Παρασκευή, 4 Αυγούστου 2017

Υπενθύμιση (Ταξιδεύοντας με μια καρτ ποστάλ...)

Αγαπημένοι μου φίλοι, όσοι από εσάς δηλώσατε συμμετοχή στο δρώμενο ''Ταξιδεύοντας με μια καρτ ποστάλ...'', σας υπενθυμίζω, τώρα που ξεκινάνε και τα καλοκαιρινά μας ταξίδια, πως θα πρέπει να προμηθευτείτε την καρτ ποστάλ σας, μαζί με ότι άλλο θέλετε για το μυστικό σας ταίρι.

Οι μυστικές αποστολές θα πρέπει να γίνουν μέχρι 20 Σεπτέμβρη ώστε μετά να γίνουν και οι αναρτήσεις από τον καθένα μας. Φυσικά αν κάποιος από εσάς είναι έτοιμος και θέλει να κάνει την αποστολή τώρα, φυσικά είναι ελεύθερος.

Το ''Ταξιδεύοντας με μια καρτ ποστάλ...'' είναι ένα δρώμενο που έχει ως θέμα την μυστική ανταλλαγή καρτ ποστάλ. Τα ταίρια ορίστηκαν τον προηγούμενο μήνα. Ο καθένας μας πρέπει να στείλει μια καρτ ποστάλ, μαζί με ότι άλλο θέλει σε ένα παραλήπτη, ο οποίος δεν γνωρίζει τον αποστολέα. Με την σειρά του και αυτός σε κάποιον άλλον κι ούτω καθεξής. 
Με αυτόν τον τρόπο θα ταξιδέψουμε σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο, ακόμα και στο εξωτερικό και θα γνωρίσουμε μέρη που ίσως δεν γνωρίζουμε καν, μέσα από την μαγεία των καρτ ποστάλ!

Καλά μας ταξίδια!


4 σχόλια:

  1. Μαρία μου, ως νέα στη μπλογκογειτονιά, φέτος δεν πρόλαβα να συμμετέχω στο υπέροχο αυτό δρώμενο. Επιφυλάσσομαι για του χρόνου! Να είσαι καλά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά Μαρία μου Να σαι καλά Πολύχρονη και ευτυχισμένη
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγκάρδιες ευχές.
    Με υγεία-δύναμη-έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια σου πολλά Μαρία μου!
    Καλή λευτεριά να έχεις :)
    (Την καρτ ποστάλ μου την έχω έτοιμη... Οσονούπω... στέλνω!)
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα