Τετάρτη, 9 Ιουλίου 2014

Η στιγμή σου σ΄ένα ποίημα... (Το σκάκι)

Σήμερα κάτι δικό μου απ΄τα παλιά 


Σαν στρατιωτάκι που προστατεύει την βασίλισσά του.
Χωρίς να ρωτά, έτσι χωρίς σκοπό.
Χωρίς να ξέρει το τέλος.
Μόνο μπρος, σαν να μην υπάρχει γκρεμός.
Σαν να μην υπάρχει αύριο.
Έτσι και 'μεις θα σταθούμε μπροστά.
Θα παλέψουμε για μια θέση πλάι της.
Θα ονειρευτούμε ένα θάνατο για 'κείνην.
Θα πέσουμε στα πόδια της για ένα βλέμμα.
Και έτσι αποκαμωμένοι, 
ο ένας στην αγκαλιά του άλλου,
έχοντας νιώσει σπουδαίοι,
θα πεθάνουμε δίχως λόγο.

Έτσι είναι η αγάπη.
Αγαπάμε δίχως λόγο, δίχως ανταλλάγματα.
Αν ζητάμε ανταπόδοση τότε δεν είναι αγάπη.
Είναι συναλλαγή.


***************



Ας τολμήσουμε όλοι μας να νιώσουμε ελεύθεροι μέσα απ΄τους στίχους.
Να μοιραστούμε ποιήματα αγαπημένα, να μάθουμε ποιητές, να επιβεβαιώσουμε πως ζούμε στην χώρα αυτών.
Πως;
Δίνω κάθε φορά εγώ την αρχή με μια ανάρτηση.
Ετοιμάζετε την δική σας ανάρτηση διαλέγοντας ένα ποίημα, δικό μας ή κάποιου αλλού.
Το συνδυάζουμε με μια φωτογραφία, δικιά μας ή κάποιου άλλου.
Το συνοδεύουμε με κάποιο τραγούδι που θεωρούμε ότι ταιριάζει.
Ή ότι άλλο θέλουμε σε σχέση με την ποίηση...
Αφού κάνουμε την ανάρτηση και προσθέτουμε το link της στο κάτω μέρος της δικής μου ανάρτησης πατώντας το εικονίδιο με την μπλε φατσούλα. Η ανάρτησή σας θα προστεθεί στην συλλογή στο κάτω μέρος της δικής μου ανάρτησης. Εγώ με την σειρά μου μόλις μπορέσω θα κάνω μια λίστα των links, εφόσον το Inlinkz μας αφαίρεσε αυτήν την δυνατότητα.
Για όσους δεν μπορούν να το κάνουν, απλά αφήστε στο σχόλιο το link σας και θα το κάνω εγώ.
Η ιδέα αυτή δεν θα είναι για μια φορά, θα είναι μόνιμη στήλη και θα κρατά 2-3 μέρες.
σ.σ. Το ''Η στιγμή σου σ΄ένα ποίημα...'' είναι στήλη του Μελωδία FM


Η συλλογή κλείνει το Σαββάτο το βράδυ.

17 σχόλια:

  1. Το τραγούδι είναι έρωτας!!
    Ωραία συνδυάστηκε και το δικό σου ποίημα!
    Η αγάπη δεν είναι ανταλλαγή, το μόνο σίγουρο!
    Πότε λήγει η συλλογή;
    Καλό μεσημεράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω απολυτα και .. με την τελευταια σου παραγραφο στο ποιήμα σου Μαρία μου... αυτό ακριβώς ειναι η αγαπη.... ..
    εφόσον δεν υπαρχει περορισμός στο χρόνο σίγουρα θα παρω και εγω μερος..
    πολυ ωραίες και οι φωτογραφίες της προηγούμενης αναρτησης σου.. Μαρία μου..φιλάκιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο για την σύλληψη αυτή Μαρία μου
    Η αγάπη δίνει χωρίς να δωροδοκείται...
    Αν ετοιμάσω κάτι θα στο στείλω

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο σοφά τα λόγια σου Μαρία μου!
    Η αγάπη σε καμία περίπτωση δεν είναι συναλλαγή!!
    Αν δεν το καταλάβουμε αυτό δεν θα πάμε παραπέρα ποτέ!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο το ποίημά σου και το συνδύασες τέλεια με το τραγούδι (το οποίο είχα και καιρό να ακούσω!)
    Αν προλάβω, θα συμμετέχω κι εγώ.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Ξαναπέρασα για να προσθέσω και τη δική μου συμμετοχή.
      http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr/2014/07/blog-post_11.html
      Καλό Σ/Κ, Μαρία μου, φιλιά! :)

      Διαγραφή
  6. Αυτό το παιχνίδι ποτέ δεν το κατάλαβα. Παραείναι στρατηγικής μάλλον για μένα!!
    Αν καταντήσει κι η αγάπη συναλλαγή, μόνο αγάπη δεν είναι!! Απόλυτο δίκιο!! Το τραγούδι δεν το ήξερα!! Φοβερός ο Ανδρεάτος!! Ωραία τα ταίριαξες Μαρία μου!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ μου άρεσαν αυτά που έβαλες, έρχεται και η δική μου συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καπου υπαρχει το "Βιβλιο δια ζωσης" της διδασκαλιας της αγαπης
    αλλα κανενας ανθρωπος ποτε δεν το εφαρμοσε
    γιατι ποτε δεν το απεκτησε.
    Προφανως εψαχνε μια ζωη για....."δουλεια"
    που θα του επιφερει χρημα
    που θα τον κανει να βαλει προτεραιοτητες
    για να....το αγορασει...
    Συναλλαγη?
    χμμμμμ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλημερα Μαρια μου!
    υπεροχο το ποιημα σου!
    και η φωτο και το τραγουδι φυσικα συνδυαστηκαν αψογα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. http://ekfrastite.blogspot.gr/2014/07/blog-post_12.html
    και η δικη μου συμμετοχη ετοιμη! :)

    καλο σκ να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι στίχοι σου υπέροχοι και τόσο ταιριαστοί με το τραγούδι!!
    Η δική μου συμμετοχή, είναι εδώ
    http://mytripssonblog.blogspot.gr/2014/07/blog-post_60.html
    Για την επιλογή μου ευθύνεται η Έλλη που μου τη θύμισε!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η τελευταία σου παράγραφος = πεμπτουσία.
    Υπέροχα τα συνδύασες, και μπράβο για την όμορφη ιδέα αυτού του δρώμενου.
    Φιλιά πολλά, και καλό σαβ/κο να έχεις. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σας ευχαριστώ όλους σας για τα σχόλια και για τις συμμετοχές.
    Σας φιλώ γλυκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η στιγμή σου σ΄ένα ποίημα...κανέναν καλύτερο τίτλο, δεν θα μπορούσε κάποιος να βρει...και ειδικά αυτή τη φορά στη δική μου συμμετοχή...
    αα...α..καλά, μόλις τώρα είδα ότι πάλι είμαι εκτός προθεσμίας, αλλά ειλικρινά οι μέρες είναι περίεργες και ήθελα να κάνω πρώτα την ανάρτηση για τη συνέχεια του μυστηρίου, μιας και λόγω συνθηκών είχα καθυστερήσει αρκετά..δεν πειράζει, νομίζω..ξέρεις εσύ... το βάζεις στην επόμενη φορά και υπόσχομαι να μην επαναληφθεί ο ετεροχρονισμός αυτός.
    Το δικό σου ποίημα εξαιρετικό, στο άσπρο - μαύρο ακριβώς.. Να είσαι πάντα γερή , χαρούμενη και δημιουργική και να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο.Σε φιλώ.
    ΥΓ. το link http://armoniaart.blogspot.gr/2014/07/blog-post_18.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα