Ημερολόγιο Σκέψεων (Φεβρουάριος ημέρες 1 - 7)

by - Φεβρουαρίου 07, 2016


Ήρθε και ο Φλεβάρης. Λίγο ακόμα και η άνοιξη δεν αργεί.
Χρησιμοποιώ την λίστα της Κατερίνας και για αυτό το μήνα.


1.2.2016
Κάτι που ονειρευόμουν παιδί
Το θέμα είναι ότι ονειρευόμουν παιδί τελικά δεν το ήθελα μετά. Ονειρευόμουν να γίνω χορεύτρια και γενικά να συμμετέχω σε θεάματα, να απολαμβάνω το χειροκρότημα του κόσμου. Καθώς μεγάλωνα αποζητούσα περισσότερο την απομόνωση, παρά την έκθεση. Για αυτό με κέρδισε η φωτογραφία και η συγγραφή. Κατεξοχήν μοναχικά χόμπι.

2.2.2016
Κάτι που διάβασα και μου τράβηξε την προσοχή.
Δεν υπάρχουν κανόνες για καλές φωτογραφίες, υπάρχουν μόνο καλές φωτογραφίες (Ansel Adams, Αμερικανός φωτογράφος)

Από τις αγαπημένες μου...
3.2.2016
Σήμερα σκέφτηκα...
Κοπάνα!!! Να μαζέψω τους φίλους από την δουλειά και να πάμε βόλτα στην παραλία για καφέ. Με τέτοιο ήλιο είναι αμαρτία να δουλεύεις.

4.2.2016
Μια κακή συνήθεια που θέλω να κόψω σύντομα.
Να σταματήσω να μεταφέρω κάποιες φορές την πίεση της δουλειά στο σπίτι. Σωτηρία έτσι και αλλιώς δεν έχει. Οπότε ως προς τι ο συλλογισμός... (τα λέω για να τα ακούω...)

5.2.2016
Ένα μέρος που με ηρεμεί.
Τα Αναφιώτικα της Πλάκας. Λες και φεύγω από αυτόν τον κόσμο και βρίσκομαι σε σκηνικό ταινίας. Εκεί ο χρόνος έχει άλλη αίσθηση. 


6.2.2016
Ξεκίνησα κάποιους από τους στόχους του Ιανουαρίου.
Σκοπός η δημιουργία. Το προσπαθώ όσο περισσότερο μπορώ.

7.2.2016
Αποφάσισα να...
Αποδεσμευτώ από οτιδήποτε περιορίζει την σκέψη μου ή ακόμα και αν δεν μπορώ να το κάνω να μην τον αφήνω να με σκλαβώνει.

Αυτά για τις πρώτες μέρες του Φλεβάρη.
Εσείς μην ξεχνάτε να στέλνετε τις φωτογραφίες σας για τον Διαγωνισμό Φωτογραφίζειν και τα ολιγόλεκτά σας για το δρώμενο 25 λέξεις του άλλου μου ιστολογίου.
Επίσης δηλώστε συμμετοχή για να γράψουμε όλοι μαζί το συλλογικό διήγημα ''Η ΣΟΦΙΤΑ''. Πληροφορίες εδώ.

Κόντρα σε νωθρούς, άγριους και φασιστικούς καιρούς δημιουργούμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.



You May Also Like

5 ματιές

  1. Καλημέρα Μαρία μου
    Τα μικρά της ζωής μας κάνουνε μεγάλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία εικονα αυτη που συνοδεύει το ρητό του Αμερικανου φωτογραφου!
    Επίσης βλέποντας τις εικονες, ποσο μου λειψε η Πλάκα!
    Καλό μας ξημέρωμα!
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ρητό του φωτογράφου μου καρφώθηκε στο μυαλό - τόσο απλά, έτσι ακριβώς είναι. Θα πρέπει να το έχω πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου και να προσπαθώ να αφήνομαι κάποιες φορές, να μην ακολουθώ κανόνες.
    Καταλαβαίνω γιατί αυτή η φωτογραφία με το τριαντάφυλλο είναι η αγαπημένη σου: τα πέταλά του μου φέρνουν στο νου φόρεμα χορεύτριας του φλαμένκο, εν κινήσει... Υπέροχη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λατρεμένα Αναφιώτικα!! Κι η ασπρόμαυρη φωτό σου τόσο ατμοσφαιρική!!
    Μακριά από περιορισμούς λοιπόν!! Ωραίος στόχος!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ