Κυριακή, 8 Φεβρουαρίου 2015

6 λεπτά (Η συμμετοχή μου στο 6ο Συμπόσιο ποίησης)



6 λεπτά ακόμα...
Τικ τακ, τικ τακ...
Πολύχρωμα βαγόνια, μεταφορείς ψυχών και ανικανοποίητων ζωών.
Ήχοι διαπεράστικοι, μακρινοί πέφτουν στο κενό με φόρα.
Η νύχτα, οι ράγες, τα υπόστεγα, τα ξύλινα καθίσματα.
Όλα περιμένουν...

5 λεπτά...
Τικ τακ, τικ τακ...
Ο απέναντι κόσμος θαρρείς αντιγράφει την δική σου ζωή.
Μοναδική έλξη και αποστροφή ταυτόχρονα.
Πόσο ίδιοι μπροστά στην αναμονή.

4 λεπτά...
Τικ τακ, τικ τακ...
Όσο λιγοστεύουν, τόσο μοιάζουν ότι διαρκούν περισσότερο.
Λες και ο κρύος αέρας παγώνει τα ρολόγια.
Τα δεσμεύει και αφήνει τους ανθρώπους μόνους λίγο ακόμα.
Ένα απλό δευτερόλεπτο αλλάζει το σκηνικό.

3 λεπτά...
Τικ τακ, τικ τακ...
Όλο και πιο κοντά, όλο και πιο βασανιστικά.
Τι μυρωδιές, τι ακούσματα...
Λες και παίζεται στο μυαλό ταινία ασπρόμαυρη, φθαρμένη μα μοναδική.
Ακόμα και η γεύση διαφορετική.

2 λεπτά...
Τικ τακ, τικ τακ...
Το μυαλό χορεύει στις εναλλαγές του πίνακα.
Καθαρίζει στην σκέψη της αγκαλιάς, στην γλύκα του φιλιού.
Τα πόδια πατάνε πια σίγουρα, τα χέρια πιο σφιχτά.

1 λεπτό ακόμα...
Τικ τακ, τικ τακ...
Μα τι είναι πια ένα λεπτό;
Άλλοι προσμένουν μια ζωή.
Περιμένουν την αλλαγή.
Άλλοι πάλι την διεκδικούν, παλεύουν για αυτή.

''Παρακαλούμε προσέξτε το κενό μεταξύ.....''
...μεταξύ ζωής και αναμονής.
Το κενό που υπάρχει μεταξύ πόνου και αλλαγής,
μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας.
''Παρακαλείσθε να στέκεστε πίσω από την κόκκινη γραμμή...''
Μια κόκκινη γραμμή που ξεθωριάζει όταν τα θέλω φωνάζουν,
ή ακόμα όταν η ίδια η ζωή το επιβάλει.
Τα φρένα ουρλιάζουν, τα βαγόνια χορεύουν, 
οι πίνακες ανακατεύονται, οι πόρτες ανοίγουν διάπλατα.

Μόνο 6 λεπτά χρειάστηκαν. 
Τικ τακ, τικ τακ...
Μια διαδρομή τελειώνει και η αγάπη χαράζει ένα νέο μονοπάτι.

************

Ήταν η συμμετοχή μου στο 6ο Συμπόσιο ποίησης της Αριστέας.
Ευχαριστώ όλους όσους με επέλεξαν και προπαντός την Αριστέα για αυτή την μοναδική ευκαιρία δημιουργίας.

17 σχόλια:

  1. Μαρία μου, σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου που είσαι πάντα εδώ και στηρίζεις το Συμπόσιο με τους υπέροχους στίχους! Η γραφή σου μου αρέσει πολύ, δεν θα μπορούσα να φανταστώ Συμπόσιο χωρίς εσένα!
    21 βαθμοί , 4 άριστα ....κάτι λένε όλα αυτά!
    Χαίρομαι που άρεσες!
    Συνέχισε να γράφεις χαρά μου!
    Φιλάκια πολλά και πολύχρονη και πάλι! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Μαράκι
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου
    πολύ πρωτότυπη κι ενδοσκοπική
    Όλα στο Συμπόσιο ήταν τέλεια ένας
    θεσμός πια που μας οδηγεί στην έμπνευση
    και την δημιουργία!

    φιλάκι και αφού γιόρταζες Χρόνια Πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ μου άρεσε η συμμετοχή σου Μαρία, γι'αυτό άλλωστε και την ψήφισα. Πολύ αλληγορικός και παραστατικός ο χρόνος της ;αναμονής που περιγράφεις.
    Πάντα σου εύχομαι να δημιουργείς με καλές εμπνεύσεις και διάθεση.
    Καλή εβδομάδα να έχεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια Μαρία για την εμπνευσμένη συμμετοχή σου, ένα ακόμη διαμαντάκι στο Συμπόσιο της Αριστέας μας, πρωτότυπο, απολαυστικό,που δίκαια ξεχώρισε, μου άρεσε ιδιαίτερα το αισιόδοξο μήνυμά του στο τέλος !!! !!! "Μόνο 6 λεπτά χρειάστηκαν.

    Τικ τακ, τικ τακ...

    Μια διαδρομή τελειώνει και η αγάπη χαράζει ένα νέο μονοπάτι."
    Χρόνια σου πολλά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, Μαρία μου! Μου άρεσε πάρα πολύ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ ωραία συμμετοχη! Μπραβο σου
    Καλό ξημέρωμα!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτικό το ποίημα σου Μαράκι μου!
    Αυτό το συμπόσιο έβγαλε πολλά διαμάντια και ένα από αυτά ήταν και το δικό σου.
    Εχει ανέβει πολύ ψηλά το επίπεδο και για εμάς που ψηφίζουμε έχει γίνει πολύ δύσκολο.
    Χαχαχα!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημέρα και καλή εβδομάδα ΜΠΡΆΒΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σου Μαρία!!! Μα αρέσει το αγωνιστικό μήνυμα που περνάς! Κάτι αλλάζει στις ζωές μας! Καλή σου συνέχεια,πάω να απολαύσω τις υπέροχες φωτογραφίες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τικ τακ, τικ τακ...εν αναμονή αγάπης, δικαιοσύνης και αλήθειας!
    Συγχαρητήρια Μαρία!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. με λιγωσε ο κτυπος του ρολογιου σου Μαρακι μου μπραβο σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολλά συγχαρητήρια για την υπέροχη συμμετοχή σου Μαρία μου!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ιδιαίτερο ποίημα Μαρία μου, κινηματογραφικό θα έλεγα, καθώς τρέχει ο χρόνος! Άψογο! Πολλά συγχαρητήρια και καλό μεσημέρι :) Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μόνο λίγα λεπτά... για να αλλάξουν όλα! για να αλλάξει σελίδα η ίδια η ζωή :))
    Καλό βράδυ Μαράκι μου ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. υπεροχη η συμμετοχη!
    συγχαρητηρια!
    καλημερα! Καλη Τσικνοπεμπτη να εχεις! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σας υπέρ-ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
    Με συγκινείτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα