Τρίτη, 21 Απριλίου 2015

Χωρά ένα ακόμα δρώμενο;;;

Λοιπόν αναγνώστες μου έχω μια ερώτηση κρίσεως. 
Ενώ το δρώμενό μου ''Φωτογραφίζειν'' τρέχει και 'σεις πρέπει με την σειρά σας να τρέξετε να προλάβετε να ψηφίσετε τις αγαπημένες σας φωτογραφίες έως και την Κυριακή, ένα άλλο δρώμενο τριγυρίζει στο μυαλό μου. 
Προβληματίζομαι όμως επειδή γενικώς στην μπλογκόσφαιρα υπάρχουν πολλά πολύ αξιόλογα (Συμπόσιο ποίησης, Ιστορίες της νύχτας, Παίζοντας με τις λέξεις κτλ) και επειδή ένα άλλο δρώμενό μου το Η στιγμή σου σε ένα ποίημα το έχω παραμελήσει, σκέφτομαι αν θα πρέπει να ξεκινήσω κάτι άλλο. Το θέμα είναι βασικά να τα βάλω σε μια σειρά όλα. Μου έλειψε πολύ το blogging και όλη αυτή η επικοινωνία και η δημιουργία μεταξύ μας, αλλά τι να κάνω που η Αθήνα μου έχει πάρει τα μυαλά και δεν με αφήνει.
Θα σας πω τη σκέψη μου να μου πείτε και ΄σεις με την σειρά σας αν σας φαίνεται ενδιαφέρουσα και την ξεκινάμε δοκιμαστικά έστω.
Θυμάστε πριν καιρό μια στήλη στην bibliotheque με τον τίτλο ''Ολιγόλεκτα''; 
Πάντα μου άρεσαν τα ολιγόλεκτα κείμενα. Είναι καταπληκτικό πως μέσα σε λίγες αράδες μπορείς να κρύψεις τόση δύναμη και τόσο πάθος, να πεις τόσα πολλά πράγματα. Η κυριαρχία των λέξεων σε καθηλώνει. 
Η διαδικασία σκέφτομαι να είναι η ίδια πάνω κάτω με τα άλλα δρώμενα του είδους. Δηλαδή να στέλνετε τα Ολιγόλεκτά σας και να μπαίνουν σε ψηφοφορία. Το θέμα τους λεω να το εμπνέεστε κάθε φορά από μια φωτογραφία που θα σας δίνω. Νομίζω πως οι εικόνες μπορούν να δημιουργήσουν όμορφους και διαφορετικούς συνειρμούς στον καθένα μας. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε από πια οπτική βλέπει ο καθένας μια εικόνα, τι συναισθήματα δημιουργούνται και πως αποτυπώνονται σε μορφή λέξεων.
Λοιπόν, τι λέτε;




16 σχόλια:

  1. Ναι, ναι και πάλι ναι!
    Άκου ερώτηση ! Ό,τι είναι για καλό , είναι καλό ☺
    Φιλιά!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λέω ναι με 1000!!! Τις λατρεύω αυτές τις μπουκίτσες, μιας που προτιμώ την μικρή φόρμα!!
    Μακάρι να το κάνεις να διαβάσουμε ομορφιές!!
    Να σε παρακαλέσω όμως αν θες να συνεχίσεις και την Στιγμή καθώς είναι φοβερή στήλη και την έχω επιθυμήσει τόσο!!!
    Σε φιλώ Μαράκι κι εύχομαι από τώρα καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπερψήφιζω και εγω στο ολιγολεκτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλέ όλο δρώμενα γίνονται τον τελευταίο καιρό δεν σας προλαβαίνουμε!
    Χαχαχαχαχα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία ιδέα, μου είχε περάσει και εμένα από το νου η ιδέα βλέποντας μία φωτογραφία να γράφουμε μια ιστορία, αλλά τα ολιγόλεκτα είναι καλύτερα νομίζω.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλα τα καλά χωράνε!
    Καλή ιδέα!
    Εγώ έχω ένα πρόβλημα όμως: είμαι φλύαρος και ακριβολόγος για ολιγόλεκτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη σκέψη
    Συμφωνώ να πάμε αυτήν την βόλτα

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το δρώμενο έχει πολύ ενδιαφέρον. Εν αναμονή λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα !!! Μαζί σας !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η σκέψη είναι πολύ καλή! Θα έχουμε μία ακόμη αφορμή να δημιουργήσουμε και να μοιραστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ενδιαφέρουσα σκέψη!
    Δεν το έχω επιχειρήσει ξανά. Ίσως το δοκιμάσω.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραία ιδέα!Μακάρι να τα καταφέρω να συμμετέχω.Πολλά φιλιά ευρηματικό κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χίλιοι καλοί χωράνε λέει η παροιμία!
    Χίλια καλά δρώμενα χωράνε λέω εγώ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα