Φυτέψτε καμιά γλάστρα, μπας και έρθει η Άνοιξη...

by - Απριλίου 21, 2019

Φέτος ο χειμώνας μας στέρησε ήδη έναν ολόκληρο Μάρτη και έτσι όπως πάει θα μας φάει και τον Απρίλη. 


Όπως και να έχει, η άνοιξη, έστω ημερολογιακά, είναι εδώ.


Τα λουλούδια ανθίζουν, δεν φοβούνται τις βροχές.


Αλλά εμείς οι άνθρωποι την θέλουμε την λιακάδα μας.


Και αφού η Άνοιξη μας κρύβεται, ας την φέρουμε εμείς.


Φυτέψτε καμιά γλάστρα...


...μπας και την ξεγελάσουμε και μείνει...


Να ζείτε και να περνάτε όμορφα!



You May Also Like

11 ματιές

  1. Ναι, είναι εδώ Μαρία! την κοιτάζω και την απολαμβάνω παντού. Μοσχοβολάει ο τόπος. Και γεμίζει το μάτι μας όμορφες εικόνες γεμάτες χρώμα.
    Καλησπέρα σου και καλή Μεγαλοβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανεμορφες και μυρωδάτες οι εκονες σου!!!
    Πέρασα ν αφησω τις ευχες μου.
    🌹🌹Πασχαλινές δέξου ευχές από την καρδιά βγαλμένες,όλες οι μέρες της ζωής σου να είναι Αναστημένες. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!🌸🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ηρθε η Ανοιξη εστω κ μονο στην οθονη μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα. Δεν ανησυχώ. Αργότερα ή συντομότερα, τις γλάστρες μου τις φέρνει η Άνοιξη κι εγώ δεν είμαι παρά θαυμαστής της και θαυμαστής τους. Άσε που είναι και ανυπάκουη. Ό,τι θέλει κάνει με τους χρόνους. Πού να μ' ακούσει εμένα με τις -ηρωικές μεν πλην πενιχρές - γλαστρούλες μου..

    Πάντως εσύ, με τις φωτογραφίες σου, στη γειτονιά των μπλογκ την κατάφερες να έρθει!

    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!
    ΑΚΡΙΒΩΣ ....φωτογραφίες Ανοιξης..ήθελα κι εγώ να δείτε αλλά..δεν μου έγινε η χάρη αυτή τη φορά!
    Και..πώς θα λαμβάνω μέρος..χωρίς εικόνες? ε?
    Η ΄Ανοιξη είναι εδώ!!!
    Στις φωτογραφίες σου, γύρω μας και στις ψυχές μας!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!
    Με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα λουλουδάκια σου Μαρία μου, φωνάζουν πως αν η άνοιξη δεν είναι στη καρδιά μας, μάταια την περιμένουμε απ' έξω!
    Καλό Πάσχα, εύχομαι σε σένα και στην οικογένεια σου!

    ΑΦιλάκια γλυκά και καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι ωραία που είναι τα λουλούδια!!!
    Οι μαργαρίτες, τα σκυλάκια σου!
    Δοκίμασες να βάλεις μπουκαμβίλιες; Εξαιρετικά φυτά.
    Είναι κι η άνοιξη όμως το κάτι άλλο, παρ όλη την αστάθεια της, όλα ξαναγεννιούνται βρε παιδί μου. Ευτυχώς για την απόλαυση των ματιών μας.
    Να τα χαιρόμαστε τα φυτά μας (θέλω να αγοράσω πετούνιες).
    Να χαιρόμαστε και την άνοιξη.

    Καλή μεγαλοβδομάδα εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πανεμορφες φωτογραφιες Μαρια μου
    ηρθε η Ανοιξη

    καλο Πασχα ευχομαι
    να περασετε υπεροχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ου, μόνο μια! Φυτεψαμε ήδη στην αυλη, δεντρακια και κυπαρισσοειδη που λατρεύω. Έχουμε να φυτέψουμε και κανέναν βασιλικό σύντομα. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Μαρία μου.
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα σου εύχομαι και καλή Ανάσταση.
    Παντα μου άρεσαν τα λουλούδια και τα περιποιημένα μπαλκόνια μα ειδικά το περασμένο καλοκαίρι που αναγκάστηκαμε να ζήσουμε πολύ δυσάρεστα γεγονότα προσπάθησα να φτιάξω ένα μικρό παρκο με λουλουδια, μια κούνια και φώτα που αναβαν μόλις έπεφτε ο ήλιος, μπουκάλια με κεριά και ανεμοδουρια.
    Αχ θα φτιάξω μιαν ανάρτηση να σας τα δείξω.
    Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ε ναι τα λουλούδια είναι εκείνα που μας δείχνουν ότι η άνοιξη ήλθε και ας φοράει πανωφόρι χειμωνιάτικο
    Καλό Πάσχα Μαιρούλα μου
    Να περάσετε όμορφα, χαρούμενα, με αγάπη και υγεία
    Η Ανάσταση του Κυρίου να σας φέρει κάθε καλό
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ