Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014

Χωρίς όρια... (άλλος με τη βάρκα μας!)


Και μια νύχτα το αποφάσισα.
Θα ταξιδέψω και γω.
Έτσι, απλά.
Χωρίς λόγο και αιτία.
Για μια φορά χωρίς όρια,
χωρίς προκαταλήψεις, χωρίς να αναρωτηθώ το τι κάνω.

Και βλέπω ξαφνικά στην βάρκα να με περιμένεις εσύ.
Γυμνός και εκτεθειμένος.
Αμίλητος.

Έκατσα δίπλα σου.
Διστακτικά στην αρχή.
Και μετά κλείσαμε τα μάτια.
Μόνο νιώθαμε την ανθρώπινη παρουσία.
Δυο άγνωστοι, 
δυο κουκκίδες σε έναν εικονικό κόσμο.
Δυο μοναχικοί και έρημοι βασιλιάδες.
Δυο ασήμαντοι και άσημοι δούλοι.
Σκλάβοι των αισθήσεων και της ηδονής.

Χωρίς αγάπη, χωρίς έρωτα.

Ξεκινήσαμε το ταξίδι ο ένας μέσα στο μυαλό του άλλου.

Και η νύχτα έγινε ζωή...


Σε κράτησα στην αγκαλιά μου σαν μικρό πουλί
σαν όνειρο που σβήνει στην ανατολή
το ξέρω πως θα μου ξεφύγεις άλλη μια φορά
μα η χαρά δεν είναι άλλο από μια προσμονή

Φως μικρό μου, ταξιδιάρικο
πάρε τούτο το παράπονο
μέσα απ' τα μάτια σου να ζήσω μια στιγμή
ένα ταξίδι στη Γη

Στα μάτια σου είχα πιστέψει σαν τον ουρανό
και τώρα πια δεν έχω τίποτα για να κρατώ
στην ερημιά θα γίνει πέτρα όλη μου η σιωπή
η αγάπη αυτή θα σβήσει και σαν άστρο θα χαθεί

Φως μικρό μου, ταξιδιάρικο
πάρε τούτο το παράπονο
μέσα απ' τα μάτια σου να ζήσω μια στιγμή
ένα ταξίδι στη Γη

Φως μικρό μου, ταξιδιάρικο
πάρε τούτο το παράπονο
μέσα απ' τα μάτια σου να ζήσω μια στιγμή
ένα ταξίδι στη Γη
Μουσική/Στίχοι: Στέρεο Νόβα


***********

Η συλλογή στο Η στιγμή σου σ΄ένα ποίημα... κλείνει απόψε.




26 σχόλια:

  1. υπεροχη η συμμετοχη σου στη βαρκαδα!
    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο Μαρία μου!
    Μπραβο σου!
    Και το τραγούδι πολύ ωραίο πόσο καιρό είχα να το ακούσω.
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο βρε Μαράκι μου
    πολύ μεστό το ποίημά σου!!!

    φιλάκι ζεστό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ καλή μου.
      Καλημέρα και καλό μήνα.

      Διαγραφή
  4. Πολυ ομορφο! Και τα λογια και η εικονα και το τραγουδι! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ' όμορφα νερά μας ταξίδεψες Μαρία!
    Στέρεο Νόβα είχα ν' ακούσω κάτι χρόνια. Τι μου θύμησες!!!
    Φιλιά πολλά ρε Μαράκι, να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όταν η νύχτα γίνεται ζωή Μαρία μου, μόνο υπέροχες "βαρκάδες" έχουμε να περιμένουμε, αυτό αποκόμισα εγώ από την δική σου βαρκάδα και σε ευχαριστώ πολύ γι' αυτό... Σε φιλώ γλυκά και καλό σου μήνα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σχεδιάζεις μια ζωή και έρχεται μια στιγμή και στα ανατρέπει όλα.
      Καλημέρα φιλενάδα...

      Διαγραφή
  7. Από το απροσμενο μιας τυχαιας συναντησης
    Ξεκινουν τα πιο ομορφα ταξιδια της ζωης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι η νύχτα έγινε ζωή.... Εδώ θα κάτσω σε μια γωνιά κι εγώ, λίγο πιο πέρα..
    Υπέροχο Μαρία, γεμάτο ζεστασιά!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κάτσεις...
      Σ΄ευχαριστώ πολύ.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  9. Βαρκάδα από ψυχής, πολύ όμορφη.
    Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

τελευταία άρθρα