Τρίτη, 17 Απριλίου 2012

To know us better.

Καταρχάς να σας πω ότι πριν λίγες μέρες το ''Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά...'' έκλεισε 1 χρόνο στον αέρα της μπλογκόσφαιρας. Ήταν 11 Απριλίου που έκανα την πρώτη μου ανάρτηση. Αλλά επειδή είμαι ξεχασιάρα και στον κόσμο μου, το αντιλήφθηκα μόλις εχτές. Και έτσι η αναφορά στα γενέθλια γίνεται με καθυστέρηση μερικών ημερών και πάλι καλά να λέτε γιατί θα μπορούσα να το είχα ξεχάσει τελείως. (...καλά εντάξει, το ομολογώ...ένας φίλος μου το θύμισε)
Καταρχάς να πω ευχαριστώ σε όσους παρακολουθούν και σχολιάζουν σε αυτό το ταπεινό μπλογκ. Είναι πολύ μεγάλη τιμή για μένα. Παρακολουθώντας βέβαια blog άλλων και αντιλαμβανόμενη το υψηλό επίπεδο που επικρατεί σε σχέση με το δικό μου, ομολογώ ότι έχω σκεφτεί πολλές φορές να κλείσω τα ρολά αλλά κάθε φορά αλλάζω γνώμη μετά από κάποιο καλό σχόλιο ή μια ευχάριστη συζήτηση. Είμαι πολύ χαρούμενη πάντως που είμαι μέλος αυτής της υπέροχης παρέας του blogger και αυτού του μαγικού επικοινωνιακού οργασμού.
Ένεκα της ημέρας τι θα λέγατε να κάνουμε μερικές αποκαλύψεις; To know us better βρε αδερφέ.
Αυτή την στιγμή στην Ελλάδα υπάρχουν χιλιάδες blog...χιλιάδες ονόματα, avatar και nicknames. Πολλές φορές σκέφτομαι από που να προήλθαν όλα αυτά τα ονόματα, ποιες σκέψεις βρίσκονται από πίσω και γιατί επιλέχθηκαν από τους bloggers. Άλλα είναι πιο φανερά και αντιπροσωπεύουν απλά το περιεχόμενο του blog, άλλα όμως είναι πιο μυστήρια και πιο προσωπικά. 
Ας κάνουμε λοιπόν λιγάκι κουτσομπολιό...εσείς πως επιλέξατε το δικό σας;
Για να δούμε ποιος θα αποκαλυφθεί.

Το όνομα του δικού μου blog θα το βρείτε στο παρακάτω βίντεο και από εκεί θα καταλάβετε και την επιλογή του avatar. 
η πρώτη αγάπη και παντοτινή...

46 σχόλια:

  1. Μμ, αν και έβλεπα Κάντι-Κάντι, δεν το θυμόμουν...
    Και του χρόνου με υγεία λοιπόν!
    "Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά." Μεγάλη υπόθεση τα γιορτινά μας μάτια ε;
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά ''Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά...''!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάντι Κάντι έκανα συλλογή με τις ιστορίες της!
    ένα κεράκι στην τούρτα φέτος.
    σου εύχομαι πολλά κεράκια ακόμη.
    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. beauty str, Summertime Blues ευχαριστώ και του χρόνου με υγεία και περισσότεροι.

      Διαγραφή
  4. Λοιπον χρονια πολλα κατ αρχας...Και μην καιγεσαι για 'επιπεδα' και τετοια..
    Να καιγεσαι μονο για να λες αληθειες...!!

    Το εικονακι στο μπλογκ του Μαχαιρη..Ειναι το παραδοσιακο "σκιαστο" στο χωριο Απειρανθος Ναξου...!!
    Πλακοστρωτος δρομος, που απο πανω ειναι..Σπιτι...!!
    Το συγκεκριμμενο σκιαστο..Βρισκεται στην κεντρικη πλατεια του χωριου...[πλατσα]
    Το ονομα του μπλογκ προηλθε απο "παρατσουκλι" του γραφοντος
    Απο τα χρονια του..Δημοτικου, που ακομα ισχυει...!!!
    Το παρατσουκλι βγηκε, οχι επειδη ο γραφων οπλοφορει...!!
    Αλλα απο μια ερωτηση της Δασκαλας...!! Μεσα στην ταξη...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από Απειρανθο;έχω μια καλή φίλη από εκεί...θα σας επισκεφτώ κάποια φορά. Απορώ τι σε ρώτησε η δασκάλα;
      Σ΄ευχαριστώ για τα καλά λόγια.

      Διαγραφή
  5. Γεια σου Κάντι Κάντι.

    Καταρχήν είσαι πολύ γρήγορο πιστόλι!!! Το πες και το κανες!!!

    Να τα εκατοστήσεις σου εύχομαι, κι εσύ και το όμορφο και χαρούμενο μπλογκ σου. Καλά λέει ο Μαχαίρης από πάνω, την αλήθεια μας βγάζουμε όλοι νομίζω, η "ποιότητα" είναι εκεί και αυτό έχει σημασία.

    Για το όνομα του δικού μου μπλογκ τα είπαμε, εξ "ανάγκης" έπρεπε να περιέχει δυο κ, αφού έτσι υπέγραφα από πριν. Σκέφτηκα αυτές τις δυο λέξεις που με εκφράζουν και ως προς το συμβολισμό (ύλη, ομορφιά - κόσμος ιδεών) και χρώμα του πάθους και της γαλήνης, αλλά και έκαναν συνειρμό με τον τίτλο της ταινίας "Φράουλες και Αίμα", των '60. Επίσης και το avatar μου έχει αναφορά στα 60, κινήματα ειρήνης ενάντια στον πόλεμο. Είναι μια εποχή που δεν την έζησα η ίδια αλλά με εκφράζει πολύ, με τα ιδανικά της και την αισθητική της - πολλά χρώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά νομίζω ότι έχεις από τα ωραιότερα ονόματα μπλογκ που έχω συναντήσει. Πολλοί επέτειοι σήμερα ε;

      Διαγραφή
  6. XAXAXAXA...Tι με ρωτησε η δασκαλα...!!
    Λοιπον η κυρια Παπανικολαου...Με ρωτησε...
    Κατα την ωρα της συλληψης του Ναζωραιου..Ο Πετρος εβγαλε απο το θηκαρι, μαχαιρι...Και αποκοψε το αυτι..Ενος Ρωμαιου στρατιωτη...!!
    Τοτε..Ο Ναζωραιος,του ειπε...
    Τι του ειπε;;;
    Αυτο που του ειπε...Ειναι το "μοτο" του Μ Γκαντι...!!

    "Μαχαιραν εδωκες..Μαχαιραν θα λαβεις"

    Το ειπα μαλιστα και στη..Δημοτικη...!!
    Χοντρυνα και τη φωνη μου...Και υψωσα και το δαχτυλο...Κατα πως φανταζομουνα, οτι εκαμε..Ο Δασκαλος...!!
    [κοιτα να δεις...Το θυμαμαι, σαν να ηταν χθες]
    Κι απο την..Ιδια μερα..Εχασα το ονομα μου...!!
    Κι εγινα ο Μαχαιρης...!!
    Για παντα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Μαρία.
    Σου εύχομαι να συνεχίσεις με την ίδια όρεξη, έμπνευση και φαντασία... μέχρι να (αν) το βαρεθείς.

    Το όνομα του ιστολογίου μου είναι πολύ... σπάνιο... όπως (πάει να γίνει) και το επάγγελμά μου!

    Να είσαι καλά, καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ καλέ μου.

      αχ αυτή η οικοδομή...όταν δεν έχει δουλειά η οικοδομή δεν έχει δουλειά κανείς.

      καλή δύναμη και σε σένα.

      Διαγραφή
  8. Kαταρχήν Χρόνια πολλά...!!
    Κατα δεύτερον... είσαι η Κάντυ Κάντυ που γράφει στον Ασκαρ?
    Γιατί έχω λιγάκι μπερδευτεί...
    Οσο για την ερώτηση δεν έχω καταλαβει... ρωτάς για το αβατάρ ή για την ονομασία του μπλογκ?
    Τεσπα...
    Το Λιακαδα βγήκε γιατί κάποιος είπε ότι είμαι η λιακάδα του... έτσι με έβλεπε και επειδή μπήκα εδω αρχικά για να γράφω αποκλειστικά για κείνον σε ένα κλειδωμένο μόνο για τα μάτια του μπλογκ... μου έμεινε και με ακολούθησε στο νέο μου μπλογκ το red thin line... το γιατί ονομάστηκε έτσι θα το καταλάβεις αν διαβάσεις τον τιτλο και την περιγραφή δεξιά ... ;)
    Φιλάκια και να'σαι καλά μόνο με ήλιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καταρχήν ευχαριστώ.
      κατά δεύτερον όχι δεν είμαι η κάντυ του ασκαρ.
      και κατά το τρίτο και τα δύο ρωτάω...

      φιλιά.

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχα!
      Εντάξει τώρα το'χω... :)
      Αν ήξερα πχ ότι είσαι από Θεσ/κη θα σε διαχώριζα από την άλλη που'ναι Αθηναία αλλά επειδή δεν ξέρω σε διαχώρισα αναφερόμενη στον Ασκαρδαμυκτί.
      Ελπίζω να μη σε πρόσβαλα.

      Διαγραφή
    3. όχι καλέ, δεν με πρόσβαλες...

      Διαγραφή
  9. Γεμίσαμε επετείους πια!
    Μεγάλη έμπνευση αναμφίβολα!
    Προτείνω η 11η Απριλίου να καθιερωθεί ως "Παγκόσμια Ημέρα Κάντι-Κάντι".

    Εγώ πάλι από πολύ μικρός είχα φάει μεγάλο κόλλημα με τα τεύχη του Αστερίξ.
    Τα διάβαζα συνέχεια και όσο μεγάλωνα μου άρεσαν περισσότερο, γιατί ακταλάβαινα και περισσότερα.
    Και γενικά πολλές φορές πάνω στην κουβέντα πέταγα ατάκες ή σκηνές από τα Αστερίξ.
    Κι έτσι από την πρώτη στιγμή που είπα θα φτιάξω blog είπα ότι θα επιλέξω έναν από τους ήρωες για όνομα.
    Το Αστερίξ, αν και θα ταίριαζε, μου φάνηκε πολύ κλισέ.
    Το Οβελίξ νομίζω ότι δε μου ταίριαζε.
    Το Πανοραμίξ το σκέφτηκα, αλλά ήδη χρησιμοποιούνταν από κάποιον άλλο.
    Το Αυτοματίξ και το Αλφαβητίξ δεν είχαν κάποιο συμβολισμό.
    Το Μαθουσαλίξ θα παρέπεμπε σε γέρο.
    Το Κακοφωνίξ δε θα το επέλεγα ποτέ λόγω κολλήματος με τη μουσική κι επειδή δε μου αρέσει να αυτοσαρκάζομαι (είμαι κομπλεξικός...)
    Κι έμεινε το Μαζεστίξ, που είναι ο αρχηγός του γαλατικού χωριού.
    Και εκεί βρήκα και κάποιο συμβολισμό.
    Ότι δηλαδή το Blog μου θα είχε κάποια στοιχεία "γαλατικού χωριού" και μάλιστα σκόπευα να κάνω ανά κάποια διαστήματα αναρτήσεις με κολλάζ από σκηνές των τευχών του Αστερίξ.
    Έχω κάνει μόνο μία και διαπίστωσα ότι χρειαζεται πολλή ώρα και αφενός συχνά δεν εχω χρόνο και αφετέρου ψιλοβαριέμαι το "κόψε-ράψε".
    Επίσης το όνομα Μαζεστίξ μου κάλυπτε κια την αρχομανία μου, αφού πάντα ήθελα να μαι αρχηγός αλλά δε με εξέλεγαν!
    Οπότε αποφάσισα να αναγορεύσω μόνος μου τον εαυτό μου σε αρχηγό. Και μάλιστα παμψηφί.


    Πολύχρονο το blog!
    Και του χρόνου να το θυμηθείς ανήμερα...
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε είναι τρελός αυτός ο Γαλάτης...είσαι όντως αρχηγός...σε ευχαριστώ καλό μου παιδί.


      τώρα για του χρόνου...ε κάποιος θα βρεθεί να μου το θυμίσει...

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα σας και να τα χιλιάσετε,
    Οι σκέψεις βάζουν τις λέξεις σε μια τάξη. Τώρα αν η ευταξία δεν επιτυγχάνεται πάντα, δεν έχει καμμία σημασία. Οι καλοί σου αναγνώστες τις σκέψεις σου θα εκτιμήσουν και αυτές θα θυμούνται όταν -μήποτε γένοιτο-αποσυρθείς. Αυτά σε απάντηση περί επιπέδου κ.λπ.

    Όσον με αφορά το όνομα το βρήκα κοιτώντας μια φωτογραφία που φιγουράρει πάνω-πάνω στο blog μου. Απέναντι από τα ..πρόβατα με ένα σωρό πέτρες στα πόδια μου... (είναι λίγο κακό, το ξέρω).
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου και ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές και το που μοιράστηκες μαζί μας το ΄΄βαφτίσια΄΄ του μπλογκ σου.

      Διαγραφή
  11. Μαράκι καλησπέρα,
    Εύχομαι να γεράσεις κάνοντας αναρτήσεις και να μπορούμε και εμείς να σε παρακολουθούμε(όσο μπορούμε)
    Πολλές φορές και εγώ έχω σκεφθεί να καταργήσω το δικό μου blog κυρίως όταν είμαι πάρα πολύ κουρασμένη και δεν θέλω να ασχολούμαι με τίποτε ή όταν στερεύουν οι ιδέες και δεν ξέρω τι ανάρτηση να κάνω. Ένα απλό κλικ και όλα τελείωσαν. Μετά όμως σκέφτομαι και όλους τους φίλους και ιδιαίτερα τους πολύ καλούς φίλους που έχω αποκτήσει και δεν θέλω να τους χάσω οπότε το αναβάλλω.
    Το δικό μου blog δημιουργήθηκε στα τέλη Μαΐου του 2008, στα πλαίσια ενός επιμορφωτικού σεμιναρίου για την αξιοποίηση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η δημιουργία του blog ήταν το πρώτο μάθημα. Έπρεπε να δώσω όνομα. Στο νου μου ήλθε το Ofisofi, που ήταν το όνομα μιας ηρωίδας της Λιλιπούπολης. Η Λιλιπούπολη ήταν σειρά (παιδική;)του Γ΄Προγράμματος επί Μάνου Χατζιδάκη λίγο πριν έρθει η δεκαετία του 1980. Φοιτήτρια τότε άκουγα κάθε πρωί τη σειρά. Οι φίλοι μου κάνοντας λογοπαίγνιο με το όνομά μου , Σοφία, με φώναζαν Ofisofi.
    Η εμφάνιση της σελίδας και η εικόνα ήταν διαφορετική. Στην εικόνα υπήρχε μία γατούλα και ένα κοτοπουλάκι που συνομιλούσαν ήρεμα. Ήθελα να δείξω τη συνύπαρξη του διαφορετικού στη ζωή μας. Το 2010, φθινόπωρο νομίζω, άλλαξα την εμφάνιση της σελίδας με φόντο καταπράσινα δέντρα, βρήκα τους πολύ ωραίους στίχους του Ρίτσου που εκφράζουν τη φιλοσοφία μου και την εικόνα της κοπέλας που τρέχει στα λιβάδια. Αυτή την πήρα από την ταινία κινουμένων σχεδίων η "Η Τίνκερμπελ και η Μεγάλη Νεραϊδοδιάσωση ". Ένα πέταγμα στα ανθισμένα λιβάδια της Αγγλίας. Το βρίσκεις πολύ παιδικό;

    Να είσαι καλά
    Καλό απόγευμα

    Υ.Γ Την Κάντυ την έβλεπα και εγώ μαζί με τα παιδιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμμμ...εγώ να το βρίσκω παιδικό;πιο παιδικό από την Κάντυ υπάρχει;
      Την Λιλιπουπολη ακουστά την έχω, την Τίνκεπμπελ θα την δω κάποια στιγμή. Μου αρέσει η αναφορά σε παλιά παιδικά...είναι σαν να ξαναζώ κάτι από εκείνα τα χρόνια.
      Ευχαριστώ...

      Διαγραφή
  12. Πολύ ενδιαφέρουσα προκύπτει αυτή η ανάρτηση! Είχες έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια σου Μαρια!

    Το ψευδωνυμο ειναι απο τον συγγραφεα celine, διχως το τελικο e για να ξεχωριζω! Διαβασα πριν 4 περιπου χρονια το ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ και σκεφτηκα οτι ειναι με διαφορα το κορυφαιο λογοτεχνικο εργο που εχει γραφτει ποτε. Οταν σκεφτομουν ψευδωνυμο, ηθελα να το παιξω κουλτουρα, οποτε τι καλυτερο απο τον celine!
    (Ασχετα αν μετα σκεφτηκα οτι σαν ανθρωπος, ο celine ηταν μαλλον καραγκιοζης, μιας που οι αποψεις του ειναι απολυτως καταδικαστεες : Παντως στο βιβλιο αυτο, δεν εμφαινονται, αντιθετως,
    ειναι μια καταβυθιση στην ανθρωπινη Υπαρξη, με τη πρεπουσα ευαισθησια απεναντι στη Τραγωδια της, και με τον πρεποντα χλευασμο απεναντι στη Κωμωδια της)

    Το ονομα του μπλογκ τωρα, ειπα να το ονομασω celin.blogspot.com, αλλα αν θυμαμαι καλα, υπηρχε ηδη ενα τετοιο μπλογκ, η τελοσπαντων, δε μου το επετρεψε η γκουγκλ.
    Οποτε, διχως να το πολυσκεφτω, πρσοσθεσα και το -athens.
    celin-athens. Εκει που μενω, δηλαδη.


    Τελος, το αβαταρ,
    ειναι απο τη ταινια FEAR AND LOATHING IN LAS VEGAS.
    Στο αλλοκοτο αβαταρ μου, αναπαριστανεται ο Τζονυ Ντεπ, που εχει και τον κεντρικο ρολο.
    Η ταινια δειχνει πως κατερρευσε η γενια των χιπιδων, μεσα στα ναρκωτικα και στη παρακμη, ενω προσπαθουσε να φτασει στην αληθεια και να δημιουργησει εναν κοσμο με αγαπη, ειρηνη και συναδελφωση.
    pRIMA facie, η ταινια ειναι καμμενη και βουτηγμενη στο lsd και στις χαζομαρες που πραττουν οι ηρωες της.
    Aν την εξετασεις βαθυτερα, ειναι βουτηγμενη στη πικρια και στη μελαγχολια, για τα ονειρα των αφελων, που χαθηκαν κι εσβησαν, γιατι τα ονειρα των αφελων ποτε δε καταφερνουν να στεριωσουν..

    Αυτα!


    ΥΓ Εβλεπα κι εγω Καντυ Καντυ, ημουν παρα πολυ μικρος τοτε και τη θυμαμαι σαν σε ονειρο, Καντυ Καντυ, Νηλς Χολγκερσον και Σπορτ Μπιλυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααααα...πολύ ψαγμενιά.
      Ο Τζόνι Ντεπ;;;;;Πρέπει να την δω αυτή την ταινία.
      Όσο για το Celin αλλού πήγε αρχικά το μυαλό μου, αλλά μετά από μερικές αναγνώσεις κατάλαβα ότι κάνω μάλλον λάθος.

      Διαγραφή
    2. Πολλοι νομιζαν οτι ειμαι γυναικα και οτι το celin προερχεται απο το ...celine dion!!

      Επρεπε ισως να διαλεξω ενα πιο ανδροπρεπες ψευδωνυμο για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις, πχ Βαγκουλας η Μπαμπης ο Σουγιας:)

      Διαγραφή
    3. εεεε και γω αυτό νόμιζα....
      άλλα όταν όταν είδα το look του μπλογκ λέω...μπαααα κάτι άλλο παίζει.

      Διαγραφή
    4. Το "φόβος και παράνοια στο Λας Βέγκας" που λέει ο Celin πρέπει να ναι μεγάλη ταινία!
      Δυο-τρεις φορές έπαιξε η ταινία παλιά σε μαζώξεις της παρέας, αλλά μάλλον δεν ήμουν νηφάλιος και δε θυμάμαι τίποτα. ;-)
      Αλλά ο περισσότεροι που την είχαν δει, λέγανε πως ήταν πάρα πολύ καλή.
      Δε συνοδεύεται από ποπ κορν πάντως...

      Διαγραφή
  14. Χρόνια πολλά!! Το όνομα του δικού μου blog είναι ο τίτλος του αγαπημένου μου τραγουδιού... Γλυκοπαραμυθένια - Π. Θαλασσινός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Επανέρχομαι γιατί ξέχασα να σου πω και για τον ήλιο. Αυτόν τον έφτιαξα με το imagechef( http://www.imagechef.com/)
    με τους στίχους του Ελύτη
    "Ο Ήλιος ο Ηλιάτορας
    ο πετροπαιχνιδιάτορας "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έφτιαξα το blog μου το 2008. Ουσιαστικά το χρησιμοποιώ το τελευταίο δίμηνο... "Ερωδιός" είναι το ψευδώνυμο με το οποίο έχω γράψει κατα καιρούς εδώ κι εκεί... Ο παπαστρούμφ εχει προέλθει απο τα φοιτητικά μου χρόνια... Παντοκρατορία Σημίτη και η ΠΑΣΠ ελέγχει τη σχολή. Σε μια προσπάθεια να σπάσει μια κατάληψη προσπαθεί να συγκαλέσει σε ενα αμφιθέατρο γενική συνέλευση παρωδία. Ξαφνικά ανοίγουν οι πόρτες και μπαίνουν 120 άτομα φωνάζοντας συνθήματα. Ο γλοιώδης που κρατούσε το μικρόφωνο λέει: "Ήρθε και το στρουμφοχωριό!" Κινούμαι προς το βάθρο για να μιλήσω και τότε λέει "Φέρανε και τον παπαστρούμφ μαζί τους!"
    Χαχαχαχαχα... ωραίες εποχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις θυμάμαι αυτές τις ''συνελεύσεις''...

      Έχει πολύ ακόμα παπαστρούμφ;

      Διαγραφή
    2. Κάντε υπομονή καλά μου στρουμφάκια... Χρόνια πολλά, ξέχασα να σου ευχηθώ! Και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  17. Κάπου τώρα κοντά έχω κι εγώ γενέθλια στο blog. Ούτε που τη ψάχνω για να μη μελαγχολήσω. Τόσες αμέτρητες ώρες περισυλλογής και σοφίας αποτυπωμένες στη προσωπική ιστοσελίδα με έχουν καταβάλλει. Αφού ώρες-ώρες σκέφτομαι σοβαρά να αποσυρθώ σε κάποιο σπήλαιο ερημίτης και να μη ξαναμοιραστώ μαζί σας τις σκέψεις μου. Άλλες πάλι φορές σας λυπάμαι που δεν θέλετε να με αποχωριστείτε και δεν έχω καμία διάθεση να γίνω η αιτία συλλαλητηρίων και απεργιών.

    (όποιος γέλασε είναι παλιάνθρωπος)

    Το όνομα του blog μου είναι εύγλωττο. Αν αναλογιστείς και την εποχή που δημιουργήθηκε θα καταλάβεις και το λόγο. Η φωτογραφία σηματοδοτεί αφενός την αγάπη μου για τη θάλασσα, αφεδύο ότι το καράβι μου δεν πάει από μόνο του.

    Χρόνια πολλά λοιπόν.

    ΥΓ: Τα γενέθλια θα τα κάνω μόλις κλείσω τα 10 χρόνια.
    Αν δεν με έχουν κλείσει σε κανα τρελάδικο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια μας πολλά λοιπόν και θα συναντηθούμε μάλλον σε 10 χρόνια στο τρελάδικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χρόνια πολλά! εμένα μια χαρά μου φαίνεται το επίπεδο σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ε, λοιπόν να που μέσα απο τον Ακρατ σε συνάντησα! Και μπήκα σε τούτη την ανάρτηση απο καθαρή περιέργεια οπου συνάντησα πολλούς δικούς μου φίλους που ποτέ δεν τόλμησα να τους ρωτήσω πως προέκυψε το ψευδώνυμό τους, οπότε και κόλλησα. μπράβο σου, πολύ έξυπνη ανάρτηση!
    Να σου ευχηθώ κι εγώ με τη σειρά μου -έστω τώρα...- πολύχρονες αναρτήσεις, δημιουργικές και αναζωογονητικές!
    Με την ευκαιρία, ας αναφερθώ και στην αφεντιά μου:
    Ξεκίνησα πριν ενάμιση χρόνο το blog μου ως Ευ...αγγελία για ψυχοθεραπεία σε ενα πολύ σοβαρό οικογενειακό μου πρόβλημα. Ευαγγελία είναι το όνομά μου. Όμως, επειδή στην πορεία ήρθαν κοντά μου περισσότεροι αναγνώστες απο το εξωτερικό και μου έστελναν μηνύματα πως ούτε το όνομά μου δεν μπορούσαν να προφέρουν, πολύ περισσότερο να καταλάβουν τον τίτλο του blog, το άλλαξα πρόσφατα δίνοντάς του αυτό που στην ουσία είναι: "Μy Lullaby"...το χαλαρωτικό μου, σα νανούρισμα! Όσο για το Ευαγγελία στο avatar, έγινε Eva όπως συνήθως με φωνάζουν οι φίλοι...
    Αυτά! Χάρηκα πάντως που σε γνώρισα! Να είσαι καλά!
    :0)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!!
      Θα τα λέμε...ευχαριστώ για τις ευχές.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα