Ημερολόγιο Σκέψεων (Μάης 11 - 21)

by - Μαΐου 21, 2017



Αγαπημένοι μου αναγνώστες και φίλοι καλημέρα σας. Πέρασαν και οι επόμενες δέκα μέρες του Μάη και ο καιρός μας τα χάλασε. Αλλά το καλοκαίρι είναι προ των πυλών, οπότε δεν πτοούμαστε καθόλου. 
Συνεχίζουμε με το ημερολόγιο σκέψεων σε μια λίστα δική μου. Μπορεί να την χρησιμοποιήσει όποιος θέλει ελεύθερα.


11. Γεύομαι.
Το πιο εύκολο παγωτό. Επειδή είμαι κορίτσι του καλοκαιριού θα σας δώσω την συνταγή για το πιο γρήγορο παγωτογλυκό.


2 κουτιά εβαπορε
1 κούπα ζάχαρη 
1 βανίλια
Διάφορα για να το εμπλουτίσετε. 
Εγώ έκοβα κομματάκια σοκολάτας ή μπισκότα ή κακάο. 
Βάζετε τα κουτιά εβαπορέ στην κατάψυξη για κάνα δίωρο. Πρέπει να είναι κρύα, αλλά όχι παγωμένα. Τα χτυπάμε μετά με το μίξερ για λίγο μέχρι να γίνουν αφρός. Μετά ρίχνουμε σιγά σιγά την ζάχαρη και την βανίλια και ότι άλλο θέλουμε. Το βάζουμε στην κατάψυξή και το χτυπάμε ακόμα μια φορά αν δούμε ότι πάει να κόψει. Σε λίγε ώρες είναι έτοιμο!
Καλό θα ήταν να είναι και το μπολ που θα το χτυπήσουμε κρύο και οι αναδευτήρες του μίξερ. 

12. Πίνω.
Την πιο γευστική λεμονάδα που μας την έμαθε η Μαριάννα. 


1 φλιτζάνι φρέσκο χυμό λεμονιού
1/2 φλιτζάνι ζάχαρη
2 φλιτζάνια νερό
2 φλιτζάνια παγωτό βανίλια
Ανακατεύουμε το χυμό λεμονιού μαζί με την ζάχαρη, μέχρι να διαλυθεί καλά. Προσθέτουμε το νερό και ανακατεύουμε πάλι. Το τοποθετούμε την κατάψυξη για τουλάχιστον 1 ώρα. 
Βγάζοντάς το από την κατάψυξη το χτυπάμε στο μίξερ, μαζί με το παγωτό βανίλια για να γίνει σαν κρέμα.
Σερβίρουμε και δροσιζόμαστε!

13. Ανήκω.
Ανήκω σε μένα. Ποτέ δεν ένιωσα μέρος κάποιου ή μέρος από κάτι. Μου αρέσει να συνεργάζομαι, να κάνω παρέα, είμαι κοινωνική, αλλά δεν αυτοπροσδιορίζομαι από αυτές τις επιλογές.

14. Αγαπώ.
Την φωτογραφία, το μαγείρεμα, την συγγραφή και τα blog μου.

15. Φθονώ.
Την αγένεια των ανθρώπων, την αμορφωσιά, την υστεροβουλία και την βλακεία.

16. Σκέφτομαι.
Τον τελευταίο καιρό σκέφτομαι συνεχώς. Έχω πολλές αϋπνίες, λογίζομαι διάφορα, τις αλλαγές στην ζωή μου, το πόσο ευτυχισμένη νιώθω, το πόσο γεμάτη, αλλά υπάρχουν και οι σκέψεις πως όλα αυτά είναι τόσο ρευστά και φοβάμαι μήπως χαθούν.

17. Αισθάνομαι.
Τυχερή. Πολύ τυχερή.

18. Φροντίζω.
Φροντίζω πιο πολύ τον εαυτό μου. Έχω σταματήσει να τρώω βλακείες.

19. Απολαμβάνω.
Την άδεια μου η οποία τελειώνει και πως θα επιστρέψω στην δουλειά...

20. Υπερέχω.
Υπερέχω στο ότι δεν φοβάμαι καθόλου τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που βιώνουμε, γιατί είμαι ολιγαρκής άνθρωπος και αυτάρκης. 

21. Υπολείπομαι.
Υπολείπομαι σε δύναμη όσον αφορά πράγματα που δεν μπορώ να χειριστώ, όπως θέματα υγείας.

Αυτά για τις επόμενες μέρες του Μάη.

Να περνάτε και να ζείτε όμορφα!


You May Also Like

7 ματιές

  1. Τα ίδια ακριβώς με εσένα φθονώ,
    αλλά υπολείπομαι σε δύναμη να τα χειριστώ..
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ό,τι υπάρχει στη ζωή σου και την ομορφαίνει, εύχομαι να παραμείνει και να δυναμώσει. Φιλιά Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κορίτσια μου σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια.
    Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το ανήκω σου με βρίσκει απολύτως σύμφωνη Μαράκι μου!! Οσο για το παγωτό και την λεμονάδα βαλτή είσαι καμάρι μου;;; :)))) Θα τα φτιάξω άμεσα!!
    Πολλά γλυκά φιλιά σου στέλνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να είσαι πάντα το ίδιο τυχερή κι ευτυχισμένη, Μαρία μου! Μου αρέσει πολύ το Ημερολόγιό σου, οι σκέψεις και τα θέλω σου! Καλό μήνα, με την ίδια υπέροχη συνέχεια!
    Υ.Γ. Τελικά αυτή η λεμονάδα έχει κάνει... θραύση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α, Μαρία μου, τις σημειώνω τις συνταγές σου για να τις φτιάξω!
    Όσο για το "Ανήκω"... εντάξει μια από τα ίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ