Πέμπτη, 17 Ιουλίου 2014

Ενημέρωση για το ''Το μυστήριο του καφενείου...''

Το μυστήριο του καφενείου περιμένει ένα τέλος. Το ετοιμάζω, αλλά με αργούς ρυθμούς διότι δεν έχω καθόλου χρόνο και μυαλό. Παράλληλα ετοιμάζω και μια περίληψη όσο γίνετε πιο μεστή, ώστε να θυμηθούμε την ιστορία, γιατί ίσως κάποιοι να την έχουν ξεχάσει.
Λοιπόν θέλω την υπομονή σας και την κατανόηση σας, για να δώσω το τέλος που της αρμόζει.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Καλημέρα σας.


Για όσους θέλουν να θυμηθούν την ιστορία ας ακολουθήσουν τους παρακάτω συνδέσμους.

Ελενα Λ - Μια ανάσα!
MARILISE - ΙΣΙΔΩΡΑ
ΕΚΦΡΑΣΟΥ - Η Λεγεώνα
airis - Ελπίδα
Maria Kanellaki - ''Φ''
Levina - Διαφυγή
Xristina @ Dear e-diary - Μικρές ζωές
Georgette B. - Όλα αλλιώς...
Μαρία Νι

6 σχόλια:

  1. καλα κανεις Μαρια μου. χρειαζεται η περιληψη.
    να εισαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με την ησυχία σου Μαρία μου όποτε μπορέσεις εμείς εδώ θα είμαστε.
    Εχω μεγάλη περιέργεια να δω πως θα το τελειώσεις.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είμαι τόσο μα τόσο περίεργη να δω πως θα τελειώσει αυτή η ιστορία...
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διάβασα τώρα κάποιες συνέχειες που είχα χάσει. Συγκλονιστικές οι εξελίξεις, περιμένω το τέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όποτε εσύ είσαι έτοιμη, εμείς εδώ είμαστε.Αν σκεφθείς, πόσες μέρες σας κρατούσα σε αγωνία εγώ και δεν ήμουν καν στο τέλος....Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα