Σάββατο, 16 Μαΐου 2015

Ξαφνικά... (Η συμμετοχή μου στο "Παίζοντας με τις λέξεις")


Η φλόγα του κεριού τρεμόπαιξε στην θέα των σωμάτων.
Δαίμονες ανυπέρβλητοι, θεοί θνητοί,
τους έδωσαν αυτό που χρόνια αναζητούσαν.
Έκαψαν την αγανάκτηση, την θλίψη, τον πόνο,
ανάβοντας ένα φως άσβεστο
Σε μια στιγμή, με μια λεπτομέρεια.  
Ξαφνικά... 
Έτσι όπως μόνο η ζωή ξέρει.
Ένα νέο βιβλίο άλλαξε την ιστορία,
ρίχνοντας στις σελίδες τους μελάνι κόκκινο.
Το φιλί τάισε τις πεινασμένες στους σκέψεις
και η αλήθεια τους τύλιξε σαν νόμος αναπόφευκτος.
Το τζάμι θόλωσε ξανά... 
Ξημέρωσε αγάπη.


Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο "Παίζοντας με τις λέξεις". Μια ιδέα της Φλώρας που της διοργανώνει η Μαρία.
Ευχαριστώ όλους όσους μα τίμησαν με την προτίμησή τους και την Μαρία που με φιλοξένησε.

Μην ξεχνάτε να ψηφίζετε τις αγαπημένες σας φωτογραφίες για τον διαγωνισμό Φωτογραφίζειν μέχρι την Παρασκευή 22/5 στις 8 το βράδυ εδω.
Επίσης να στέλνετε τα κείμενά σας για τα Ολιγόλεκτα μέχρι την Κυριακή 17/5 στις 8:00 το βράδυ εδώ.


11 σχόλια:

  1. Αποπνέει αισιοδοξία κι ενθουσιασμό το ποίημα σου
    και εύχομαι πάντα να είναι έτσι η διάθεσή σου
    και η αντιμετώπιση της ζωής.
    Χίλια μπράβο σου.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία μου
    Ολόθερμα συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!!

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ξέρω πως τα καταφέρνεις πάντα και παίρνεις τόσο συχνά τους 3 βαθμούς μου!! :)
    Να πεις ότι αναγνωρίζω την γραφή, αλλά όχι καμία σχέση!
    Πάντα οι συμμετοχές σου βρίσκουν φλέβα!
    Συγχαρητήρια, καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο, Μαρία μου! Συγχαρητήρια!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τόσο φωτεινό και αισιόδοξο συγχαρητήρια ομορφια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ένα όμορφο "ξημέρωμα" οι στίχοι σου Μαράκι.
    Δυνατοί και χαρμόσυνοι.
    Τα συγχαρητήρια και τους χαιρετισμούς μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία με εντυπωσίασε ο εξαιρετικός τρόπος που ενσωμάτωσες τις προκαθορισμένες λέξεις στους στίχους σου και φυσικά το θαυμάσιο αποτέλεσμα !!! Συγχαρητήρια για το υπέροχο ποίημά σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με κέρδισαν οι στίχοι σου Μαράκι μου. Το 2αράκι μου ήταν πολύ φτωχό μπροστά τους.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαρία μου αυτό το ξημέρωμα μας γέμισε φως!!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου και πολλά ευχαριστώ!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εντάξει!! Με ενθουσίασε το ποίημά σου με την πρώτη ανάγνωση!! Κι αυτός ο τελευταίος στίχος απλά κρεσέντο διαρκείας!! Συγχαρητήρια Μαρία μου για την συμμετοχή σου και που το ταίριαξες εκπληκτικά με αυτή την φωτό!! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα