Μαγειρέματα! (Γιαουρτογλυκό τύπου cheesecake)

by - Ιουλίου 18, 2018

Για τα ζεστά βράδια του καλοκαιριού τι πιο ωραίο από ένα δροσιστικό γλυκάκι. Πανεύκολο μόνο με τέσσερα υλικά.
Εγώ το χωρίζω σε μερίδες. Ιδανικό για επιδόρπιο μετά από ένα γεύμα με φίλους. Το είχα κάνει μια φορά και όλοι είχαν ξετρελαθεί. Το θεώρησαν πολύ πρωτότυπο, αλλά εγώ ήξερα πόσο απλό είναι.

Θα χρειαστούμε:
(για 10 περίπου μπολάκια)
  • Ένα μεγάλο κεσεδάκι γιαούρτι στραγγιστό. 
  • Ένα κουτί γάλα ζαχαρούχο
  • Μπισκότα επιλογής σας. 
  • Μαρμελάδα επιλογής σας.
  • Λίγο λεμόνι (προαιρετικά)
Όσον αφορά τα υλικά. Οι συσκευασίες των γιαουρτιών βγαίνουν περίπου 1 kg ή 900gr. Το ζαχαρούχο περίπου 400gr. Μπισκότα μπορείτε να βάλετε όποια θέλετε. Ένα κουτί φτάνει. Εγώ έβαλα digestive. Η μαρμελάδα που χρησιμοποίησα είναι δαμάσκηνο από τα χεράκια της μαμάς μου. 


Εκτέλεση:

Σπάστε τα μπισκότα με το χέρι και τοποθετείστε τα στα μπολάκια. 


Σε ένα μπολ βάλτε το γιαούρτι και το ζαχαρούχο.


Ανακατέψτε καλά.
Μπορείτε να στάξετε και μερικές σταγόνες φρέσκο λεμόνι. Θα δώσει ωραία γεύση και θα πήξει καλύτερα το μείγμα.


Βάλτε από πάνω το μείγμα γιαουρτιού και δημιουργήστε στρώσεις με μπισκότα και μαρμελάδα.


Έτοιμο!!!


Μπορείτε να το φάτε αμέσως, αλλά αν μείνει λίγες ώρες στο ψυγείο θα γίνει πιο ωραίο. Θα μαλακώσουν τα μπισκότα και τα ενσωματωθεί το γάλα με το γιαούρτι.

Πανεύκολο;





You May Also Like

7 ματιές

  1. Ωχ τι μου κάνεις τώρα;!
    Και δεν έχω τίποτα γλυκό στο σπίτι!!
    Και δεν τρώω γλυκά!!!
    Αυτό όμως δεν αντέχω θα το φτιάξω και θα το φάω!!
    Για μένα!
    Οχι για κανέναν άλλο, μόνο για μένα...σλουρπ...
    Να μη σου πω πως ετοιμάζομαι για σούπερ μάρκετ για το ζαχαρούχο.
    Digestive έχω μερικά για τη μεγάλη λιγούρα...
    Πανεύκολο!
    Θα πάρω και λίγη μαρμελάδα κι ένα μεγάλο κουτί στραγγιστό γιαούρτι.
    Το φτιάχνω, μπαίνει ψυγείο και το βράδυ το τρώω!
    Λεμόνια έχω γιατί έχω λεμονιές στον κήπο.

    Φιλάκια πολλά πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο φαίνεται και θα το φτιάξω στην εξοχή. Είναι ό,τι πρέπει και έχω τα υλικά, μόνο ενα ζαχαρούχο θέλω χααχαα
    Σ'ευχαριστώ Μαιρούλα
    Φιλάκια δροσερά και στην πριγκίπισσά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aχά... οτι πρέπει για μενα που λατρευω και το γιαουρτι και το ζαχαρουχο που το τρώω με το κουταλι.. Μαρια μου το βραδυ για επιδορπιο ετοιμαζεται...χα..χα.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μου αρέσει πολύ το τσισκεικ
    ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας τις συνταγές σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μμμμ Μαρία μου.
    Τί κάνω κι εγώ με μια παραλλαγή .
    Αντί για μαρμελάδα βάζω μέσα ζελέ ανανά η λεμόνι .
    Θα το δοκιμάσω κι έτσι γιατί μόλις έκανα μαρμελάδα βερίκοκο.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α περιμένω εντυπώσεις από όσες το φτιάξετε! Εγώ ήδη το έφαγα όλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ, τί μου κάνεις!!!! Τέτοια γλυκάκια έφτιαχνα πολύ συχνά...τώρα όμως που έκοψα εντελώς την ζάχαρη εδώ και κάποιους μήνες, δεν μπορώ πιά!!! (Θα φτιάξω όμως όταν έρθει η κόρη μου!!!).
    Καλοφάγωτα πάντα και σε όποιες γεύσεις φρούτου και αν τα φτιάξεις ξανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ