Μαγειρέματα! (Εύκολο γλυκάκι με κρέμα αραβοσίτου)

by - Μαΐου 22, 2020

Αγαπημένοι μου αναγνώστες και φίλοι και αναγνώστες καλησπέρα σας.
Κάποιες φορές θέλουμε ένα εύκολο και γρήγορο γλυκάκι για ένα ξαφνικό τραπέζι. Θα σας δείξω ένα που κάνω συχνά. Μπορείτε να το κάνετε σε ατομικά κουπάκια ή να το κάνετε σε μεγάλο ταψί και να το κόβετε κομμάτια.
Τα υλικά είναι απλά.

Θα χρειαστούμε:


1 φακελάκι κρέμα (άνθος) αραβοσίτου σοκολάτα (όχι στιγμής)
1 κουτί σαντιγί (χρησιμοποιούμε τον έναν φάκελο που έχει μέσα στο κουτί) 
1 κουτί μπισκότα πτι μπερ
γάλα για τις παρασκευές

Εκτέλεση:

Φτιάχνουμε την κρέμα αραβοσίτου όπως λένε οι οδηγίες από το σακουλάκι. Χρησιμοποιούμε την κλασσική κρέμα αραβοσίτου που θέλει βράσιμο και όχι της στιγμής. Η στιγμής μπορεί να είναι πιο εύκολη στην εκτέλεση, αλλά υπολείπεται σε γεύση. Την αφήνουμε στην άκρη να πέσει λίγο η θερμοκρασία και τρίβουμε μέσα τα μπισκότα. Εγώ έβαλα λίγο λιγότερο από ένα κουτί.


Μοιράζουμε την κρέμα σε μπολάκια και τα αφήνουμε να κρυώσουν. Βγαίνει περίπου 8 μικρά μπολάκια. Καλό θα είναι να τα βάλουμε και λίγο στο ψυγείο για να απλωθεί πιο εύκολα η σαντιγί. Ειδικά αν βάλουμε το γλυκό σε ταψί, τότε θα πρέπει η κρέμα να είναι κρύα.


Έπειτα χτυπάμε καλά την σαντιγί.


Καλύπτουμε τα μπολάκια.


Διακοσμούμε κατά βούληση.
Έτοιμα!


Πόσο πιο εύκολο;

Καλή σας όρεξη.

*******

Μπορείτε να βρείτε τις συνταγές μου και στo κανάλι μου στο youtube!




You May Also Like

4 ματιές

  1. Κρατώ τη συνταγή. Είναι εύκολο και δροσερό,ό,τι χρειάζεται το καλοκαίρι.
    Ευχαριστούμε Μαίρη μου
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα γλυκειά Μαρία!
    Εγώ θα κρατήσω την συνταγή αλλά θα αντικαταστήσω τη σοκολατοκρεμα με βανίλιας,δε μ αρέσει η σοκολάτα στα γλυκά (ξέρω ότι ενδέχεται να είμαι η μόνη) αλλά σε πλάκες (εκεί τρελαίνομαι.... Ιόνιο, βλέπεις). Και τα Πτι Μπερ είναι τ αγαπημένα μου, οπότε έσωσες την υπογλυκαιμία μου! Καλό, γλυκό Σκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γρήγορο, δροσερό κι απολαυστικό! Τί άλλο θέλουμε τώρα που καλοκαιραάζει;; Καλή σου συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία συνταγή κι εύκολη Μαρία μου.
    Θα την κάνω κι εγώ.
    Δεν ήξερα ότι έχεις κανάλι στο YouTube.
    Μόλις γράφτηκα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ