Πέμπτη, 14 Σεπτεμβρίου 2017

Ταξιδεύοντας με μια καρτ ποστάλ... στην Κύπρο!

Αγαπημένοι μου φίλοι και αναγνώστες καλημέρα!

Φέτος το ''Ταξιδεύοντας με μια καρτ ποστάλ...'' είχε την τύχη να έχει μια συμμετοχή από την Κύπρο. Το ταίρι μου λοιπόν για φέτος με ταξίδεψε εκεί. Η Βασιλική από την Λεμεσό μου έστειλε τις ευχές της, τα χρώματα της Κύπρου, συνοδευόμενα με κάποια λόγια του Σεφέρη.


Τα μέρη που απεικονίζονται είναι η Λευκωσία, η Λάρνακα, η Πάφος και το Όμοδος.




Ευχαριστώ πολύ την Βασιλική για το ταξίδι αυτό.

*****

Το δρώμενο συνεχίζεται, οι αποστολές έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί και απλά αναμένουμε τις αναρτήσεις των συμμετεχόντων για να δούμε που τους ταξίδεψε το μυστικό τους ταίρι.

Καλά μας ταξίδια!








11 σχόλια:

  1. Γεια σου Μαρία μου! Χαίρομαι πολύ που έφτασε η κάρτα στην ώρα της, και χαίρομαι που σου άρεσε! Ευχαριστώ πολύ για την ανάρτηση! Ελπίζω μια μέρα να έρθεις να δεις και από κοντά αυτά τα όμορφα μέρη. Καλά να περνάς! Πολλά φιλούθκια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι κάποια στιγμή να μπορέσω να έρθω. Θα το ήθελα πολύ!
      Ευχαριστώ για την συμμετοχή Βασιλική μου!

      Διαγραφή
  2. Τι κρίμα, δεν το πρόλαβα φέτος...
    Έχει πολύ όμορφα μέρη η Κύπρος!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει. Του χρόνου να είμαστε καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Να που φτάσαμε και στην Κύπρο!!! Πολύ ωραία Μαρία μου!!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ήταν μια ωραία βόλτα!
      Καλημέρα Μαριλένα μου!

      Διαγραφή
  4. Όμορφη, αγαπημένη Κύπρος. Με το καλό του χρόνου και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Σε φιλώ, Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είμαστε καλά και να ταξιδεύουμε, έστω και με καρτ ποστάλ.
      Καλημέρα Μία μου!

      Διαγραφή
  5. χεχε! Να και η Κύπρος στο παιχνίδι !!!
    Μαρία μου, λατρεμένο δρώμενο!
    Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίο παιχνίδι!
    Δεν πρόλαβα να πάρω μέρος.
    Να είμαστε καλά και να ταξιδεύουμε έστω και μ αυτόν τον τρόπο.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφο πολύ και τούτο το ταξίδι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα