοκαιρινό δρώμενο που τρέχει στο άλλο μου μπλογκ
Για όποιον θέλει να συμμετάσχει σε αυτήν την πρό(σ)κληση δημιουργίας μπορεί να μάθει λεπτομέρειες εδώ.

You May Also Like

17 ματιές

  1. τι υπέροχες φωτογραφίες!!
    πωπωπω
    υπεροχες!


    καλημέρα Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 'Ομορφα καλοκαίρια μου θυμίζουν οι υπέροχες φωτογραφίες σου!!!
    Καλό καλοκαίρι και σε σένα, Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες φωτογραφίες! Συμφωνώ απολύτως με το μήνυμά σου στο τέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλο σβ γεματο ομορφες εικονες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλοκαιράκι!!! Πανέμορφες οι λήψεις Μαράκι!!
    Να περνάς πολύ πολύ όμορφα κοπέλα μου!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σαν ομορφο θαλασινό αερακι που σε δροσίζει..να είναι στιγμές σου Μαρία μου να περνας τελεια.. οι φωτογραφίες σου οπως παντα πανεμορφες... αυτο ειναι καλοκαιρακι!! φιλακιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεμιστά!Το απόλυτο καλοκαιρινό φαγητό,ναι!
    Φιλάκια κι από μένα!

    ตารางคะแนน

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ