Σάββατο, 3 Σεπτεμβρίου 2016

Ταξιδεύοντας με μια καρτ ποστάλ... στους Δελφούς!

Στις αρχές του καλοκαιριού είχα μια ιδέα. Την οποία την αγκάλιασαν πολλοί φίλοι μπλόγκερς. Ήταν μια ανταλλαγή καρτ ποστάλ, η οποία τελικά συνοδεύτηκε από δώρα, όμορφα λόγια και συγκινήσεις. 

Εγώ σαν διοργανώτρια δεν θα μπορούσα να έχω μυστικό ταίρι, αλλά δεν θα ήθελα να μείνω και εκτός ανταλλαγής. Έστειλα την δική μου κάρτα στο δικό μου ταίρι και εχθές έλαβα την δική από το όχι και τόσο μυστικό μου ταίρι.

Παρόλα αυτά η χαρά της παραλαβής ήταν η ίδια. Το ωραίο ήταν πως στο δικό μου ταίρι, έστειλα σχεδόν το ίδιο δώρο που έλαβα και γω. Μια πολύ όμορφη σύμπτωση.

Η Μαρία από το mytripssonblog ήταν ο δικός μου αποστολέας. Η Μαρία λοιπόν με πήγε μέχρι τον ομφαλό της γης. Με πήγε στους αγαπημένους μου Δελφούς, για να μου θυμίσει το περίεργο συναίσθημα που ένοιωσα όταν πριν χρόνια βρέθηκα εκεί. 


Μετά με ταξίδεψε σε μυρωδιές ελληνικές και στις εικόνες που σου δημιουργούν αυτές.


Επίσης με πήγε μια βόλτα στην θάλασσα με τα κοχύλια που μάζεψε η ίδια.


Για να μου προτείνει ένα από τα βιβλία που είχα σκοπό να διαβάσω.


Όμορφα λόγια, μυρωδιές ταξίδια, αισθήσεις. Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι το blogging μπορεί να σου δώσει όλα αυτά.
Μαρία μου σε ευχαριστώ από καρδιάς για το υπέροχο δώρο!

****

Οι περισσότερες αποστολές έχουν φτάσει στον παραλήπτη τους.

Δείτε τες!


Μερικές αποστολές είναι ήδη στον δρόμο.
Οι υπόλοιποι έχετε ακόμα χρόνο να πραγματοποιήσετε τις αποστολές σας έως 15/9.

Καλά ταξίδια!



17 σχόλια:

  1. Δωράκια και κάρτες όλα
    με αγάπη δοσμένα!!!

    φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήταν ένα υπέροχο ταξίδι!!
    Σ'ευχαριστούμε Μαρία μου για όλα, το χαρήκαμε και το είχαμε πολύ ανάγκη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σας ευχαριστώ για όλα!
      Καλημέρα Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  3. Αχ, τι ωραία τα δωράκια από τη Μαρία! Τα χάρηκες, το είδα, οπότε... και του χρόνου, Μαράκι!
    (Ευχαριστώ για τους συνδέσμους!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εδώ, το όχι και τόσο μυστικό σου ταίρι!
    "Βότανα έδωσες και βότανα θα λάβεις"...τι δε λέει έτσι?...χαχα!
    Να είσαι καλά Μαρία μου και να τα χαρείς!
    Αυτές οι καλοκαιρινές καρτ ποστάλ ήταν μια υπέροχη ιδέα και σε ευχαριστούμε πολύ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικά τα δωράκια της Μαρίας!!!!!! Όπως βέβαια και τα αντίστοιχα δικά σου!!!! 'Εχω λιγάκι καθυστερήσει εγώ, αλλά το φροντίζω άμεσα!!!!
    Φιλιά και καλό φθινόπωρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι"πλούσια" αποστολή ήταν αυτή!
    Απ ΄όλα είχε!
    Μπράβο στο Μαράκι μας!
    Μαρία μου, να τα χαρείς και καλό διάβασμα!
    Πολλά φιλιά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Yπέροχα δώρα και το βιβλίο εκπληκτικό, να το διαβάσεις!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαγικά τα ΔΩΡΑ που ελαβες Μαρια μου και υπεροχη η ιδέα σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα