Η σεξουαλική επανάσταση των Αθηναίων.

by - Φεβρουαρίου 25, 2014

Οι Αθηναίοι βρίσκονται μπροστά σε ένα ιστορικό δίλημμα. Σε μια πρωτόγνωρη, καινούργια και μοναδική ευκαιρία. Που θεωρώ μαθηματικά βέβαιο ότι δεν θα την εκμεταλλευτούν. Είναι η ευκαιρία να δουν πίσω από τον ομοφυλόφιλο, να κοιτάξουν βαθιά μέσα τους, να προσπεράσουν κάθε σεξουαλικό τους ταμπού.
Πάντα πίστευα και πιστεύω ακράδαντα ότι όλα τα δεινά αυτού του μάταιου κόσμου προέρχονται σε οτιδήποτε πάει κόντρα στην φύση, κόντρα στα βασικά μας ένστικτα. Το βασικότερο εκ των ενστίκτων μας είναι η σεξουαλικότητα. Αυτήν την σεξουαλικότητα που για αιώνες οι κυβερνήσεις (= κοινωνία = εμείς) θέλησαν να κατευνάσουν, να φυλακίσουν, ακόμα και να εξαφανίσουν. Όμως πηγαίνοντας κόντρα στην φύση, κόντρα σε κάτι τόσο βαθύ και ισχυρό το μόνο που μπορείς να προκαλέσεις είναι τερατογενέσεις. 
Και έτσι οι άνθρωποι καταπιέζοντας στην ουσία την ίδια τους την υπόσταση κατάντησαν σκλάβοι, όχι μόνο των κυβερνήσεων αλλά του ίδιου τους του εαυτού. Γιατί μόνο αν σκλαβωθείς μέσα σου, μόνο αν μέσα σου νιώσεις ότι πρέπει να έχεις ένα βασιλιά, ένα τύραννο, έναν Παπαδόπουλο, έναν Κασιδιάρη, μόνο τότε θα παραδοθείς.


Πέρα από αυτό όμως θεωρώντας την σεξουαλικότητα ως κάτι ταμπού, ακόμα και ως κάτι μεμπτόν και βρώμικο, παρεξηγήσαμε τα σεξουαλικά χαρακτηριστικά, τις σεξουαλικές ελευθερίες, βάλαμε ταμπέλες και περιορισμούς, όχι τόσο για να συγκρατήσουμε τους άλλους, αλλά περισσότερο γιατί εμείς οι ίδιοι δεν θέλουμε να ζήσουμε ελεύθεροι. (Για να μην παρεξηγηθώ δεν θεωρώ σεξουαλική ελευθερία τον βιασμό ή την παιδεραστία. Το αντίθετο ακριβώς. Θεωρώ ότι αυτά τα δύο είναι αποτέλεσμα της σεξουαλικής μας σκλαβιάς.)
Όσο πιο απελευθερωμένος σεξουαλικά είναι κάποιος, τόσο πιο ελεύθερες είναι οι πράξεις του στην κοινωνία και στα πολιτικά δρώμενα, γιατί δεν είναι καταπιεσμένος. Το αν θα είναι πετυχημένες οι πράξεις αυτές είναι άλλο θέμα. Πάντως σίγουρα όταν κάποιος δρα σε ένα περιβάλλον ελεύθερο, οι επιλογές τους είναι περισσότερο σταθερές και σίγουρες. 
Το θέμα είναι όμως ότι οι άνθρωποι κυρίως κοιτάμε την σεξουαλική επιλογή του άλλου και τον χαρακτηρίζουμε μόνο με αυτή και όχι με τις πράξεις του, επειδή ακριβώς η επιλογή είναι ελευθερία και τόλμη και οι περισσότεροι από εμάς δεν είμαστε έτοιμοι για κάτι τέτοιο. Έτσι λοιπόν έχοντας λανθάνουσα σκέψη για την σεξουαλικότητα και τον χαρακτήρα του καθένα, δεν μπορούμε να σκεφτούμε σωστά. 
Ακόμη και ο ανδρισμός είναι πλέον κάτι τόσο παρεξηγήσιμο, ακόμα και από τις γυναίκες. Είναι πολλές οι γυναίκες που θέλγονται από την γοητεία που εκπέμπει ο Κασιδιάρης, αυτό το στιλ του ''μαμάω και δέρνω'', του ''είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω'', με τα μπράτσα και την τζάμπα μαγκιά. Και αυτό το στιλ πουλάει και περνάει δυστυχώς. Γιατί οι άνθρωποι βλέπουμε μόνο την επιφάνεια, μόνο το περιτύλιγμα. 
Και έτσι άλλη μια ευκαιρία των Αθηναίων και κατ΄επέκταση των Ελλήνων θα πάει στράφι, γιατί για άλλη μια φορά δεν θα κοιτάξουμε βαθιά, όχι επειδή δεν μπορούμε, αλλά επειδή φοβόμαστε μήπως δούμε τον εαυτό μας.

σ.σ.α πω επίσης, διότι μάλλον θα παρεξηγηθώ, σεξουαλικά απελευθερωμένο δεν θεωρώ τον άνθρωπο που λέει να σε όλα, άλλα αυτόν που στηρίζει την επιλογή του και δεν καταπιέζετε από αυτή για να δείχνει σωστός στην κοινωνία.
Αποκλείω πράξεις που να επισείουν ποινικές κυρώσεις.
Με το κείμενο αυτό θέλω να επισημάνω την υποκρισία της κοινωνίας απέναντι σε κάτι που είναι γεγονός, δλδ την ομοφυλοφιλία που την έχει οδηγήσει σε μια χαζή ομοφοβία, σκλαβώνοντας ανθρώπους και ζωές.

You May Also Like

19 ματιές

  1. Ομολογώ ότι μπερδεύτηκα πολύ. Γι’ αυτό αν θέλεις μου απαντάς και δίνεις διευκρινήσεις.

    Σε όσο με αφορά δεν έχω πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους.
    Άσχετο: Έχω με τους βλάκες και αυτοί μπορεί άνετα να είναι ετεροφυλόφιλοι (οι περισσότεροι αυτό είναι).
    Μπερδεύτηκα με τη φράση: «όλα τα δεινά αυτού του μάταιου κόσμου προέρχονται σε οτιδήποτε πάει κόντρα στην φύση…». Εξαρτάται από το τι εννοείς εσύ ως ‘κόντρα στη φύση’ και τι εννοεί και ο καθένας άλλος. Ενδεχομένως για κάποιους ομοφυλόφιλους το κόντρα στη φύση να είναι η ετεροφυλοφιλία. Θεωρώντας ως φυσιολογική τη δική τους επιλογή (και καλά κάνουν όσο αφορά το άτομό τους) ίσως να θεωρούν την άλλη επιλογή ως «επιλήψιμη».

    Δεν είναι μόνο η παιδεραστία και ο βιασμός (που σωστά εξαιρείς) λάθος σεξουαλικές «ελευθερίες». Θα μπορούσα να σου αναφέρω τον σαδισμό, την κτηνοβασία, τη νεκροφιλία και άλλες σεξουαλικού τύπου διαστροφές που καλύτερα να μη τις αναφέρω γιατί θα σου φέρουν αναγούλες. Αν ρωτήσεις όσους αρέσκονται σε αυτές θα σου απαντήσουν πως δεν είναι καθόλου διαστροφές, μια χαρά τις βρίσκουν οι ίδιοι.
    Επομένως;
    Όταν μπούμε στο συγκεκριμένο τρυπάκι πρέπει να μάθουμε να είμαστε «ανοιχτοί σε όλα». Είτε μας αρέσει είτε όχι. Αν είναι να βάζουμε αποκλεισμούς μάλλον δεν έπρεπε καν να αρχίσουμε την κουβέντα.

    Μη μπερδεύουμε τον ανδρισμό με το κλασιδιάρικο μαλακισμένο. Καμία σχέση. Σιγά μην αποπνέει ανδρισμό και σιγά μην εκφράζει τον ανδρικό πληθυσμό αυτός ο πίθηκος.

    Τέλος θα ήθελα να διευκρινήσεις τι εννοείς περί ιστορικού διλλήματος πρωτόγνωρης, καινούργιας και μοναδική ευκαιρίας που αφορά τους Αθηναίους. Να υποθέσω την γνωστή υποψηφιότητα; Για να μην προτρέχω θα ήθελα να μου απαντήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχάς εκφράζω απόψεις δικές μου και δεν είμαι κοινωνιολογος για να τα πάρετε όλα τοις μετρητοίς ως κάποιο κοινωνικό νόμο.

      Όταν λέω κόντρα στην φύση εννοώ ότι το σεξ είναι κάτι φυσιολογικό όπως το φαΐ και το νερό και κακώς είναι θέμα ταμπού. Μιλούσα γενικά σε αυτήν την παράγραφό. Είδικα τώρα λέω ότι δεν θεωρώ την ομοφυλοφιλία ως σεξουαλική παρέκκλιση αλλά ως κάτι φυσιολογικό, που οι άνθρωποι δεν πρέπει να του πάνε κόντρα. Και έτσι λοιπόν να μπορούν να επιλέξουν ένα γκέι δήμαρχο, όποιος και να είναι αυτός, κοιτάζοντας μόνο τις ικανότητές του και όχι τις σεξουαλικές του επιλογές, που για μένα είναι φυσιολογικές και επίσης αδιάφορες αν ήταν να επιλέξω για δήμαρχο.

      Σεξουαλική διαστροφή δεν θεωρώ μόνο τον βιασμό και την παιδεραστία. Δεν μπορώ μέσα σε μια ανάρτηση να αναλύσω αυτό το θέμα γιατί δεν είναι αυτό που θέλω να σχολιάσω. Ανέφερα αυτά τα δύο διότι τα θεωρώ εγκληματικές πράξεις.

      Ο Κασιδιάρης, είτε σ΄αρέσει, είτε όχι, αποπνέει μια γοητεία στης γυναίκες και σε διαβεβαιώ ότι είναι χιλιάδες αυτές που είναι ερωτευμένες μαζί του και τον θεωρούν ως πρότυπο άντρα.

      Όσον αφορά το περί ιστορικού διλήμματος πρωτόγνωρης, καινούργιας και μοναδική ευκαιρίας, που ειρωνικά επαναλαμβάνεις, ναι θεωρώ την γνωστή υποψηφιότητα.
      Απλά λέω τούτο: Η υποψηφιότητα αυτή δεν ξέρω πόσο σοβαρή είναι και δεν είναι καν το θέμα μου. Είναι απλά η αφορμή για να δω τον τρόπο που σκέφτονται οι Έλληνες για αυτό το θέμα. Με ενδιαφέρει όμως από κοινωνιολογικής άποψης η υποψηφιότητα ενός γκέι δημάρχου, διότι νομίζω ότι είναι η πρώτη φορά που γίνετε κάτι τέτοιο και είναι πολύ περίεργη για το αποτέλεσμα.

      Ελπίζω να σε διαφώτισα.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
    2. Να πω επίσης, διότι μάλλον θα παρεξηγηθώ, σεξουαλικά απελευθερωμένο δεν θεωρώ τον άνθρωπο που λέει να σε όλα, άλλα αυτόν που στηρίζει την επιλογή του και δεν καταπιέζετε από αυτή για να δείχνει σωστός στην κοινωνία.
      Αποκλείω πράξεις που να επισείουν ποινικές κυρώσεις.
      Με το κείμενο αυτό θέλω να επισημάνω την υποκρισία της κοινωνίας απέναντι σε κάτι που είναι γεγονός, δλδ την ομοφυλοφιλία που την έχει οδηγήσει σε μια χαζή ομοφοβία, σκλαβώνοντας ανθρώπους και ζωές.

      Διαγραφή
    3. Καταρχάς εκφράζω κι εγώ δικές μου απόψεις ως μη ειδικού. Συνεπώς δεν διεκδικώ κανένα αλάθητο, τη γνώμη μου γράφω.
      Άλλωστε αυτό δεν κάνουμε στα μπλογκς; Ο καθένας γράφει τις απόψεις του που ακόμη και στην περίπτωση που αυτές δεν είναι αποδεκτές πρέπει να είναι σεβαστές και να αποτυπώνονται, εκτός βέβαια από τις περιπτώσεις που περιλαμβάνουν αισχρολογίες και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς προς τους συνομιλητές.
      Κάνω λάθος; Αν κάνω παρακαλώ να με διορθώσεις.

      Το να μη θεωρείς εσύ και μερικά δισεκατομμύρια άλλοι την ομοφυλοφιλία ως σεξουαλική παρέκκλιση είναι απόλυτο δικαίωμά σας και πολύ καλά κάνετε. Και να είσαι σίγουρη πως θα είμαι ο τελευταίος που θα σας κρίνω. Αυτό στο οποίο "κολλάω" είναι το γεγονός ότι τις τελευταίες δεκαετίες γίνεται μια προσπάθεια από ΜΜΕ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης να φανεί ως πρόβλημα η μη αποδοχή της δημόσιας γνωστοποίησης της ομοφυλοφιλίας από μια μερίδα του πληθυσμού. Μικρή ή μεγάλη δεν έχει σημασία.
      Και ενώ η μια "ομάδα" (κοίτα να δεις που προσπαθούμε σε όλα να χωριστούμε σε ομάδες!) προσπαθεί να εναντιωθεί στον ρατσισμό της ομοφοβίας, περιχαρακώνεται γύρω από τη δική της άποψη και εκφράζει ρατσιστικές αντιλήψεις για την άλλη "ομάδα".
      Έχουμε περάσει στο εντελώς αντίθετο άκρο ή μου φαίνεται;
      Αυτά από κοινωνιολογικής άποψης, επαναλαμβάνω και πάλι, ως μη ειδικού. Το να εκφράζουμε τις προσωπικές μας απόψεις θέλω να πιστεύω πως στη δημοκρατία μας (με τα όποια χάλια αυτή έχει) το έχουμε κερδίσει.

      Το ότι ο κλασιδιάρης αποπνέει (θα ξεράσω) γοητεία σε γυναίκες και θεωρείται πρότυπο (πρότυπο;;;) δεν μου λέει απολύτως τίποτα. Και ο ακροδεξιός σχιζοφρενής Μπρέιβικ, φονιάς 77 ανθρώπων, καθημερινά δέχεται δεκάδες επιστολές λατρείας από φανατικές θαυμάστριές του.
      Τώρα αυτό πρέπει να μας λέει κάτι;
      Μήπως πρέπει να αρχίσω να αποδέχομαι τον κάθε μαλάκα επειδή υπάρχουν γύρω μου κάποιοι με εγκεφαλική βλάβη; Γιατί όποια/ος εξιτάρεται ή διεγείρεται από φονιάδες την πετριά την έχει φάει και απλά πρέπει να ψάξουμε να βρούμε το που.

      Συνεχίζεται…

      Διαγραφή
    4. Συνέχεια

      Το ότι επανέλαβα τα δικά σου λόγια, χωρίς να προσθέσω ούτε να αφαιρέσω το παραμικρό, το εξέλαβες ως ειρωνεία! Κι εγώ τώρα πρέπει να απολογηθώ σε αυτό;
      Θα σου αναφέρω το μοτο του φίλου μπλόγκερ tzonakos με το οποίο ταυτίζομαι απόλυτα: "είμαι υπεύθυνος μόνο για όσα λέω... δεν είμαι υπεύθυνος για όσα καταλαβαίνεις".

      Έχω την εντύπωση πως οι δημοτικές εκλογές γίνονται για να επιλέγονται οι καλύτεροι, με τις καλύτερες ιδέες για τον δημαρχιακό θώκο, αυτοί που θέλουν να βοηθήσουν τις πόλεις τους, που στελεχώνουν την παράταξή τους με άξιους ανθρώπους που έχουν προσφέρει στην κοινωνία (ο καθένας από το πόστο του) ή με νέους οραματιστές που θέλουν να βοηθήσουν.
      Όταν λοιπόν αναφέρεσαι σε μια ιστορική ευκαιρία που οι Αθηναίοι θα έπρεπε να εκμεταλλευτούν, αλλά στο πιο πάνω σχόλιο γράφεις πως η συγκεκριμένη υποψηφιότητα δεν ξέρεις πόσο σοβαρή είναι και δεν είναι αυτό το θέμα σου, τότε Μαρία για ποιο ακριβώς θέμα μιλάμε; Δήμαρχο δεν ψηφίζουν οι Αθηναίοι; Θεωρείς κριτήριο στο να επιλεγεί αυτός ο άνθρωπος οι σεξουαλικές του προτιμήσεις;

      Θα το καταλάβαινα απόλυτα και θα προσυπέγραφα το άρθρο σου αν έλεγες πως δεν είναι δυνατόν να λειτουργούμε με αποκλεισμούς και να μη δίνουμε το δικαίωμα σε ανθρώπους που (όπως όλοι μας άλλωστε) έχουν κάνει τις επιλογές τους, να μας βοηθήσουν με την αξία τους. Πως δεν πρέπει να είναι ανασταλτικός παράγοντας για τον ψηφοφόρο το τι κάνει ο καθένας στο κρεβάτι του και πως πρέπει να λειτουργούμε με άλλα κριτήρια.

      Επειδή αυτά πιστεύω (και επειδή το σχόλιο κατάντησε σεντόνι) θα κλείσω αντιστρέφοντας τη δική σου άποψη, λέγοντάς σου πως δεν μπορεί κάποιος να αποκλείεται λόγω των σεξουαλικών του προτιμήσεων, αλλά και δεν γίνεται να εκλέγεται με γνώμονα αυτές ακριβώς και τίποτα άλλο!

      ΥΓ: Αν αυτό σου λέει κάτι, ο συγκεκριμένος είχε συνεργαστεί στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές με τον …Τζήμερο! Κάτσε διάβασε τις απόψεις αυτού του τύπου για τους Έλληνες και τη χώρα και έλα να συζητήσουμε μετά τις απόψεις και του υποψήφιου δήμαρχου.

      Αν σε στεναχώρησα, πίστεψέ με, δεν είχα καμία πρόθεση. Απόδειξη είναι ότι γράφω εδώ και τόση ώρα για να κάνω πιο ξεκάθαρες τις σκέψεις μου.

      Διαγραφή
    5. Δεν διαφωνώ με όσα γράφεις.
      Δεν λέω όμως ότι πρέπει να βγάλεις ντουντούκα το ότι είσαι γκέι, αλλά να το αποδεχτείς μέσα σου. Αυτό αρκεί. Το να μην κρύβεσαι από σένα είναι το σημαντικότερο.

      Δεν σου είπε κανένας να αποδεχτείς τον Κασιδιάρη λόγω της προτίμησης που τρέφουν κάποιες γυναίκες για αυτόν.

      Επίσης δεν λέω να τον ψηφίσουν επειδή είναι γκέι, αλλά αν είναι να ψηφίσουν έναν γκέι να μη το δουν αποτρεπτικά. Αφορμή ήταν η υποψηφιότητα αυτή για να πω κάποια πράγματα. Το πήρες εντελώς κυριολεκτικά. Ίσως να μην το απέδωσα και εγώ σωστά. Δεν έχω το μυαλό για να γράφω όπως παλιά Γράφω πιο αυθόρμητα και χωρίς δεύτερη σκέψη. Αλλά και για αυτό δεν θα απολογηθώ, όπως ούτε και συ για τίποτε. Άλλωστε κανείς δεν στο ζήτησε.

      Δεν συμφωνείς όμως ότι από τότε που ο Βαλλιανάτος γνωστοποίησε τη υποψηφιότητα του πολλοί τον στόλισαν με διάφορα κοσμητικά επίθετα; Έμειναν στο ότι είναι γκέι, ακόμα και οι ερωτήσεις των δημοσιογράφων γυρνούν γύρω από αυτό, και όχι στο αν είναι ικανός ως πολιτικός. Θεωρείς ότι θα έβγαζαν ποτέ οι Αθηναίοι γκέι δήμαρχο, όσο άξιος και να ήταν;

      Είπα κάπου στο κείμενο ότι πρέπει να εκλεγεί επειδή είναι γκέι; Μα θα ήταν χαζό αν έλεγα κάτι τέτοιο. Ακριβώς αυτό που έγραψες λέω.

      Η ιστορική ευκαιρία που λέω δεν είναι η υποψηφιότητα του Βαλλιανάτου, αυτή καθ' αυτή και ούτε θεωρώ αυτόν κανένα σωτήρα. Το είδα λίγο πιο αλληγορικά και θέλω να δω το αποτέλεσμα.

      Δεν στεναχωρήθηκα. Συζήτηση κάνουμε και χαίρομαι για αυτό. απλά μου έκανε εντύπωση πως πέρασες από μικροσκόπιο κάθε μου λέξη λες και έγραφα έκθεση στις πανελλήνιες. Πάντως αν μου έβαζες βαθμό θα ήταν κάτω από τη βάση ε;

      Φιλιά.
      Καληνύχτα.

      Διαγραφή
  2. Νομίζω η τελευταία σου πρόταση τα λέει όλα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με βρισκει σύμφωνο σε πολλά η άποψη σου. Δυστυχώς ζούμε σε μια πουριτανική και υποκριτική κοινωνία γεμάτη ταμπου και αναστολές. Η υπαρξη ηθικών κανόνων μαζι με τους εκάστοτε κοινωνικους θεσμους, περιορίζουν σε μεγάλο βαθμό την ελευθερία του ατόμου αλλά και τις επιθυμίες του

    Το πιο ομορφο πράγμα ο ερωτας, κατηγορείται και θεωρείται κατι βρωμικο και επιλήψιμο. Η σεξουαλική απόλαυση (το ζευγάρωμα δυο κορμιων) συνεχιζεται να ενοχοποιείται όπως το γυμνο και ο ερωτας. Ποσο μαλλον ορισμένες ελευθεριάζουσες σεξουαλικές επιλογές, οπως η ομοφυλοφιλία που αναφερες αλλα και η πολυγαμικότητα, η ελευθερη συμβίωση κλπ

    Επειτα η αλλοτρίωση του σημερινού ανθρωπου σε μια κοινωνία οπου το ατομο λειτουργεί σαν καταναλωτική αξια και εμπόρευμα (μαζι με αυτό οι ανάγκες και οι επιθυμίες του) δημιουργει μια σειρά από νευρώσεις και απωθημένα αναγκάζοντας το να αναζητήσει την «ευτυχία» σε κάθε είδους υποκατάστατα που προσφέρονται από μια εμπορευματική κοινωνία όπως (πληρωμενο σεξ, ναρκωτικα, διεγερτικά, αλκοόλ, μοδα)

    Γιατι σήμερα η ομοφυλοφιλία αντίθετα με ότι πιστεύουν ορισμένοι εχει ξεφυγει από την γκετοποιηση των προηγούμενων χρονων και είναι αποδεχούμενη από μεγάλο μέρος της κοινωνιας, εγινε in και μοδα.. Και εδώ μιλω γενικά για την ευρωπαϊκή κουλτούρα και όχι αποκλειστικά για την ελληνική.

    Γενικά η κοινωνία οσο περιοριστική και καταπιεστική ειναι με τους ομοφυλόφιλους, το ιδιο είναι και με τους ετεροφυλόφιλους. Ηδη η ετικετα που προβάλλουν οι μεν και οι δε, ο καθενας απέναντι στον αλλον αναπαράγει και διαιωνίζει την σύγκρουση και τον διαχωρισμό ανάμεσα τους.
    Γι αυτό ολοι (ομο και έτερο) θα πρεπει να βοηθήσουν όχι μονο για τα συμφέροντα της δικης τους ομαδουλας εις βαρος της άλλης, αλλα ολοι μαζι για την σεξουαλική απελευθέρωση του ατόμου. Γιατι μονο σε μια ελεύθερη κοινωνία πολιτών θα υπάρξουν και ελεύθερες σχέσεις και επιλογές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ σε όσα λες, σωστά μου φαίνονται.

    Ομολογώ όμως ότι αυτός που εννοείς δεν μου αρέσει για άλλους λόγους, όχι επειδή είναι ομοφυλόφιλος, ένας από τους καλύτερούς μου φίλους είναι ομοφυλόφιλος, στο στυλ του γενικά κάτι δε μου πάει..

    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου πρώτα οι μικροαστικές αντιλήψεις με τις οποίες μεγαλώνουμε,
    όπως και η θρησκευτικές αντιλήψεις που είναι γεμάτες ταμπού αποτρέπουν
    από κάθε είδους ελευθερία και αφήνουν το περιθώριο όλα να γίνονται
    πίσω από τις σκιές.
    Παίζουν οι άνθρωποι κρυφτό με το δάχτυλό τους.
    Τι σχέση έχει η σεξουαλικότητα με την δημαρχία της Αθήνας; Και τι διαφορά έχει ο μπρουτάλ άντρας ‘ όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω ‘ από τον ομοφυλόφιλο που το λέει ξανά και ξανά και χρησιμοποιεί ακόμα και το πρόβλημα υγείας του;
    Γιατί εδώ εγώ δεν βρίσκω καμία διαφορά.
    Και οι δυο προμοτάρουν αυτό που έχουν.
    Την σεξουαλικότητά τους κι όχι το προεκλογικό τους πρόγραμμα για μια πόλη που ασφυκτιά και χρειάζεται επειγόντως οξυγόνο και ορό.
    Ποσώς με ενδιαφέρει πως ζει κάποιος, τι κάνει στο κρεβάτι του
    και πως το κάνει και με πόσους και τι είδους το κάνει.
    Δικό του θέμα.
    Με ενδιαφέρει όμως να μη το χρησιμοποιεί για να κερδίσει
    τα συναισθήματά μου. Λύπη, αντιπάθεια, συμπάθεια … οτιδήποτε.

    Ακόμα και σκύλο θα ψήφιζα αν μου εμφάνιζε ένα πρόγραμμα
    για το αύριο και κυρίως αν μου ενέπνεε την εμπιστοσύνη πως
    θα τηρήσει τις υποσχέσεις του.

    Καλό βράδυ καλό μου κορίτσι κι ελπίζω ακόμα για το καλύτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν το κάνει για να κερδίσει ψήφους γιατί η στάση του ήταν πάντα αυτή και δεν έγινε έτσι τώρα.
      Θεωρώ πάντως ότι σαν κοινωνία δεν θα αποδεχόμασταν ποτέ έναν πολιτικό γκέι, όσο άξιος και να φαίνονταν.
      Καληνύχτα και φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Συμφωνώ με τα περισσότερα απ' όσα γράφεις.
    Εξάλλου, τα λέγαμε και προ ημερών, αν θυμάσαι.
    Η σεξουαλικότητα των ανθρώπων είναι η απαραβίαστη πόρτα του καθενός μας και δεν δικαιούται κανείς να την παραβιάσει.
    Επομένως, ας αφήσουμε ελεύθερους τους ανθρώπους να διαθέσουν τον εαυτό τους όπως νομίζουν, αρκεί βέβαια να μην βλάπτουν άλλους (βλ. παιδεραστίες, βιασμους κλπ)

    Θα πω ότι είμαι υπέρ και του συμφώνου συμβίωσης για τους ομοφυλόφιλους, ώστε να εξασφαλίσουν κι αυτοί κάποια κοινωνιά προνόμια που αυτή τη στιγμή τα στερούνται.
    (π.χ. δικαίωμα κληρονομιάς, επίδομα γάμου, αλλά και κοινωνική αναγνώριση της επιλογής τους)
    Θα προσθέσω όμως ότι είμαι 100% αντίθετος στην προοπτική της υιοθεσίας παιδιών από ομόφιλα ζευγάρια.
    Αυτό βέβαια θέλει ανάλυση που δε χωρά σε σχόλια. Ίσως σε κάποια ανάρτηση

    Τέλος, θα σχολιάσω την ατάκα περί της γνωστής υποψηφιότητας.
    Εδώ διαφωνώ απόλυτα.
    1) Αυτός ο τύπος δεν μπορεί να εκπροσωπεί τους αξιοπρεπείς ομοφυλόφιλους. Είναι ένας τηλε-κλόουν που μόνο κακό τους κάνει με κάθε εμφάνισή του.
    2) Δεν είναι ο μόνος ομοφυλόφιλος υποψήφιος δήμαρχος Αθήνας, αν κάποιος θέτει ως κριτήριο επιλογής αυτό. Υπάρχουν άλλοι δύο γνωστοί gay συν άλλοι δύο "gay friendly", που λένε.
    3 και σημαντικότερο) Απ'τη στιγμή που εναντιωνόμαστε στη διάκριση της αξίας των ανθρώπων με βάση το φύλο τους ή τη σεξουαλική τους ταυτότητα, το να υποστηρίζουμε ένα πρόσωπο για δήμαρχο με κριτήριο τη σεξουαλική του ταυτότητα στην ουσία είναι αντίφαση και λάθος, διότι πέφτουμε εμείς στη λούμπα των διακρίσεων που καταγγέλλουμε.

    Εδώ λοιπόν θα διαφωνήσω.
    Και θα πω ότι, αν είναι κάποιος άξιος για δήμαρχος, ακόμη κι αν έχει "πάρει" ολόκληρη ομάδα ποδοσφαίρου, να τον ψηφίσουμε, να τον στηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις.
    Αν όμως κάποιος είναι ένας ανάξιος κλόουν, τότε με απωθεί ακόμη περισσότερο η προβολή της σεξουαλικής του ταυτότητας για προσέλκυση ψήφων και προβολής.
    Αυτό που ζητά ο ίδιος απαραβίαστο (επιλογή σεξουαλικότητας), το παραβιάζει ο ίδιος!
    Άσε που ο συγκεκριμένος είναι ιδεολογικά μαύρος κι άραχνος! Νεοφιλελεύθερος του κερατά!
    Δηλαδή ο τάχα υπερασπιστής των δικαιωμάτων μιας κοινωνικής ομάδας είναι ένας απ'τους κατ'εξοχήν υποστηρικτές της βίαιης καταπάτησης των δικαιωμάτων άλλων, ευρύτατων κοινωνικών ομάδων.
    Επομένως δε θα σύστηνα με τίποτα τη στήριξη αυτού του τύπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ δεν τον συρίζεις έχοντας στο νου σου όλα αυτά που μου λες. Για δες λίγο στον περίγυρό σου; Πόσοι σκέφτονται έτσι; Πόσοι δεν θα τον ψήφιζαν για αυτούς τους λόγους; Και αν ήταν κάποιος άξιος αλλά γκέι θα τον ψήφιζαν;

      Επίσης να επαναλάβω και σε σένα ότι δεν λέω κάπου στο κείμενο ότι πρέπει να ψηφιστεί επειδή είναι γκέι. Και για να το ξεκαθαρίσω. Αποδεχόμαστε ή απορρίπτουμε ανθρώπους από τις πράξεις τους. Θα ήθελα να απορρίψουν οι Αθηναίοι αυτόν τον τύπο για τις πολιτικές πράξεις τους και όχι για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις. Νομίζω ότι δεν θα το κάνουν. Εκεί στηρίζομαι και λέω ότι είναι μια ευκαιρία να σκεφτούν όπως εσύ. Και ας το αποτέλεσμα να είναι η απόρριψη. Θα έχουν όμως απορρίψει με γνώμονα άλλα πράγματα.

      Απάντησέ μου όμως σε αυτό που ρώτησα και τον Πέτρο: Αν ήταν κάποιος υποψήφιος γκέι δηλωμένος αλλά άξιος, θεωρείς ότι έτσι όπως είναι η κοινωνία μας θα τον ψήφιζε κανείς; Θα κοίταζαν τον άνθρωπο πίσω από τις σεξουαλικές τους προτιμήσεις; Και να το αντιστρέψω λίγο. Στον Βαλλιανάτο τι βλέπει οι κοινωνία; Τον κλόουν ή τον γκέι;

      Διαγραφή
    2. Κοίταξε, ποτέ δε θα είναι όλη η κοινωνία δεκτικη΄σε κάτι τέτοιο.
      Πάντα θα υπάρχει ένα ισχυρό ποσοστό που θα αρνείται να ψηφίσει τον γκέι.
      Αλλά επειδή δεν είναι ο μόνος γκέι υποψήφιος για το δήμο της Αθήνας και επειδή έχει ξαναεκλεγεί γκέι σ'αυτή τη θέση, νομίζω πως σε μεγάλο βαθμό αυτό έχει ξεπεραστεί.

      Νομίζω πως το πρόβλημα της σεξουαλικής μη απελευθέρωσης εδράζεται κυρίως στον μικρόκοσμό μας και πολύ λιγότερο στην αποδοχή ή μη δημοσίων προσώπων.
      Έτσι κι αλλιώς η τηλεόραση όλη μέρα γκέι δείχνει και μάλιστα τη χειρότερη εκδοχή τους συνήθως: τους κλόουν και όχι τους σοβαρούς και αξιοπρεπείς.
      Επομένως η κοινωνία ε΄χει εξοικειωθεί με την εικόνα του γκέι, τουλάχιστον από μακριά.

      Θεωρώ λοιπόν, κλείνοντας, ότι η κοινωνία στον Βαλλιανάτο βλέπει τον κλόουν.
      Έναν άνθρωπο αδίστακτο, ο οποίος για λίγη δημοσιότητα είναι ικανός να χρησιμοποιησει μέχρι και τη σοβαρή πάθησή του.
      Βλέπει έναν άνρθωπο που προκαλεί για να προκαλεί.
      Επομένως θα πατώσει γιατί προσβάλλει την ίδια την ιδιότητα που υποτίθεται πως υποστηρίζει.
      Θα τον μαυρίσουν πρώτοι απ' όλους οι ίδιοι οι ομοφυλόφιλοι διότι τους εκθέτει και τους εξευτελίζει συνεχώς.
      Σίγουρα προτιμούν έναν Μπουτάρη, που δεν είναι γκέι και τους σέβεται και τους υποστηρίζει, παρά έναν Βαλλιανάτο που, ανεμίζοντας το "λάβαρο" της σεξουαλικής του ταυτότητας, τους φέρνει συνεχώς απέναντι από την κοινωνία.
      Ο Βαλλιανάτος έχει κόμπλεξ και μίσος. Δε νομίζω ότι είναι επιλογή συμφιλίωσης με την εικόνα του ομοφυλόφιλου, αλλά μάλλον το αντίθετο.

      Διαγραφή
    3. Ίσως και να είναι και έτσι. Εγώ δυστυχώς δεν είμαι τόσο ''αισιόδοξη'' με αυτά που λες. Θεωρώ ότι είμαστε πολύ πίσω ακόμα στην σκέψη και το βλέπω δλδ στο περίγυρό μου.
      Ποιος γκέι έχει ξαναεκλεγεί;

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ