DIY - Ένα χειροποίητο δέντρο από καρδιάς

by - Δεκεμβρίου 01, 2018

Αγαπημένοι μου φίλοι και αναγνώστες καλημέρα σας. Σε χριστουγεννιάτικους ρυθμούς όλα τα μπλογκς και όλα τα σπίτια. Όλοι στολίζουμε σιγά σιγά, μπαίνουμε σε άλλη διάθεση, πιο εορταστική, ίσως πιο χαλαρή, μα σίγουρα πιο χαρούμενη. 
Φέτος λόγω έλλειψης χώρου στο σπίτι μας στολίσαμε το πιο μικρό δέντρο από κάθε άλλη χρονιά. Το μέγεθος όμως του δέντρου, είναι αντιστρόφως ανάλογο της χαρά μας, γιατί φέτος έχουμε ακόμα ένα λόγο να είμαστε ευτυχισμένοι.
Κατά καιρούς έχω λάβει ως δώρο χριστουγεννιάτικα στολίδια από διάφορους μπλόγκερς, φίλους και συγγενείς. Όλα φυσικά χειροποίητα. Οπότε σκέφτηκα γιατί να μην κάνω ένα δέντρο μόνο με δώρα! Και όπως και το έκανα!
Είναι ένα δέντρο φτιαγμένο με αγάπη, μεράκι και δημιουργία και είναι για μένα το πιο όμορφο χριστουγεννιάτικο δέντρο που έκανα ποτέ.










Σας ευχαριστώ όλους για όλα!
Καλές γιορτές να έχουμε!
Και του χρόνου με υγεία!



You May Also Like

17 ματιές

  1. Γλυκούλι και γεμάτο στολίδια αγάπης το δεντράκι σου!!!
    Καλό μήνα και καλές γιορτές Μαρία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και του χρόνου, Μαρία μου! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα Μαρία μου .
    Αυτό είναι το πιο ωραίο δέντρο .
    Καλές γιορτές σας εύχομαι.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το πιο ωραίο δέντρο είναι αυτό που μας γεμίζει χαρά. Και του χρόνου Μαίρη μου. Να είστε καλά όλοι σας
    Καλό μήνα!!! Φιλιά στην πριγκίπισσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ιδέα σου θαυμασια! Να τα χαίρεσαι τα δωράκια σου και το δεντράκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάρα πολύ καλή σκέψη. Ένα αληθινό δέντρο φορτωμένο προσωπικές δημιουργίες είναι το καλύτερο Μαρία μου. Πολύ γλυκό και ανθρώπινο. Καλό μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι πιο όμορφο και ιδιαίτερο από ένα χριστουγεννιάτικο δεντράκι που ξεχειλίζει κυριολεκτικά από αγάπη! Ανθρώπινο, ευαίσθητο, τρυφερό, αγαπησιάρικο... ένα δέντρο γεμάτο συναίσθημα! Και του χρόνου, Μαρία μου! Καλό μήνα και καλές γιορτές να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα τι όμορφο!
    Και είναι του ιδίου μεγέθους με το δικό μας!
    Και τα στολίδια ένα κι ένα!
    Καλό μήνα Μαρία Νικολάου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ προσωπικό αυτό το δέντρο Μαρία μου φτιαγμένο με το μεράκι της αγάπης! Υπέροχο να φτιάχνεις κάτι με τόση ζεστασιά! Να περάσετε όμορφες γιορτές εύχομαι! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφο το δεντράκι σου καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολλά καλή η ιδέα σου
    πολλά όμορφα όλα τα χειροποίητα καλούδια ακόμα και το μανταλάκι μου άρεσε πολλά
    όπως και το δέντρο συνολικά και το μπουκάλλι και τα κουκουνάρια
    καλές γιορτές με υγεία και αγάπη και ωραίες στιγμές με τη κορούλλα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ αγαπησιαρικη ιδεα Μαρια μου να στολισεις φετος ενα τετοιο δεντρακι που ειναι γεματο δωρακια αγαπης μπραβο για την ιδεα σου και του χρονου να εισαι καλα..και μαθε φιλη μου πως εισαι η μια τυχερή απο την κληρωση στο μπλοκ μου ά..οποτε το πάρεις ειδηση στηλε μου εδω.. roylamakedonisa@gmail.com ενα μεηλ..αν θελεις ..με την διευθηνση σου...θα χαρω πολύ .. φιλακιααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και του χρόνου Μαράκι μου!! Όπως τα λες τι σημασία έχει το μέγεθος του δέντρου που στολίζουμε; Να ναι πάντα γεμάτο γωνιές αγάπης και φροντίδας το σπιτικό σου!!
    Καλές γιορτές με υγεία!! 🤗🍫 Φιλακια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαράκι μου καλά Χριστούγεννα εύχομαι!! Να απολαύσεις όμορφες και ξέγνοιαστες με τους αγαπημένους σου!! Φιλάκια πολλά!! 🍭🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά Χριστούγεννα Μαρία μου με το δέντρο της Αγάπης που στόλισες φέτος.
    Τί όμορφη και γλυκιά ιδέα.
    Να είσαι καλά και να περάσετε με υγεία αγάπη και χαρά τις Γιορτινές Μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ