Παρασκευή, 10 Ιουλίου 2015

Βότσαλα... και Καλό Καλοκαίρι...


Θάλασσας αμέτρητα βότσαλα,
δάκρυα κύματος, αλμύρα αφρών, σώματα σταθερά και παραπλέοντα.
Εσείς θα δείξετε στην μοίρα την πολυπλοκότητα της αγάπης,
εσείς θα δώστε στους ανθρώπους να καταλάβουν το αδύνατο.
Βάλτε τους να λογαριάσουν τα πλήθη σας,
κάντε τους τον αριθμό να χάσουν.
Δείξτε την γεύση του ατελείωτου έρωτα,
τρυπώντας πλάτες κορμιών έρμαιων, βρεγμένων και ανίκανων,
πληγώνοντας πέλματα σκληρά, βαριά και αναίσθητα,
αγγίζοντας τ΄όνειρο,
εκτοξεύοντας πόνο και ηδονή στο άπειρο.


Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο 8ο Συμπόσιο ποίησης της Αριστέας μας.
Ευχαριστώ την οικοδέσποινα για την όμορφη φιλοξενία και αυτούς με με διάβασαν και με προτίμησαν.


Είμαστε σχεδόν στα μέσα του καλοκαιριού και σε μια πολύ κρίσιμη ώρα για την χώρα μας. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να ευχηθώ να πάνε όλα καλά. Αυτό όμως που θέλω να επισημάνω για εμάς είναι να είμαστε δυνατοί, να έχουμε πίστη και να χαμογελάμε. Η καλή διάθεση είναι στο χέρι μας μόνο. Η αλλαγή ξεκινά από μας. Η ζωή συνεχίζεται και δυστυχώς είναι μία.


Το μπλογκ μέχρι το φθινόπωρο παίρνει άδεια και θα φιλοξενεί μόνο εικόνες και φωτογραφίες. 

Καλό καλοκαίρι.
Καλή δύναμη σε όλους.




6 σχόλια:

  1. συγχαρητηρια για τη συμμεροχη σου!
    καλο καλοκαιρι!
    να περασεις ομορφα και να ξεκουραστεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου καλό καλοκαίρι καλή ξεκούραση ..... γεμισε μπαταρίες οι φωτό ειναι απιστευτες και ας ευχηθούμε όλα να πάνε καλά για τις εξελίξεις της χώρας πολλά φιλιά καλοκαιρινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό καλοκαίρι φίλη μιυ!!!
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!!
    Πάντα τέτοια....

    Σε φιλώ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγώ με τη σειρά μου σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου που είσαι πάντα παρούσα στο Συμπόσιο και πάντα με όμορφες συμμετοχές!
    Καλό καλοκαίρι να έχεις μάτια μου!
    (την καλύτερη δουλειά θα κάνεις που θα έχεις μόνο φωτό!!! ☺)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενα από τα ποιήματα που χα ξεχωρίσει μέσα μου Μαρία, κι ας μην φτάναν οι ψήφοι!! Λατρεύω την μικρή φόρμα!! Μπράβο σου για την θαλασσινή συμμετοχή!!
    Καλό καλοκαίρι να χεις κοπέλα μου, δημιουργικό, ξεκούραστο και να περάσεις όμορφα!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα