ΚΑΔΡAΚΙΑ... ΔΩΡAΚΙΑ... NO4

by - Ιανουαρίου 21, 2023

Αγαπημένοι μου φίλοι και αναγνώστες καλησπέρα σας.
Σας παρουσιάζω τις νέες μου δημιουργίες με πέτρες, θαλασσόξυλα και ακριλικά χρώματα.
Τα δύο πρώτα έγιναν δώρα σε αγαπημένες φίλες. Τα δυο τελευταία έγιναν δώρο σε μένα, καθώς αν και έχω φτιάξει πολλά έργα για αγαπημένα πρόσωπα, δεν είχα φτιάξει κάτι για το δικό μου σπίτι.

 




Να ζείτε και περνάτε όμορφα!




You May Also Like

7 ματιές

  1. Υ-πέ-ρο-χα! Θέματα, χρώματα... όλα! Ειδικά αυτό το καδράκι με το κορίτσι με το καπέλο με ταξίδεψε σε ...Καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχεις γίνει εξπέρ!! Πάρα πολύ ωραία και μυρίζουν καλοκαίρι....Μπράβο Μαιρούλα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα Μαρία μου. Μπράβο σου. Εξαιρετικό το αποτέλεσμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωχου, υπέροχα είναι Μαρία μου, πραγματικά. Είναι πολύ γλυκά με ωραιότατη αισθητική και εντελώς πρωτότυπα. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα, ιδιαίτερα, τέλεια δώρα! Πετρούλες ζωγραφισμένες σε σύνθεση. Μα τί όμορφη ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα τι όμορφα τα εχεις φτιάξει τα κανδράκια σου Μαρία μου θα πω και εγώ πως έχεις γίνει εξπέρ στο θέμα...μας ταξιδεύεις στα καλοκαίρια που έρχονται.
    Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις Μαράκι μου φιλιααα!😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ