Τρίτη, 14 Ιουνίου 2016

Η ιστορία ενός ήρωα.

Τι είναι άραγε ένας ήρωας; Είναι αυτός που πολεμά με θάρρος; Αυτός που χάνεται στην μάχη για την πατρίδα, για την ιδέα, για την πίστη; Αυτός που πράγματα μεγάλα κάνει;
Και αυτός που δεν πολέμησε ποτέ σε καμιά μάχη, δεν πέθανε, αλλά έζησε απλά και καθημερινά δεν είναι ήρωας;


Εγώ θα σας πω την ιστορία ενός ήρωα που ψάχνει την χαμένη αγάπη. Για αυτόν που έζησε την απόρριψη, έζησε την προδοσία και τώρα προσπαθεί να συνεχίσει την ζωή του. Προσπαθεί να ζήσει ξανά τα καλοκαίρια όπως πριν, να νιώσει όπως ένιωσε, την ελπίδα να βρει ξανά, το σκοτάδι να διώξει.

Εμπνεόμενη από αυτή την ανθρώπινη ιστορία έφτιαξα το παρακάτω βίντεο με φωτογραφίες μου. Για αυτόν τον μικρό ήρωα, για αυτόν το καθημερινό άνθρωπο, που παλεύει και πονά. Για σένα και για μένα.


Το τραγούδι είναι το νέο κομμάτι των Εξόριστων. Πολλοί από εσάς θα τους γνωρίζετε. Πρόκειται για το πρώτο και μοναδικό Ελληνικό συγκρότημα στην ιστορία της heavy metal σκηνής στην Ελλάδα που κατέκτησε πλατινένιο δίσκο με το θρυλικό κομμάτι "Κάνω μια ευχή" και οι πρώτοι που χρησιμοποίησαν ελληνικό στίχο.

Με αυτήν την ανάρτηση συμμετέχω στο δρώμενο της Ελένης από το Καρυδότσουφλο ''Πρόσκληση Σε Ταξίδι Μουσικό!!''

Καλή σας ακρόαση!


14 σχόλια:

  1. Μαρία το πόσο έδεσαν οι φωτογραφίες σου με την μουσική δεν λέγεται,απλά θαυμάζεται!
    Παρόλο που heavy μεταλλού δεν με λες ένεκα προχωρημένης ηλικίας το συγκεκριμένο κομμάτι το άκουσα…….5 φορές,το λάτρεψα και αναζητώντας πληροφορίες για το άγνωστο σε εμένα συγκρότημα διάβασα μέχρι και την συνέντευξη του Κατή!
    Μπράβο μου!!(λες να έπαιζα…..μπάσο στην προηγούμενη ζωή σε heavy metal συγκρότημα;)
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι πολύ ευχάριστο!
      Είναι πράγματι υπέροχο τραγούδι!
      Μπράβο σου λοιπόν!

      Διαγραφή
  2. Απίθανοι εξόριστοι!!! ιδιαίτερη μουσική!!!
    Εξόριστοι κι εμείς στις σκέψεις μας και τα καλοκαίρια μας...
    Η ιστορία του ήρωα μου άρεσε πάρα πολύ!!! ταξιδιάρικη μουσική... λες κι είνια βγαλμένη από κάπου μακριά!!!!
    Θρύλος το "κάνω μια ευχή"!!!!!

    Μαρία μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη πολύ όμορφη κι ιδιαίτερη συμμετοχή σου!!!!!
    όσο για τις φωτογραφίες σου είναι απλά εξαιρετικές!! όπως πάντα α΄λλωστε πολυτάλαντο παιδί μου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ για την ευκαιρία να παρουσιάσω κάτι που μου αρέσει.
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Πόσο όμορφα τα συνέδεσες όλα!!!!

    καλημέρα Μαριώ μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ολοι ηρωες ειμαστε και παλευουμε καθημερινα με τους δικους μας δαιμονες τα δικα μας τερατα... και καθε χαμογελο μια μικρη νικη ειναι!
    Εξαιρετη δουλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ μου άρεσε το κομμάτι τους. Έφτιαξες ένα υπέροχο βίντεο!
    Φιλιά, Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπεροχο το βίντεο που εφτιαξες Μαρία μου αλλα και το μουσικο κομμάτι που διαλεξες εξαιρετικο...οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες σου αλλο πραγμα .. μπραβο για την συμμετοχη σου φιλη μου να περνας ομορφα.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι εξόριστοι έχουν κάποια υπέροχα τραγούδια. Είμαι από το κινητό, οπότε θα δω αύριο το βιντεάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα